娛樂滿紛 26FUN's Archiver

OFTA 發表於 2008-2-17 12:33 AM

大家係唔係已經原諒左阿嬌喇

我就未囉,一想起佢隻黑鮑就把九幾火:angry:

infjlam 發表於 2008-2-17 01:11 AM

我有唔同意見~~8QesU'X
事實係...
&s"y&U&O5a,vb:e~4y4J 佢冇乜野真係要我地去原諒,2g@^,f { V;\"r
只係我地(觀眾們),
h1Dbui[-K X 能唔能夠再接受一個咁『表裡不一』o既藝人咁解o者~~

phenolphthalein 發表於 2008-2-17 01:54 AM

藝人的形象就等同佢既藝人生涯一樣重要     x8I+GI3M3_,x0d
現時情況不單只是沒有形象 ,重有很多人對佢有反感 #{MLB&^0jf
她又怎能再生存在娛樂圈呢?

迪達拉姑 發表於 2008-2-17 03:02 AM

樓上講得岩..唔論到我地講..亦都唔係原唔原諒問題.有d野係跟足一世..除非有洗腦法..

諸藹孔明 發表於 2008-2-17 09:09 AM

藝人始終都是公司一件產品,要他/她表裹相同,唯有各位,特別他/她的迷哥迷姊用天真的態度和加添幻想.....等。 P#ft A.~{1q)]"Q

;a&Jr(Fy!Y$F3D([ s 君不見先前有其他藝人同樣令人驚訝。

d228216 發表於 2008-2-17 11:06 AM

[quote]Originally posted by [i]OFTA[/i] at 2008-2-17 12:33 AM:NR/dj^Rv |5s'M
我就未囉,一想起佢隻黑鮑就把九幾火:angry: [/quote]
{oo&R'E$l^'V [b][color=Red]版主按:h(\(D:X&P `(_wn
鮑你睇咗, 又把九幾火, 即趙完唱....多多冇好人呀你![/color][/b]!cwU$z{b~ [+S w
9Q2_#Jn,yh3s9V4h,t
[[i] Last edited by d228216 on 2008-2-17 at 11:10 AM [/i]]

d228216 發表於 2008-2-17 11:10 AM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-2-17 01:11 AM:
_"| A(SU b0?ou 我有唔同意見~~
m9x2o+Hze 事實係...
zCp3S5G ?M 佢冇乜野真係要我地去原諒,
&Do IfH8_-md 只係我地(觀眾們),
AE~*|.rJImlX 能唔能夠再接受一個咁『表裡不一』o既藝人咁解o者~~ [/quote]{j2BX^3x~[

_I8y#T MY+v"l^ [b][color=Red]版主按:
:WZX }[ 人地講明係藝人, 並唔係「真人騷」, 做戲咁做丫嗎老細!.xOr&cPP3Z;C
唔通蒙面超人真係打怪獸咩??? 唔通d差佬全部都正義咩??? d法官全部都公正咩??? d西多士真係有屎咩???[/color][/b]
)jI:Gbg.I
J4dD[/m,{ [[i] Last edited by d228216 on 2008-2-17 at 11:12 AM [/i]]

d228216 發表於 2008-2-17 11:26 AM

[quote]Originally posted by [i]phenolphthalein[/i] at 2008-2-17 01:54 AM:
J/W.m!~b[o,E Mx 藝人的形象就等同佢既藝人生涯一樣重要     
YB7O'J!?;x 現時情況不單只是沒有形象 ,重有很多人對佢有反感
L~8X)_o'ZJ 她又怎能再生存在娛樂圈呢? [/quote]
j CD#O,WY6nN [quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at 2008-2-17 03:02 AM: qta%cdR5L\
樓上講得岩..唔論到我地講..亦都唔係原唔原諒問題.有d野係跟足一世..除非有洗腦法.. [/quote]z"q'pb|j
[quote]Originally posted by [i]諸藹孔明[/i] at 2008-2-17 09:09 AM:
2W^(DK(u qD Nj 藝人始終都是公司一件產品,要他/她表... [/quote]
NFQ\*`M4x5p
T5A4co9l [b][color=Red]版主按: h1YD IG ]Y
藝人係一件產品既話, 各位老細付出咗幾多$$呢, 洗果些小就要人終生奉獻???  你咪當自己係上帝得假..倒轉頭叫你做制唔制先???R4hT!hy R

mYH0?I#Sc 人地工餘時間消遣吓又唔可以原諒...我估你唔係要洗腦係要醫腦.[/color][/b]%? `[u"Ej

kW3Z"t-D~;c [[i] Last edited by d228216 on 2008-2-17 at 11:34 AM [/i]]

karenmoe 發表於 2008-2-17 11:43 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2008-2-17 11:10 AM:&t@)wU/AE;Z
5H0g:?*R%w&~f6AI

