娛樂滿紛 26FUN's Archiver

KLF 發表於 2008-2-13 11:13 PM

祝大家人日開心!
2{6J%UEY 預祝情人節快樂!

cwc_tkd 發表於 2008-2-13 11:22 PM

生日快樂+情人節快樂^^

ASPP 發表於 2008-2-13 11:27 PM

祝大家人日生日快樂;g \fb(hB(A;T4f
心想事成 !!!

kuru 發表於 2008-2-13 11:45 PM

生日快樂, 情人節快樂~

Shermen 發表於 2008-2-13 11:49 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mtf08420842 發表於 2008-2-13 11:50 PM

最後10分鐘J5i9M)dc,P/zSxc
仲趕得切
X2f"Z S9dL?Ly 祝各EFese生日快樂!!!!!!!!!

oicoic 發表於 2008-2-13 11:55 PM

唔知可唔可以做最後呢?!%@ o'K/u"H9d:Z
大家生日快樂!!!:clap::clap::clap:

bunce2806 發表於 2008-2-14 12:09 AM

Happy Birthday all!  Wishing everyone the best of health, happiness and prosperity!!

ivan_ngan 發表於 2008-2-14 12:32 AM

happy birthday for all of us

jordanwong 發表於 2008-2-14 12:37 AM

[size=4]*Q A#nk$@bR c#cqJ

&hL3|D Lrr!P?^ [color=LimeGreen]生日快樂[/color]J#p K3F|OV1nM

VA1FuE @gS!s i 祝大家tug#I2E}(h
l9Z'wA+q8}R
[color=Red]年年有稅交[/color]n4{q&h*cf3o'z
[color=Blue]日日有錢駛[/color]
oy5@o4P?.i Y
XK"\T FD [/size]:clap::clap::clap::clap:

rfky 發表於 2008-2-14 12:47 AM

生日快樂 所有人一齊過生日

AV_man 發表於 2008-2-14 12:52 AM

happy birthday to all :clap:
-t2N.p(P%\OU/zg
@s{vg [[i] Last edited by AV_man on 2008-2-14 at 12:57 AM [/i]]

nm3tuca8 發表於 2008-2-14 03:36 AM

Happy Birthday to all people

DILLDILLDILL 發表於 2008-2-14 06:02 AM

生日快樂!! 加  情人節快樂!!

haukwankin 發表於 2008-2-14 12:55 PM

生日快樂咁多位...

terryng2 發表於 2008-2-14 07:10 PM

遲來的生日快樂

Stan@Cysss 發表於 2008-2-15 01:15 AM

[quote]Originally posted by [i]terryng2[/i] at 2008-2-14 07:10 PM:
da)K^(BT` 遲來的生日快樂 [/quote]
{YA;Mw3g u]U:x CNB_b
Me2  ^.^)et @U`wDB6w0C
Happi  Everyday  la =)

小妖 發表於 2008-2-15 09:45 AM

各位生日快樂,最緊要「身體健康」呀! :good:

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.