娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 高考會考黎緊啦 加油呀!!!!
steven999
發表於 2008-2-14 01:43 AM
高考會考黎緊啦 加油呀!!!!
各位中五中七既同學
3XNB.NH'S2L p_T
過埋呢1-2日既新年假期
0@8m5A2h;u)c`A? {
就差唔多要考mock啦
ZA/[#@ y2sI
中七既同學應該就係放完假就考
.eE7FZ7GE
而中五既同學就應該仲有1-2個星期
6meQO0y
\ng4EFt/xS%m
各位同學加油呀
1p+yyB^1]e
要拎支支火箭返黎呀(A)
]L6EH&s!KS R,J
努力考好成績呀
8K+zt.cc)^$\j:I
而家仲掛住玩既同學好收心養性溫書啦