娛樂滿紛 26FUN's Archiver

蕃薯 發表於 2008-2-10 09:04 PM

轉載陳冠希支持者短片

我睇完之後覺得似笑片多d,唔知大家點睇?YF+Mq_ V0{
主角會講3種語言,國語,英語,[廣東話<--請大家留意最後先聽到]
p-T!kL^ Ve
NC4HLkjM } 我本人絕對唔係[陳冠希]o既支持者
em;mS!`
!CxwA,w?(|*@ 新一年希望大家笑口常開?&~y!Qws7P

f0s+s_p F.}W8o R [url=http://www.56.com/u59/v_Mjg4MjUxNTI.html]http://www.56.com/u59/v_Mjg4MjUxNTI.html[/url]

發表於 2008-2-10 09:29 PM

曲線:D:D

sas 發表於 2008-2-10 10:21 PM

佢的動機係咩?;K Xk%qN1xA2ejj
暗串還是真係support?
'Y@|3L#pC LE 點解要裸露上半身?5Qjva1xg"i n
好On X
J1DSm,x.c"@1I*^ 七到爆

SCM 發表於 2008-2-10 11:08 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2008-2-10 10:21 PM:MDb5g8w y2D&U1K
佢的動機係咩?
;y3mz4?]xu7I 暗串還是真係support?$a$D ` t-ltb$k
點解要裸露上半身?Kx.Al2m+{ |
好On X
)m-d!|6eCZ 七到爆 [/quote]G$c+_1c`T
一等一既宅男
-Ux5q D(p
4d&P,]e5gYRx&yC5]g\ 不過點解個樣咁似詹sir既???K"f4O3mB2HD ZL/Gj
:naughty:

aspiderman 發表於 2008-2-10 11:41 PM

he is crazy???

jojojojoj 發表於 2008-2-10 11:54 PM

報紙話個7頭叫林宜儐, 卅一歲, 自稱係模特兒, 演員同設計師

alienck 發表於 2008-2-11 12:11 AM

陳先生係"受害者"(O*r G9h&x|e
佢同時亦係"[color=Red]始作俑者[/color]"
k-j"|/v'D5gb(k
cJQKa0`D 佢所受傷害係佢自己比自己的

mtf08420842 發表於 2008-2-13 05:35 PM

其實……X%S'^+D P
佢6野都晒過la
0Fjq8i%J.y xe +上差佬又冇拉佢
f Z F-}b 會有咩傷害呢
$_8Z.L5O7N0}n ;H6n Us3m
搵d見得人ge fans
EZ5[ S d 拍支持短片;_ Em x K-H
5好搵一個on9仔
mXyeP 人渣
B3T0?f2r[ 敗類w"kzwy ]W.O9[

qnR.d%Gr;tx [[i] Last edited by mtf08420842 on 2008-2-13 at 05:42 PM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.