娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 陳生嘅命運
jacky60724
發表於 2008-2-16 01:31 AM
陳生嘅命運
1>大家覺得佢今次返香港會唔會比警察告呢?
{cp!b2wn
B}Gt^~fq{}U z
2>張小姐會否真係出律師信告佢?
qw7b-sW glG1a
P|%k-@qw
3>如果警察告佢,可以告佢d咩呢?
m5R,Uz&C}