娛樂滿紛 26FUN's Archiver

發表於 2008-2-14 09:03 PM

阿嬌點解喊?

[url]http://hk.youtube.com/watch?v=r9w8RUgIID0[/url]
+~6u@ m4c w\8S-E :cry:

3d16yeah 發表於 2008-2-14 09:08 PM

黑鮑!!!!
vt Sio V q 黑鮑!!!!
O#ULH:].q:k 笑死我咩

阿感 發表於 2008-2-14 09:27 PM

黑鮑.......黑鮑.......黑鮑.......
X#Z.AHX/h 把聲好天真:lol:

無奈 發表於 2008-2-14 09:34 PM

一定唔會係d閃光燈太勁..而搞到流眼水..
kcI0yL*{ 因為上次佢出來講野..d閃光燈仲更加犀利..
5N(I7BZ$_F3_n @.@ 自己睇住電視..都閃到頭都暈...

momojaja667 發表於 2008-2-14 09:41 PM

黑鮑!!!!!%R)U A N)D:m
黑鮑!!!!!aIy+ok*v
黑鮑!!!!!%y9K+x;@2H
黑鮑!!!!!
H4\] mJ3m'k*g 黑鮑!!!!!

tonykwl 發表於 2008-2-14 10:23 PM

咁無職業道得嫁, 收左錢做"妹", 都響樹叫黑鮑~!!

自由神 發表於 2008-2-14 10:25 PM

:eek::eek:我聽得好清楚有人叫...........

SCM 發表於 2008-2-14 10:30 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-2-14 10:25 PM:
ZZi"ZM B :eek::eek:我聽得好清楚有人叫........... [/quote]T1G3l9o'\J
呢d咪叫幸災樂禍
o;hI9}pqIy 香港人把口就係咁衰
6fb7|\ FOj 雖然我係香港人
"h? kj;]1[3d[$UH 我把口好唔過佢地好多n\-N}AJs0M?
不過唔會落井下石

msv 發表於 2008-2-14 10:38 PM

邊個咁夠薑.......8J X/d ISB? O
真係唔驚比人打架=.=''

phenolphthalein 發表於 2008-2-14 10:38 PM

老老實實 ,e種情況一定會不斷出現 .
3GU2Ib b e次已經係對住所謂既自己人已經搞成咁 6@,GYJ.F'p#rm _!_E
對住出面d function 一定大把人咁做 8S!pQ"^A/{]
佢重要留低係娛樂圈就預左
v\8f-Ie)V%Z)f]Pp Lb9W4I-h
[[i] Last edited by phenolphthalein on 2008-2-14 at 11:03 PM [/i]]

shanlinlla 發表於 2008-2-14 11:28 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

winglo0428 發表於 2008-2-14 11:40 PM

因為照得唔夠柏芝同BoBo隻鮑清!

fung 發表於 2008-2-14 11:49 PM

如果有小妹妹問: 阿嬌姐姐點解你痾尿o個度咁黑o既?
r0v.w }9vP"EK*Q 4Y~i i {Aug
佢會點面對?

艾力克 發表於 2008-2-14 11:51 PM

果個疑似嬌,唔係真嬌 :D

msv 發表於 2008-2-15 12:02 AM

[quote]Originally posted by [i]fung[/i] at  11:49 PM: MK*@ p%Y#FOi
如果有小妹妹問: 阿嬌姐姐點解你痾尿o個度咁黑o既?
1r:x j4`"Sd!t (GF5p] |L,M:l
佢會點面對? [/quote]7f x U+];h+jl7v
你係佢會點答:confused:

chong2002 發表於 2008-2-15 12:54 AM

條友咁夠膽?E+M/C,w;b Fh C
係人地頭玩野?
bJB }zA 唔驚俾人打?

Kian76 發表於 2008-2-15 12:56 AM

[color=Red][size=6][b]懷疑緊會唔會係英皇特登整出黎既鬧劇.......
|8GDW)CY c3{9L?vE

^yTn okK 相信冇乜人敢在這種情況下大叫黑鮑,真係嫌命長,只有一個可能:故意搵人叫黑鮑,阿嬌即喊。 T X/r yw Iu"`
af#p)R2_
~ff#]9{Q2@ z&@$zu
目的:搏同情/A^'X(AOv @ h
,x&`t*r-F

NEM_+q)p 所以疑點好大,再細看英皇的前科手段,故意露T-Back、露點谷人氣,實在有很大可能看得出,佢地會利用這個致之死地而後生既手段去幫阿嬌爭取番d人心。[/b][/size]。[/color]Z1qE:y0jEC
2j0E a#F%w"HV$a
[[i] Last edited by Kian76 on 2008-2-15 at 12:58 AM [/i]]

chong2002 發表於 2008-2-15 12:59 AM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2008-2-15 12:56 AM:UDn/K-`J.Iv V
[color=Red][size=6][b]懷疑緊會唔會... [/quote]
+x o*x/l8Pt h(s 好啦,佢依家喊左
uFL!rdM 閣下會唔會同情佢?

capicapi 發表於 2008-2-15 01:12 AM

真的有哭出來?

sky308 發表於 2008-2-15 01:17 AM

段片好多把聲 我聽得唔清楚 有冇人可以講邊個位有人叫

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.