娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2008-2-6 02:15 AM

去飲定唔去飲抵d?

一d唔係太熟o既人請飲,人情市價一般為到就$500,唔到就$300 t(c4IVB/nz
如果酒席一圍約$4000,當o係美心擺先算N](N-`_jT ^s7S
噉,大家覺得唔去畀$300抵d,定係畀多$200食埋抵d?

oz2 發表於 2008-2-6 02:21 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-2-6 02:15 AM:
u(j7Vuu:^c0NP 一d唔係太熟o既人請飲,人情市價一般為到就$500,唔到就$300HcL MR[(PI9h
如果酒席一圍約$4000,當o係美心擺先算
/NS5[S!Y5ut 噉,大家覺得唔去畀$300抵d,定係畀多$200食埋抵d? [/quote]
kRD;AM'R/z 我試過唔去又冇畀:oD6v['C&Q,k;I d SE

t/M/IWp9Y7l 但係如果唔去都要畀300,不如去好過:kicking:

SWK 發表於 2008-2-6 02:29 AM

唔係太熟既  就唔好去喇 坐底慳番200蚊先:o v h7F{'vT
攞200蚊去食其他野 分分好過去飲個餐:naughty:

lastwing 發表於 2008-2-6 07:48 AM

[quote]Originally posted by [i]SWK[/i] at 2008-2-6 02:29 AM:
4P$SFz;Z L5{ 唔係太熟既  就唔好去喇 坐底慳番200蚊先:o /[*B0^C']C8v
攞200蚊去食其他野 分分好過去飲個餐:naughty: [/quote]`Za:Z@Jm |d%J]

C o Z%Vw:M"q-QGN
W h h1a\ 無錯,去到十個有九個都唔識...又要應酬
U+R4{mo7{)KdZm2} 不如約班FD去食返餐好過

wong_hing_pan 發表於 2008-2-6 09:28 AM

唔係太熟 ... 我就當咩野都記得囉!

12d3 發表於 2008-2-6 01:31 PM

仲有兩個計算因素, 一係酒水, 二係伴娘質素
F/U hL)I 你能夠由呢兩樣野攞返$200?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.