A*@-xq*s'_!k%\ [b][color=Red]版主按:b$Sf6Kr.V,q1C
人地講... [/quote]
kn*TiT5R ? 社會要求法官公正,要求警察守法,要求西多士唔會有屎{)Y:Oo-M%Uk#gs
這是普世價值
Q0K.uA0n3C 我唔會要求明星做聖人,但唔該唔好扮住聖人去做蕩婦

qqwqqwqqw1 發表於 2008-2-17 12:13 PM

根本無咩原唔原諒,
*NQ[6mBQ b,z 請問佢錯左邊度?ZEL7T R
因為隻飽黑果頭?-^*cRz6q6@
男歡女愛有咩問題?4{ _){.{/E? H AU
藝人做愛有咩問題?l}E9`Od.aq:N#K4f
和尚做愛就有問題遮:D'TW CsE D*w_,U
不過和尚夢遺有無問題?:dev:

infjlam 發表於 2008-2-17 12:31 PM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2008-2-17 11:43 AM:V)Q{.[$XO
q8\w,kQu ]
社會要求法官公正,要求警察守法,要求西多士唔會有屎u4{/V4uE X:ab
這是普世價值
8_#_y2F8b u5v a 我唔會要求明星做聖人,但唔該唔好扮住聖人去做蕩婦 [/quote]5v@fR5EE
}!C;m-R4B*r lL
小弟意思大同小異:g1Y,m$S b.v1U`&r.~(u
%|(ub_*O9}M
另,同意[b]藝人的形象[/b]很重要之言論.. x%ZS w$Q{(Oz
商人係最懂得[b]洞悉時世[/b]和[b]計算後果[/b]的,
6B*v1y~G aX \ wzz 大家睇o下已經陸續有機構、SPONSOR和廣告商,.o xu4@O2T3`%L
中止某些藝人的代言人合約,和斷絕其合作關係,u5E@z q;r
就可明白淫照事件,對社會和普羅大眾的實際影響有幾嚴重...+{/g%H E[;o

"fk2J5d`5A9u (本人純粹只是從[b]現實角度[/b]以事論事,絕無批判或找渣之意):)

d228216 發表於 2008-2-17 01:02 PM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2008-2-17 11:43 AM:yI-]q pE%VQ.M r

-umQES+f 社會要求法官公正,要求警察守法,要求西多士唔會有屎
tp;Y1s%]z v1IB 這是普世價值1Z8?.E(v z7_C
我唔會要求明星做聖人,但唔該唔好扮住聖人去做蕩婦 [/quote]Tj_?6ONa+\
[color=Red]按:[/color][b]社會要求法官公正,要求警察守法,要求西多士唔會有屎
d:c?j]T 這是普世價值[/b]
^"@H%}(y2hP [color=Red]相信社會要求既係當法官判案時要公正, 私人事務唔係犯法冇人管得到吧!
uLB x@^.Y W1yj2~7W\
相信社會要求既係當警察執勤時要守法, (但我講既係正義, 因為守法係每個人都應該做的), 放咗工做咩唔係犯法冇人管得到吧!ds;^||?? z
~E&Ed is%B8T @
如果咁樣叫蕩婦, 咁真係成街都係, 只係佢地有影到相/d相冇比人公開啫.
%nNjF'Q#_r-t iM:P9d6{,|\
至於蕩婦, 咩意思?? 女人偷食就叫做淫娃蕩婦, 即係同時間同呀A呀B呀C又同呀D有性事.  同男友搞野(相信當時係男女朋友關係吧), 現今社會唔算吧???^ Lo0_,GBi?e7U O
[/color]

karenmoe 發表於 2008-2-17 01:15 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2008-2-17 01:02 PM:
8|i7Pyk6Y S5q3Qv j1bG+Wd7V&u
[color=Red]按:[/color][b]社會要求... [/quote]
X LC0JkL@})g 你依然未搞清楚件事
6gG:n4?e0n]"V 整件事的問題不是阿嬌和陳生發生性行為,更不是拍下那些相片
p hi.dx'V)M| 而是這位明星一邊營做清純形像來博取支持,私生活卻完全是另一回事2_*I!u4I(C1n8qd
這才是最值得香港人注意

infjlam 發表於 2008-2-17 01:16 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2008-2-17 11:10 AM:\3Xe2a5k

