娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chong2002 發表於 2008-2-18 08:48 PM

最近我屋企竟然發現有小強...

竟然係咁凍既天氣都見到小強..
u$za{*k;T a:s 重要唔係一次,,tW v;I#v p!Rd
究竟係我屋企dirty 定係 ...bzPdrn.gM LW
z'V@N8I z&Ciq
好奇問下
*R2KA8j$XU `!z 巴打們有冇同我一樣既情況?

chanhoyingap 發表於 2008-2-18 08:53 PM

小強其實咩天氣都有既..........Ojn/_.@%e&nb
好多人屋企都有........
a2]8[*y x'B:F } 唔駛咁驚掛

勇勇 發表於 2008-2-18 08:55 PM

"小強"好似人咁不論凍熱都要食飯!:D:D:D
m|*H#Y RK1{$| 應該係你屋企污穢:haha::haha::haha:

chong2002 發表於 2008-2-18 08:57 PM

唔係掛,
R n i$yB0^ 呀媽話小強冬天唔出黎架,n3N'h"Y6B6z4v
冬天既時候,你地有冇見街有小強出現?4Fu5^_(Qm
反而夏天真係通街都係架嘛,,,'pC2doAI!NF
2v8Ez/f"T{EF?
[url]http://hk.youtube.com/watch?v=dsv8rJSXA0A[/url]
'`O HgMB w8m O x~U/c @7qC
[[i] Last edited by chong2002 on 2008-2-18 at 09:00 PM [/i]]

ironcross 發表於 2008-2-18 10:35 PM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2008-2-18 08:48 PM:
hY$SC1OO$GC 竟然係咁凍既天氣都見到小強..!PXC'_l4JP"F9z(t
重要唔係一次,,
z)Wy4a_qx 究竟係我屋企dirty 定係 ...(UrOZ2W {,d}eU

'A6T y/wc h-x 好奇問下4GqE]"j[_ Hu*G
巴打們有冇同我一樣既情況? [/quote]
+tGH5s umB"sDoE 幸好不是米奇

trunks 發表於 2008-2-18 11:46 PM

天氣凍係會少d機會走出黎, 但係頂唔住都要搵食ga....

ThomasKoon 發表於 2008-2-18 11:50 PM

我屋企真係好耐冇見過小強lu.......

Miz 發表於 2008-2-19 03:44 AM

[quote]Originally posted by [i]ThomasKoon[/i] at 2008-2-18 11:50 PM:1?0e h;e0g7o4l5_'SGK
我屋企真係好耐冇見過小強lu....... [/quote]rj,m'G+?'E&Te

Kl:n-Z8AR 我都係wo
|^u:? FRV 唔知我住22樓既關係 定係點...真係好多年冇見小強..蟻..蚊 蜘蛛D4y!eY`r
只係一時時有支 巨型飛小強 , 最怕= =" , 撞牆撞到"part part"時...
e2Y*PB;b2Q7F+VS5l*J
3t ^6{i`ge%Qh5M (題外話...)&@(NAwA I7p
不過我覺得個原因..可能同四腳蛇有關 ("炎蛇")
,Xb7@\ ? v W8tLe my home n年前早就比四腳蛇入侵 , 咁多年黎 大大小小 BB 都見過晒 , 最記得仲要有隻大肚= =好噁 , 巨型又透明又肥 , BB既細到好似指公頭 , 仲次次汁屋都要汁屍*JF+~E |;o4S
最難忘既就係夜晚去wc 踩到隻....feel 好噁 似軟糖 but好滑...
3IQ+Rr2F 而家應該變到大家族掛 , 夜晚有時會聽到叫聲@@
},v8}1t4A9`+bs5a :U)[.w1Lec H9F|d
仲有...10年前到 , 我見過隻手板咁大既蜘蛛in home...D@ [&v cx'a9B

i/j&K0{;yT7Mdw [[i] Last edited by Miz on 2008-2-19 at 03:45 AM [/i]]

迪達拉姑 發表於 2008-2-19 03:48 AM

我見到中型size係茶杯下面d隙位..用野噴左..
dA*?u0M-\ 幾年前搬黎成日晚晚有一隻好大隻行過廁所門..行落d報紙到有聲..好恐怖..之後買連環殺絕個d毒藥..就無見兩年..

發表於 2008-2-19 06:36 PM

可能係變種:dev:

shehboy 發表於 2008-2-20 12:50 AM

據講你見到一隻, 即係最少仲有十隻匿埋.
lbRN gq:Y'P t G`Z`M-iN
咁涷天氣, 佢地係少好多出黎蒲架, 蟻哥都係一樣.
[f0zG @/BY
5a"NAw8b*n&v$f 希望而家你屋企情況好啲啦, 唔係數目一多就好難滅絕.

Miz 發表於 2008-2-21 06:14 AM

我以前係日餐做果時 個老闆 請左個公司幫滅蟲 , 好好喔g;V-j$N`
好似3百蚊到 , 係你home 周圍 吱d o者哩既物體 ],Db IU!u
最快可以幾晚之後...成地都死屍
9m1h8fzV:N(p 包絕十八代喔

today2028 發表於 2008-2-21 01:10 PM

冬天小強都要食ga

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.