娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2008-2-20 08:24 PM

買野o既時候, 低過你人工佰分之幾, 你就唔會睇價錢?

for e.g., 搵10,000 一個月, 買100樓下o既野就唔會點睇價錢, 即係1%
g/m}Kd,})X 我高過人工1%都要諗諗先會買, 我算唔算好"度"?

VIIV 發表於 2008-2-20 09:01 PM

i'll check the price at any time..............then 我算唔算好"度"............? SZ`)rb

G%uJm oQw`-h hahaha........

a1036043 發表於 2008-2-20 09:24 PM

咁我平時洗錢成日多過$100,係唔係好豪??

袁彌明 發表於 2008-2-20 10:23 PM

過年前買左對鞋成4百蚊\sW'IX

I%AZ;u)`)aZ k RQ` 咁我係唔係好大洗

leungman 發表於 2008-2-21 12:20 AM

買鞋買四百蚊唔算貴,不過我買乜鬼野都會計 ?,uP e+Bs,j8we u
甚至買野飲都會睇下邊度平D先至去番果度買

迪達拉姑 發表於 2008-2-21 03:09 AM

唉...巳經算好樓主..如果有留意我發既帖(同朋友食飯xx)就知我比你仲度..
H-B~3m aW R J 我呢幾年 累積工作經驗低無1年..其中10個月仲係PT..銀包3位數字時..連超市同市多 邊度平個1個幾毫我都睇清楚先買..

Miz 發表於 2008-2-21 06:09 AM

冇定幾% , 除非買手機 psp ndsl 之類啦...呢d就會睇人工買
5ex1Si [#j;wB 我就好奇怪
t?P5v^)k4v:{ 我大洗在飲同食...'a1[~6j4bNmN|
日日去7仔買幾十蚊野飲野食 , 食飯都唔理價錢= =
{s$Ff4bc;H 同埋好少去超市...覺得買野好慢...
|7UEPQ*\ L 但係一買其他野就會諗好耐 , 就算一隻好like既CD $100留下既...我都可以諗幾日買唔買好
#^V5Vmw?Yf 買衫 鞋更唔捨得洗 , 衫 貴2,3百  鞋 貴400 我唔都唔會買 y4p,@r!BL

5H+phE8~ 仲有個習慣 銀包有$1000 $500 我多數唔會用 , 冇散紙的話 我都寧願唔買...
N/H?? w+HW\/K 因為我見到$100 $20 會狂洗@@

on99 發表於 2008-2-22 09:29 PM

我大洗在飲同食...
6T!Ww%hV6rp+\i+L 日日去7仔買幾十蚊野飲野食 , 食飯都唔理價錢= =!u L!P)T%aU9l7A'c
同埋好少去超市...覺得買野好慢...?-K/dERJ r^
但係一買其他野就會諗好耐 , 就算一隻好like既CD $100留下既...我都可以諗幾日買唔買好h6R$l Dw]"bBn6JF*g
買衫 鞋更唔捨得洗 , 衫 貴2,3百  鞋 貴400 我唔都唔會買tS6V8u4G
Oar!e G
仲有個習慣 銀包有$1000 $500 我多數唔會用 , 冇散紙的話 我都寧願唔買...
*n"L?"Xb%p} 因為我見到$100 $20 會狂洗@@
3{.y7|"Atqk/o
&T7u!|I*oE0z)M
5Pokal{ m@,D[7gb&@#]
me too

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.