有冇人試過自己洗眼 ?!
去過藥房問 , 原來洗眼隻杯同埋水都係 $35 , 有冇 c 兄試過用 ? 點用架 ~~~~~ ?@0G ~:qpJ;\事關今日唔知係咪有野入左眼 ... 宜家痛痛地 [quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2008-2-19 07:19 PM:
去過藥房問 , 原來洗眼隻杯同埋水都係 $35 , 有冇 c 兄試過用 ? 點用架 ~~~~~ ?? w{*Jb8lW|
事關今日唔知係咪有野入左眼 ... 宜家痛痛地 [/quote]MCn$VXkp(t
係咪生眼挑針呀你 :dev: [quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2008-2-19 19:19:J-Z4mgq4HW%u E
去過藥房問 , 原來洗眼隻杯同埋水都係 $35 , 有冇 c 兄試過用 ? 點用架 ~~~~~ ?$a5Y8J%xp5e
A8Y_2bBw[.H_
事關今日唔知係咪有野入左眼 ... 宜家痛痛地 [/quote]
+N;a R"Cdk x+v
你問嗰隻係咪叫"愛滴氏"洗眼水?如果係既,隻杯倒滿三份二藥水,將杯蓋住眼,打則讓杯內藥水浸住眼,轉動眼球及斬眼,約30秒就足夠,之後再洗另一隻‧‧‧‧‧ [quote]Originally posted by [i]衰貓[/i] at 2008-2-19 10:08 PM:T6d'o)U*F3r4Y
#W LV/Y$Rb{Kt
你問嗰隻係咪叫"愛滴氏&qu... [/quote]
我都係用呢隻架喎:good:
一杯洗一隻 [quote]Originally posted by [i]BBNN[/i] at 2008-2-19 22:32:rfL1uD(Qa
!?D%t GKKe[LP&X Y
我都係用呢隻架喎:good:"]2M!}bd$B&y!R3I
一杯洗一隻 [/quote]
,Q;Xn q \
我由細用到大:D 恕在下孤陃寡聞..原本咩係洗眼都未知..何妨自己洗係點樣都唔知.有無link睇下洗眼係點嫁?
前排第1次搽眼藥膏..當時問護士話搽落隻眼真係嚇親..以為眼藥水係唯一對眼醫護作用既媒介..
頁:
[1]