今日BOBO有funz出
唔係這個bobo係BOBO組合 (井柏然 、 付辛博)
有個上水廣場 寫真集簽名會
9C SBk_.K)xwI
:clap::win:
l-L D%mY9r9r'sS
在d星蹤網見到好搞笑 呃左...:giveup:"""5n7x(w T&E
井柏然 、 付辛博???
唔識...冇咩興趣...哈哈...:secret: [quote]Originally posted by [i]托迪仔T[/i] at 2008-2-17 07:17 PM:)F(`'w._!~/V F%JU
呃左...:giveup:"""
^ `ya'i3Su
井柏然 、 付辛博???3~,v(^;k/i? ~
唔識...冇咩興趣...哈哈...:secret: [/quote]7NR'V4g%k
l2^KiF
我都唔識的 而家好多人玩野,警覺都提高左:dev: aww....i got faked by ur title :cry: 比你呃左tim...... 上次蘋果報都有玩人,話bobo 簽名會其實係台灣組合唔係果個
頁:
[1]