同朋友(多個)食飯埋單時咩方式比?仲有..
如題..仲有1.如果將要去既食肆唔係心目中想去(價錢貴/唔中意食個類)會點做?2.如果知道朋友中有人唔夠錢/佢未襟錢,你會點做?3m~)R7ru ZZ;[v
3,你會否主動追朋友還錢?會-乜情況下,點講出聲?不會-又咩原因?C'U_'EF:l
4.點睇<請客>?真係施恩莫望報?人請你,你先會請返人?最多試過請乜人?食幾錢野?心態上老實講係點諗?
盡量想像多d唔同場合/財政狀況會有咩不同變化..應酬/初初識/老友/豬朋狗友/情侶/窮困時/出左糧 樓主好煩....真係唔係睇曬全部都唔知你問咩....
其實你問既問題我想....只係你自己想太多...
我覺得你要識既只係點樣面對自己...講自己想講既野...8l+MiIj psuO
做自己想做既事...令自己變得有主見小小...i%]&O'X(\D
即係等於學識愛自己...
如果件事自己無錯...就要勇敢表達自己意見...\JPv `d
做人唔可以咁婆ma....
其實你問既問題...我想如果要再搵類似既問題我想真係多到不得了...1Ra4S/P,N2uwa7F
你問咁多問題...其實只要你唔怕人地點睇你...
你做返自己覺得岩既野...
我覺得跟本就唔係問題...
1.唔係心目中想去既...如果唔想去...未唔去羅...gkW(A?(K"y#O
2.自己無錢...可以點?而且朋友唔係一定要借錢先係朋友...
3.你借得出去一係就唔洗佢還...預佢還...未直接問佢你幾時還錢羅...
4.請客...個問題跟本想得太多...分類太多太煩...如果你諗到咁...不如唔好請... n/b7P7d+[$JB9y
一了百了...唔洗煩...你請左人就諗咁多野... ~A.Iv},?)e
就無左請人食飯本身既意義... [quote]Originally posted by [i]kaing[/i] at 2008-2-20 09:16 AM:
樓主好煩....真係唔係睇曬全部都唔知... [/quote]ZJnfk)?hY$rW
gdX:h sOjtN
絕對同意!生活交友主為適意,又何苦自尋煩惱?若與這些「朋友」相處得如此辛苦,何不與相處愉快的人一起吃飯? re#2..係呀..唔煩就唔係我..
但1.那點係有條友未徵詢其他人同意就話訂左台..加上無人反對..如果得我反對..好核突個場面..好似離群咁..
2.講錢傷感情..真係寧願做不問人借也不借比人最好..`"SN&K~"[_zp8j
re#3可遇不可求..我明白..
頁:
[1]