一人一句恭喜說話貼到鼠年
一人一句夠LA ](eP-D m3N1d2vTMo5S,BV6L,j%A h
我就祝大家出年財源廣進LA3_qp Y?9X,B/r,`o
tQ [ v1S:Y
希望下年D 唔好野走晒 最鍾意祝人
身體健康!!! j~0E![]'a,Rd
夠哂實際 身體健康 Forever ! 祝各位巴打鼠年心想事成, 溝女得心應手:clap: [b][size=6][color=Orange]祝大家新年快樂~~事事如意:lol::lol::lol:[/color][/size][/b] 祝咁多位風生鼠起 , 來年收入殊不簡單 !!:agree: 既然是[[color=Blue]鼠[/color]]年,我試試用個[[color=Blue]鼠[/color]]字拜年先:
祝大家:
大大隻隻,個個手擘都有隻老[color=Blue]"鼠"[/color]仔!:agree:
晚晚可以[color=Blue]"鼠"[/color]出街玩,仲會有豔遇! :drool:
不過大家千萬不要約女去老[color=Blue]"鼠"[/color]樂園,因為又貴又迫又唔好玩。:nogood: