娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lookityourself 發表於 2008-2-11 03:11 AM

朋友唔開心時

我會同朋友傾計, 傾心事ASK TF
我覺得我算係一個好o既listener, 朋友有心事都會搵我傾;S~]'N-t [(or[]N
而我亦都會盡量去幫助佢地, 比一D意見佢地
8A8o8EE(i iQZ 即使解決唔到, 都可以減低一下佢地D唔開心
+\,}~w o0x kl%S m~ `(F5DFk t_Y,w
但最近有位朋友, 佢思想真係好負面好灰
#_ TR;y-l,KR 我聽到o既時候都覺得唔開心, 講咩都好似幫助唔到佢咁
{HoL7n{'O;^?;l 覺得自己有D無用, 除左聽好似幫唔到手比唔到意見
a_x3|PS 佢因為同人相處上一直都存在問題, 被困擾好耐, 都真係好耐好耐, 加上佢係女仔, 是非就更多[N/@2{gF5hm
我就同佢講話: 自己做好咗自己, 過到自己果關, 人地講咩野都無所謂, 有人o既地方就會有是非, 你擋都擋唔住, 咁就唯有接受現實. 你有去盡力做好自己, 檢討自己有咩做錯, 人地都仲係要講你o既話, 都無辦法啦z,oUO V%Of%p
而佢就仲係十分不愉快......
0FNEva0r SnMq:Eq*t)r
各位在朋友遇上不愉快或者挫折o既時候, 會點樣去幫助你地o既朋友?
]Lbqu 我認為淨係做一個聆聽者唔足夠, 所以一定會盡自己能加去試下幫手分析問題, 而知識有限o既我, 卻好多時都只係得個聽字, 唉.......:(:(:(
$f}4aVi{ 4e&D\y#F W eY,bd4T4[
大家認為點呢???

自由神 發表於 2008-2-11 11:03 AM

我都想知...........g'tv1_-Hj
有時我都話:呢D事,我幫唔到你添*z:a3G C(s8y y%N7px)A%D
不過佢地會同我講,其實我淨係聽佢地講就夠
!WR.Sx9M zv2l d 唔使點幫嫁喎:haha:

艾力克 發表於 2008-2-11 01:30 PM

男人同女人o係解決問題時有唔同o既處理方法 |t4T6tZ Tj
男人會自己收埋自己苦苦思考, 直到解決倒問題為止 w,P*]s7Xdr&BM
女人就會將個問題同佢信任o既人講, 希望講左出黎會舒服d
;o0h"? o*|Ft 既然你位朋友o係女性, 咁我就從女性角度講啦 :)
q i]3tz6\ .C:Do,h&z7ve$U
其實女人搵人同佢傾, 並唔係想要個答案, 佢只係想有人聽, 然後引導佢講更多, 因為講左出黎就會少d野屈埋o係個心度d!pQ+\N,Z'B"X
要解決問題, 其實佢地同人傾完後, 心情好番d, 自己都會解決倒個問題
9~H][ q 除非佢係一個慌失失冇主見o既朋友, 否則你只要幫佢分析(唔駛叫佢點做點做, 因為你點講都唔會聽, 有d野自己會識得諗, 諗得通), 同佢傾甚或至行街買野搞下朋友gathering令佢心情好d已經夠
(}4_mx2U ss,of}9vt-f ]#h&p
所以並唔係你個答案(做好自己, 唔駛理人)解決唔倒佢個問題, 而係有時女性唔係需要人地俾答案佢, 而只係簡簡單單聽佢講, 同令佢心情好d等自己可以靜落黎思考, 可能係佢諗野時就會諗番起你俾佢o既分析同advice, 而最終o既結論亦都係你俾佢個答案&O'_~|4fo[g O

SL/|Y9E 只要你記住女性係偏向感性, 你就會知道take care佢o既心情比俾個答案佢更為重要
bi/a Jne`
@P7Y3ij^8l2f P.S. 就算諗野負面, 咁大個人都會識諗, 所以依層唔駛太膽心T%cY6@P(x,mQ#R:G+P
而你同佢傾時只要引導佢諗去正面o個邊, 少提負面o既字(e.g.你話唔關你事, 就會令佢諗好耐究竟關唔關佢事, 係咪真係唔關自己事), 多d鼓勵o既說話就得 (e.g.我有信心你解決倒依個問題)
sQ%T2So8k 如果你仲驚佢會諗埋一邊o既話, 亦都可以搵人/自己陪多d佢, 等佢有多d support同開心o既moment, 等真係自己諗野時都唔會咁negative

lookityourself 發表於 2008-2-12 02:54 AM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2008-2-11 01:30 PM:8NY;VT*W-H#pQF
男人同女人o係解決問題時有唔同o既處... [/quote]
J"dYC A ay thank you brother!!

loklok117 發表於 2008-2-12 03:43 AM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2008-2-11 13:30:
qm7n6zpr 男人同女人o係解決問題時有唔同o既處... [/quote]
C~ |+Z_zZ~6K
8bJqz h*v 打咁多字
c;Gd%WS+B6N8n4|Sd 重要講得咁好
2P2z}2{7Y4H:onpH-X 一定要+你3分:good

艾力克 發表於 2008-2-14 10:07 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2008-2-12 03:43 AM:
,a0\/F]X%F'ae&~ 打咁多字.BP%u!F[*|5R'L
重要講得咁好qN W ` @
一定要+你3分:good [/quote]t4HQ$I_W]
見人地咁有心幫朋友, 我都好想認認真真幫下人 :P:P
2M4~e0FTT!{` 多謝支持 :cheers::cheers:

迪達拉姑 發表於 2008-2-15 01:40 AM

嗯..樓主珍惜你這個異性好友..我就一個異性朋友都無..
RB{r s@ e1KU/a} 因為我以貌取人可能..唔識同人溝通..尤其女性..

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.