娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2008-2-20 08:11 PM

去個唔熟既朋友生日會..送麥好

對方重好有誠意咁打電話咁叫我去...
;zR @Fl] 但問題出係送麥好...
8BR$SEf$Vj 對方話係酒店開要有請帖先去得... 太高級..但出手低傷感情...出手高傷銀包

longing 發表於 2008-2-20 08:17 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

深藍 發表於 2008-2-20 08:31 PM

[quote]Originally posted by [i]longing[/i] at 2008-2-20 08:17 PM: DE1{l#L E5|/s
既然唔熟~~咁就唔怕傷感情啦@@ [/quote]y3s.V-q_9n&J
agree :dev::win::cheers::secret:
0tz0g:\6l haha:naughty::naughty:

edwinlky 發表於 2008-2-20 09:15 PM

對方年紀幾大先??
P6{2L@n'cI(? 男定女??

衰貓 發表於 2008-2-20 10:43 PM

既然唔熟但又無啦啦打黎叫你去?咩居心呢?做人唔好難為自己,既然唔熟既去黎都唔慌開心得去邊,求其搵個借口推咗佢算啦‧‧‧‧‧

loklok117 發表於 2008-2-20 11:05 PM

[quote]Originally posted by [i]深藍[/i] at 2008-2-20 20:31:
y,RU5zl{x3l:^
3R#fd1N9M4S&E+L5E8Q ^ q agree :dev::win::cheers::secret:
QEb(JO,Qy haha:naughty::naughty: [/quote](CLmxJ;Y2c|D
無錯agreex3
C5wes7V%d7YK'q 我覺得你同佢唔熟
x.zGL n/e7rmV]M 如果唔係太了解他/她既話
7y(s j;B ^5f rs 送一d實用既禮物比佢好d q'HP2R m
就算佢唔arm洗佢都可以再送比其他人用

迪達拉姑 發表於 2008-2-21 03:06 AM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2008-2-20 08:11 PM:{ m X,kQ(H*i'H(JtS
對方重好有誠意咁打電話咁叫我去...`GJm)}@
但問題出係送麥好...
iR o7C5z 對方話係酒店開要有請帖先去得... 太高級..但出手低傷感情...出手高傷銀包 [/quote]
q%M8s T,j,X U x1ot` 出手低唔會傷感情..心意姐..如果咁易傷既..真係唔熟好過熟:crybye:

cchleg 發表於 2008-2-21 11:13 PM

今年你送隻杯或者一個相架比佢,下年就唔會再請你啦!

iknow 發表於 2008-2-21 11:30 PM

送個銀包俾佢~夠實用...幾好...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.