娛樂滿紛 26FUN's Archiver

發表於 2008-2-14 09:03 PM

阿嬌點解喊?

[url]http://hk.youtube.com/watch?v=r9w8RUgIID0[/url]+u'Kom0l"k4J
:cry:

3d16yeah 發表於 2008-2-14 09:08 PM

黑鮑!!!!
:|2[RJDK\ 黑鮑!!!!
?;hx'sK ~ 笑死我咩

阿感 發表於 2008-2-14 09:27 PM

黑鮑.......黑鮑.......黑鮑.......
hM.crl#L Q 把聲好天真:lol:

無奈 發表於 2008-2-14 09:34 PM

一定唔會係d閃光燈太勁..而搞到流眼水..ls$W'eiV5Uw$m
因為上次佢出來講野..d閃光燈仲更加犀利..
1w_7C%it$^XX:^ 自己睇住電視..都閃到頭都暈...

momojaja667 發表於 2008-2-14 09:41 PM

黑鮑!!!!!
B9a"lf$h4c 黑鮑!!!!!
&pJ-~o];^vx0Q 黑鮑!!!!!~"?aB.T%{8kS
黑鮑!!!!! eg^_8I ~
黑鮑!!!!!

tonykwl 發表於 2008-2-14 10:23 PM

咁無職業道得嫁, 收左錢做"妹", 都響樹叫黑鮑~!!

自由神 發表於 2008-2-14 10:25 PM

:eek::eek:我聽得好清楚有人叫...........

SCM 發表於 2008-2-14 10:30 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-2-14 10:25 PM: SMov(y.i-^2O
:eek::eek:我聽得好清楚有人叫........... [/quote]
%^u4lqXN5M 呢d咪叫幸災樂禍
2F.TxQGe 香港人把口就係咁衰/_*Y F#i\~-RX
雖然我係香港人"Zr4@yo
我把口好唔過佢地好多
!udiv xE-L 不過唔會落井下石

msv 發表於 2008-2-14 10:38 PM

邊個咁夠薑.......
PlH Ul'H6I}N7F 真係唔驚比人打架=.=''

phenolphthalein 發表於 2008-2-14 10:38 PM

老老實實 ,e種情況一定會不斷出現 .
|x|P.[JHP e次已經係對住所謂既自己人已經搞成咁 '?9j@lM"U%p1nr
對住出面d function 一定大把人咁做
2gdsoQ2|4T*h 佢重要留低係娛樂圈就預左
&d:qDT0F Q N1Oh9m*ju
[[i] Last edited by phenolphthalein on 2008-2-14 at 11:03 PM [/i]]

shanlinlla 發表於 2008-2-14 11:28 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

winglo0428 發表於 2008-2-14 11:40 PM

因為照得唔夠柏芝同BoBo隻鮑清!

fung 發表於 2008-2-14 11:49 PM

如果有小妹妹問: 阿嬌姐姐點解你痾尿o個度咁黑o既?
B|^p-tR5hz
ED#QW5KT 佢會點面對?

艾力克 發表於 2008-2-14 11:51 PM

果個疑似嬌,唔係真嬌 :D

msv 發表於 2008-2-15 12:02 AM

[quote]Originally posted by [i]fung[/i] at  11:49 PM:
*jD.F]{@;Y!F9Q 如果有小妹妹問: 阿嬌姐姐點解你痾尿o個度咁黑o既?
#k4w B7M3QD/Q .sGjs7R;@my
佢會點面對? [/quote]
/c9yz#q|'Y t.H 你係佢會點答:confused:

chong2002 發表於 2008-2-15 12:54 AM

條友咁夠膽?
;[9M0Z$d3wP'p/x 係人地頭玩野?ynJ0e;od4c;pG
唔驚俾人打?

Kian76 發表於 2008-2-15 12:56 AM

[color=Red][size=6][b]懷疑緊會唔會係英皇特登整出黎既鬧劇......."}|a$y K&P/e
N(N0R&J)N C
| @g,@W
相信冇乜人敢在這種情況下大叫黑鮑,真係嫌命長,只有一個可能:故意搵人叫黑鮑,阿嬌即喊。
qsv$AuX6Z,j l \&Ov@ O)z @k_M*tT

Gxk1k0~-e_ 目的:搏同情{'^^5S!p{5\n
}U"?'y7pN4K;mf6_
x2Q,~t2fD9_2dS&ZL
所以疑點好大,再細看英皇的前科手段,故意露T-Back、露點谷人氣,實在有很大可能看得出,佢地會利用這個致之死地而後生既手段去幫阿嬌爭取番d人心。[/b][/size]。[/color]-^"D;gn_)p/yw6_

5a%tj3H&a-D1h [[i] Last edited by Kian76 on 2008-2-15 at 12:58 AM [/i]]

chong2002 發表於 2008-2-15 12:59 AM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2008-2-15 12:56 AM:1F3_]Du8Z2l a
[color=Red][size=6][b]懷疑緊會唔會... [/quote]
A*]?2kB^ 好啦,佢依家喊左0D3biOyX~-g|f
閣下會唔會同情佢?

capicapi 發表於 2008-2-15 01:12 AM

真的有哭出來?

sky308 發表於 2008-2-15 01:17 AM

段片好多把聲 我聽得唔清楚 有冇人可以講邊個位有人叫

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.