娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 朋友唔開心時
lookityourself
發表於 2008-2-11 03:11 AM
朋友唔開心時
我會同朋友傾計, 傾心事
ASKTF
我覺得我算係一個好o既listener, 朋友有心事都會搵我傾
;S~]'N-t[(or[ ]N
而我亦都會盡量去幫助佢地, 比一D意見佢地
8A8o8EE(i iQZ
即使解決唔到, 都可以減低一下佢地D唔開心
+\,}~w o0xk l%S