吖!有無人夠膽話自己無講過大話呢?
有講又係咪次次肯應錯呢?肯應錯又係咪嘢嘢真心呢呵?無人肯原諒係咪死左罷就呢? I do not know, I though when I was 4 year old, I have already lied to someone. [quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2008-2-21 08:45 PM:有講又係咪次次肯應錯呢?肯應錯又係咪嘢嘢真心呢呵?無人肯原諒係咪死左罷就呢? [/quote]
真係好難冇大話講
特別係我地呢一個年代g;z2Q!a p_1q
因為今時今日
講大話除左可以隱瞞人之外aFtx8R6~4P
亦都係一個人出黎面對社會時
其中一個保護自己既方法 [size=5][color=Red]我無講過大話嫁:)[/color][/size]
f-B_d2Je(~o!xg
,Yob5Zd{w-e4kvS3i
5ky VlJp
-WOd8m4H
-k)aK%T VB^DV@*Y
de c+O&F$u
^x&?{'j#K'l2R,P
-s*t%YnTa4[1v8}
+M/t9FA+I6IK Om
7qo[)rP
:]:i"Fj8oEZQ7d
l1LV&]]4A1H(r
6P1nJH)Lg6n%E3qy
?Qx|o(u*erR
[size=2]:dev:呢句都係大話黎:dev:[/size] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我夠膽 :lol:u!MH n"@![.L4A]v
我冇 :agree::agree: 我每日也講大話,但每日也會認錯,願主保祐,阿門﹗ [quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2008-2-21 09:48 PM:!AD1f_3v*G6@
我夠膽 :lol:$NP*_,C9o$I6oi,{N
我冇 :agree::agree: [/quote]
一件污兩件穢? [quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-2-21 09:33 PM:ivrlm6v8WT!ym
a6`+O.{^Sv&`
近五年好似真係冇:kicking::kicking::kicking: [/quote]+Pdw,g?C&Nr3oW
無認錯?:dev: 癈話,唔會有d咁既可能:fight: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2008-2-21 09:00 PM:qR-Ej~eEe Ke
真係好難冇大話講#Q;~Tz J&o
特別係我地呢一個年代
因為今時今日 _1e%t1G+}9Mj
講大話除左可以隱瞞人之外(K y*XneI`
亦都係一個人出黎面對社會時G(k rV[6@ I(H
其中一個保護自己既方法 [/quote]-|,b0Y-d m,Q0^
D;x"|c'^Fh
正確...
所以由古至今有咁多人想搵到烏托邦... 神仙都唔感咁講 [quote]Originally posted by [i]PKTung[/i] at 2008-2-22 08:26 AM:
神仙都唔感咁講 [/quote]4j Qu6jx!xW6M
無錯.......Y)N%`Ywj`6B
可能耶穌都唔夠膽講話冇la~ [b][size=9][color=Red]我無[/color][/size][/b] :fight:
s?0B7FAb
#h!T4Py']
R5s0S\UT,h']}
~|Nfr#d
vI7x/gsu-E%l
Pk8g%hw9m
q9T+v$D"DL-w6J
6HtuRj9C
4CZ9Vd T ^9oe1D
-w5_K&H+J3P$ZiX
O7gD\!X7M\8`9}/Z^)I
ggp'U._b5a5L|,^6a
b"x7Q,z5g+fDM
'Rw Hl%b7cn V9Jgd0U
嚮呢1秒鐘裡面 :dev: 我冇,你有料就做我啦:dev: 我諗都好難搵到一個未講過大話的人 除非岩岩出世:P 我就一定有,每日講一個都得:D q6V j"h
不如問埋,有冇人未講過粗口啊:D:D:D:D:DW%Q-W9HBvTe%q!{
我相信好多人都會話自己唔講
頁:
[1]