娛樂滿紛 26FUN's Archiver

alan123boy 發表於 2008-2-15 09:57 PM

我地點樣教育下一代?

突然覺得香港既傳煤好吾掂,口口聲聲話d網民,市民吾道德!9[ lp'{ H \w)dH

*v d ]3T3FB:SABfu 電臺:兩臺聯播乜9裸照公審,吹撚到大一大,為乜?>收聽率,$s w!u9O(A6D7o\
c$C\@HD,O

SN,z1Yn-~-x4h 電視:疲勞轟炸,日吹夜吹,為乜?>收視率,$$$$$$$$$$$$
y&M#e H oBL6a9g v   -`xk7^:o
報纸:日日頭版,樂此不疲,為乜?>收視率,$$$$$$$[TJj l3zb2L.w
9F ru'{#w Sk3w:NL:k
雜誌:尤如鹹書,送埋專輯,為乜?>收視率,$$$$$$$<(請原諒複製)
,_t/V:j Q C Bo0o"W-A2Ct
我覺得佢地揾食就冇話吾啱,但係部份傳煤仲懒撚仁義道德!;usFbP
9\:djt g m2J.[
喂,我地睇下姐,你地牟利,仲要話9我地吾道德!咪撚玩啦! } R VaCV?$X

U+H:FI:lt 學成龍大哥話齋,你地點樣教育下一代?SU`0f3{

7Hw8WB4_(M5v 我如果學成龍大哥咁樣教育下一代,就含得撚橡皮糖啦!!!!!!LGb#c ^.C;x$N
8`gk$]Oj0f,l
(有感而發發up風,各位大哥有咩得罪多多包涵,不喜勿插!):crybye:

ironcross 發表於 2008-2-15 10:59 PM

[size=6][font=黑體][b]冇得教, humanity is collapsing...:help::help::help::help::help::help:[/b][/font][/size]

john01daly 發表於 2008-2-15 11:33 PM

Don't watch TV, just listen to radio.

mtf08420842 發表於 2008-2-16 12:18 AM

香港呢個地方冇將來 hI8I n5eglv
包括中國大陸 E5ayI*p
大部分人都只向錢看
*pNE/La!{/j c"y| 自私自利
cVi(bU"Z 做好人根本無法生存
3Q{!G:r1P6HY(O 搬去深山隱居4n'NA@ O `
歸隱田園

capicapi 發表於 2008-2-16 01:12 AM

唔好咁天真同咁傻

tassog52 發表於 2008-2-16 04:46 PM

對, 我也覺得香港呢個地方冇將來同往唔得落, 我也會在一年內決定返回澳洲結緍兼落地生根. 起瑪在澳洲起瑪容易教育下一代.

ruf 發表於 2008-2-16 09:21 PM

That's what we called "The Human Beings" sign......

迪達拉姑 發表於 2008-2-17 03:12 AM

我都覺香港..唉.如期人的惡性侵食嚴重..倒不如去美國有槍保護自己..閒時睇波食漢堡包

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.