娛樂滿紛 26FUN's Archiver

睇我唔到 發表於 2008-2-16 02:02 AM

各生肖之桃花年

每年等到頸都長,都不知姻緣什麼時候來到,.|{}(c q4d"P$a5P
原來從自己的生肖可以計算到自己在什麼時候有重姻緣,,mSL W!d aqAg4w t
有桃花自然就有結婚之機會,然後再根據掌上之姻緣紋,/_(S(r3kWg"z5}
便可推測哪一段桃花最容易變成姻緣。4brs7qxG
Y B-Z/j7T&e f
l0D1kS TUg

P4G:vratYN ~n 各生肖之桃花年
v?4S\(]K;y| 9wk Ia6o f!V9n
鼠-----2005 , 2008 , 2014
2R _.V4Z ROSe %t(V@?2ql9x.K-]A
牛-----2002 , 2004 , 2010
z}AG$nF/I:J J+[,qW%g
虎-----2003 , 2009 , 2011-\;^a?&e uRQ1{"T6C5}

lf!G a;AE 兔-----2002 , 2008 , 2014
7|B9i1A.F5?lf!F nku G/|Vg1d| k
龍-----2005 , 2007 , 2013d6v v:@H5Mo

,h]}"c6E6h 蛇-----2002 , 2006 , 2012
z!qi|:p1U f,i
QKM4{ W ]&| 馬-----2005 , 2011 , 2017
;n#u*KUzd U
;k2|2H8O)|.i [&] 羊-----2004 , 2008 , 2010
u6s*`k_yJM 0n8Z0^.sip8~2[L)P%}
猴-----2003 , 2005 , 2009 {7mG5r @.[R
'n ? ]"S`m%hG?U0c
雞-----2002 , 2008 , 2014
;kH,jk#n
AOyr`fV.k 狗-----2007 , 2011 , 2013
3tAuo+M @+_ |#H ^+Fj3z
豬-----2006 , 2008 , 2012n}[M)Q7_Qo
(bVQv{N
.iG;|-v_%t$Ef

[\1q,IP9[ 餘此類推,以上年份再加12年為下一次之桃花年。
5O5AW \+KU
Z#gE8Z]Q$G 但即使在桃花年,亦不一定會出現一個如意郎君,k0IRI1[){1f
因桃花年只是代表有喜歡你的人出現,9Oz8p,Z3Z+s
但不一定會出現一個你喜歡的人,所以往往有錯過桃花之情況出現。
g-lb2l*zk'We
m1lTG'ghS6S
9Q hV [)| P1\-U o"P^ J9Vg S\L&ZN
:kicking:形象特別既蘇民峰:kicking:@玄學錦囊----相‧學篇P.2)] KJ_4M(A
?c,O#dx~.?!~

*|a["g&Zi~$\ k [ ,l \F;H.Nz$oN
[9N`)y$a4Z%or
:D得閒無聊無野做睇下風水&相學既書...我覺得其實都係幾好既解悶方法E0r'A5k7nQ
有興趣研究下既話..,係行街個陣仲多種娛樂tim~":)

ryanfan1125 發表於 2008-2-16 02:52 AM

我兔年,今年行桃花:good:

睇我唔到 發表於 2008-2-16 02:59 AM

其實我有樣野想知好耐/..,但係問親人個個答案都唔同.."B7y{%\hrRl
究竟風水佬講個d年份係計新曆定農曆:confused::o

qulapo 發表於 2008-2-16 12:42 PM

係計節氣2| e&k&~0t"OU
立春=新年 Qn;a/`e+xY
多數新曆2月2-5日

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.