我地點樣教育下一代?
突然覺得香港既傳煤好吾掂,口口聲聲話d網民,市民吾道德!9[lp'{ H\w)dH電臺:兩臺聯播乜9裸照公審,吹撚到大一大,為乜?>收聽率,$s w!u9O(A6D7o\
c$C\@HD,O
電視:疲勞轟炸,日吹夜吹,為乜?>收視率,$$$$$$$$$$$$
-`xk7^:o
報纸:日日頭版,樂此不疲,為乜?>收視率,$$$$$$$[TJj l3zb2L.w
9F ru'{#w Sk3w:NL:k
雜誌:尤如鹹書,送埋專輯,為乜?>收視率,$$$$$$$<(請原諒複製)
C Bo0o"W-A2Ct
我覺得佢地揾食就冇話吾啱,但係部份傳煤仲懒撚仁義道德!;usFbP
9\:djtg m2J.[
喂,我地睇下姐,你地牟利,仲要話9我地吾道德!咪撚玩啦! }R VaCV?$X
學成龍大哥話齋,你地點樣教育下一代?SU`0f3{
我如果學成龍大哥咁樣教育下一代,就含得撚橡皮糖啦!!!!!!LGb#c ^.C;x$N
8`gk$]Oj0f,l
(有感而發發up風,各位大哥有咩得罪多多包涵,不喜勿插!):crybye: [size=6][font=黑體][b]冇得教, humanity is collapsing...:help::help::help::help::help::help:[/b][/font][/size] Don't watch TV, just listen to radio. 香港呢個地方冇將來 hI8I n5eglv
包括中國大陸 E5ayI*p
大部分人都只向錢看
自私自利
做好人根本無法生存
搬去深山隱居4n'NA@ O `
歸隱田園 唔好咁天真同咁傻 對, 我也覺得香港呢個地方冇將來同往唔得落, 我也會在一年內決定返回澳洲結緍兼落地生根. 起瑪在澳洲起瑪容易教育下一代. That's what we called "The Human Beings" sign...... 我都覺香港..唉.如期人的惡性侵食嚴重..倒不如去美國有槍保護自己..閒時睇波食漢堡包
頁:
[1]