娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jacky60724 發表於 2008-2-16 01:31 AM

陳生嘅命運

1>大家覺得佢今次返香港會唔會比警察告呢?
{cp!b2wn B} Gt^~fq{}U z
2>張小姐會否真係出律師信告佢?
qw7b-sW glG1a
P |%k-@qw 3>如果警察告佢,可以告佢d咩呢?m5R,Uz&C}
zLlq:g#V'\
大家一齊估吓,比吓意見啦:dev::dev:

winfield 發表於 2008-2-16 01:36 AM

1.no FXQ&~~2JoFi'w_S-~
2.nomjz;G-uJQ
3.好似無野告到佢。

ryanfan1125 發表於 2008-2-16 02:48 AM

唔會8Ks4_4~$n
&qI^6v |x ~
無野告

費事高 發表於 2008-2-16 04:25 PM

陳生都自係一位名人,又加上有錢,所以差佬絕對唔敢告

s_mon 發表於 2008-2-17 05:28 PM

拉佢去打把啦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.