娛樂滿紛 26FUN's Archiver

terryng2 發表於 2008-2-17 05:54 PM

今日BOBO有funz出

唔係這個bobo
#k)a{,A+SO0iYZ
-Ze@ [ s`-z 係BOBO組合 (井柏然 、 付辛博)
?-igW-J.P#U mY
,DG*QfY? 有個上水廣場 寫真集簽名會
3l;jUiD U }Oz 9C SBk_.K)xwI
:clap::win:
J3?4|*Ii]o{_$^.w l-L D%mY9r9r'sS
在d星蹤網見到好搞笑

托迪仔T 發表於 2008-2-17 07:17 PM

呃左...:giveup:"""5n7x(wT&E

a.E7|u2Sp*u 井柏然 、 付辛博???
osj%D bRs 唔識...冇咩興趣...哈哈...:secret:

terryng2 發表於 2008-2-17 08:10 PM

[quote]Originally posted by [i]托迪仔T[/i] at 2008-2-17 07:17 PM:)F(`'w._!~/V F%JU
呃左...:giveup:"""
{'` a0Gh ^` ya'i3Su
井柏然 、 付辛博???3~,v(^;k/i?~
唔識...冇咩興趣...哈哈...:secret: [/quote]7NR'V4g%k
l2^KiF

;u"}{q3m XS 我都唔識的

發表於 2008-2-17 09:12 PM

而家好多人玩野,警覺都提高左:dev:

shya_LaLa 發表於 2008-2-18 06:16 AM

aww....i got faked by ur title :cry:

xxlam01 發表於 2008-2-24 06:52 AM

比你呃左tim......

terryng2 發表於 2008-2-24 08:19 PM

上次蘋果報都有玩人,話bobo 簽名會其實係台灣組合唔係果個

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.