娛樂滿紛 26FUN's Archiver

steven999 發表於 2008-2-14 01:43 AM

高考會考黎緊啦 加油呀!!!!

各位中五中七既同學3XNB.NH'S2L p_T
過埋呢1-2日既新年假期
0@8m5A2h;u)c`A? { 就差唔多要考mock啦ZA/[#@ y2sI
中七既同學應該就係放完假就考
.eE7FZ7G E 而中五既同學就應該仲有1-2個星期
6meQO0y \ng4EFt/xS%m
各位同學加油呀
1p+y yB^1]e 要拎支支火箭返黎呀(A)
]L6EH&s!KSR,J 努力考好成績呀8K+zt.cc)^$\j:I
而家仲掛住玩既同學好收心養性溫書啦
^uD)S}&T 唔係遲d自己後悔呀oD8CVF{
*]"u$^:Jm r6X%dY
大家要專心去考試下A8y wQ;`'~ l"{;R
唔好俾而家d淫照搞到自己溫唔到書呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

john01daly 發表於 2008-2-14 07:42 AM

Wish every F.5 or F.7 student can pass their exam.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.