轉載陳冠希支持者短片
我睇完之後覺得似笑片多d,唔知大家點睇?YF+Mq_V0{主角會講3種語言,國語,英語,[廣東話<--請大家留意最後先聽到]
我本人絕對唔係[陳冠希]o既支持者
新一年希望大家笑口常開?&~y!Qws7P
[url=http://www.56.com/u59/v_Mjg4MjUxNTI.html]http://www.56.com/u59/v_Mjg4MjUxNTI.html[/url] 曲線:D:D 佢的動機係咩?;KXk%qN1xA2ejj
暗串還是真係support?
點解要裸露上半身?5Qjva1xg"i n
好On X
七到爆 [quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2008-2-10 10:21 PM:MDb5g8w y2D&U1K
佢的動機係咩?
暗串還是真係support?$a$D ` t-ltb$k
點解要裸露上半身?Kx.Al2m+{ |
好On X
七到爆 [/quote]G$c+_1c` T
一等一既宅男
不過點解個樣咁似詹sir既???K"f4O3mB2HD ZL/Gj
:naughty: he is crazy??? 報紙話個7頭叫林宜儐, 卅一歲, 自稱係模特兒, 演員同設計師 陳先生係"受害者"(O*r G9h&x|e
佢同時亦係"[color=Red]始作俑者[/color]"
佢所受傷害係佢自己比自己的 其實……X%S'^+DP
佢6野都晒過la
+上差佬又冇拉佢
會有咩傷害呢
;H6nUs3m
搵d見得人ge fans
拍支持短片;_ Em xK-H
5好搵一個on9仔