/`!G`(x4}+H
yvMb+p [b][color=Red]版主按:)[hV:K P` ?7Q8I
版主按:\4]3M y/Tk`
人地講明係藝人, 並唔係「真人騷」, 做戲咁做丫嗎老細!
&e8PI%FFx!X 唔通蒙面超人真係打怪獸咩??? 唔通d差佬全部都正義咩??? d法官全部都公正咩??? d西多士真係有屎咩??? [/quote]
,}9V0Yap{GR{
P.MS)w9IR 版主你好:)
O:\_6G@2x:a
%LIQ!?]4S ~,C 戲子做戲,代入角色去演戲,理所當然,冇人會當真,或會覺得有問題...
2GP?}y)YS h,A_8E y c%Y
認同某網友[b]普世價值[/b]之言論,
9c M U#N$_LbZiI 冇呢樣野,整個社會就出問題...t`lB+~0b
#H:q LnM4`z(x
照片中所有人士都是受害者,/W*O*k.G H[,{_
男歡女愛,本來好平常,)EkcRei_@Y

c*AYk'zU 最大問題係~~~
&UEP.xX 阿GILL一直都係[b]sell清純[/b],
rQ3I'A Cz4T\G 呢一鑊,[color=Red]佢形象完全破產[/color],-N {b+^g7B}~
)N(c%C1i7Ow
覺得阿GILL有冇得留低,[b]完全係由市場去決定[/b],
7tJSN#b7U8}8r3w 唔係佢本人或鷹皇,或你同我講話佢留唔留得o既問題,
D7h'Sik x^l2d7e.P
jqES)m]2E;]7hk ~$O.R

)G4P#F N"?R T_u
2t!a }YN$y'I`7Y 其實,最唔能夠原諒o既,其實係佢自己本人:hitwall:(如果佢真係o識諗既話)0Z2lr2O(|k
其次至係始作俑者的陳生:photo:

s_mon 發表於 2008-2-17 05:26 PM

一個咁虛偽既人,做咩要原諒佢呀

OFTA 發表於 2008-2-18 10:21 PM

[color=Red][size=6]睇佢尋晚唱歌果時,又想起佢吹果個樣[/size][/color]

Yanagiba 發表於 2008-2-22 05:55 PM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2008-2-17 11:43:
}?L)K;Y.\ ada
w0f*u{us 社會要求法官公正,要求警察守法,要求西多士唔會有屎;J:m6lim#y
這是普世價值3X|_u^H0\
我唔會要求明星做聖人,但唔該唔好扮住聖人去做蕩婦 [/quote]
;]%X5tw'K5A x/E$w [GDE x
}$xY:T&h4\yW
[color=Navy][size=4]其實蕩唔蕩,唔可以單憑果D相証明喎,如果單憑果D相,阿嬌好專一添,佢同一個人做過唶。做果陣拍低我覺得如果佢唔係自己公開比大家睇,係比人偷左再比人散播出去,咁應該錯不在阿嬌喎。如果呢D男歡女愛係錯,咁其實好多人都話阿嬌影呢輯相果陣都唔細啦,咁既然人地都成年,做成年人既野唶。[/size][/color]

心亙 發表於 2008-3-9 11:57 PM

問題不是她不可以造, 只是佢太淫賤了,仲係成日係度扮純情,今次又唔見佢話「唔知點面對d小朋友」???最應該退出的應是佢,其實佢可以去jp發展~

Dr.anger 發表於 2008-3-10 01:22 AM

玉女=/=處女
H T&[5Z#r1jjVx1d 好無聊wU"{^i`%K@5Y
是處女情義結吧

SCM 發表於 2008-3-10 09:34 PM

唔好再討論呢個話題

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.