娛樂滿紛 26FUN's Archiver

toro 發表於 2008-2-21 08:45 PM

吖!有無人夠膽話自己無講過大話呢?

有講又係咪次次肯應錯呢?肯應錯又係咪嘢嘢真心呢呵?無人肯原諒係咪死左罷就呢?

john01daly 發表於 2008-2-21 08:52 PM

I do not know, I though when I was 4 year old, I have already lied to someone.

SCM 發表於 2008-2-21 09:00 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2008-2-21 08:45 PM:
8ydK+hs1j(I*Q\j 有講又係咪次次肯應錯呢?肯應錯又係咪嘢嘢真心呢呵?無人肯原諒係咪死左罷就呢? [/quote]
;^9gtFN 真係好難冇大話講
YQ9h5{v 特別係我地呢一個年代g;z2Q!a p_1q
因為今時今日
Sp5Z:p'hhi 講大話除左可以隱瞞人之外aFtx8R6~4P
亦都係一個人出黎面對社會時
O(Z {5O%?t*` 其中一個保護自己既方法

自由神 發表於 2008-2-21 09:23 PM

[size=5][color=Red]我無講過大話嫁:)[/color][/size]
Sf&`!A @,[ {5P
StW*r i'v j_
1^*fQ(FCI3E5A
u9y aT$u
(y,s6\7EdA8d
M#W+?3n7@Q0Cl F] r;p4q f-B_d2Je(~o!xg

&H u"CY2G*N,d+t'M ,Yob5Zd{w-e4kv S3i

,W,c-j8EVf sk0f
s0R~5L;wqwg 5ky VlJp
-WOd8m4H
-k)a K%T VB ^DV@*Y
de c+O&F$u
^x&?{'j#K'l2R,P
-s*t%YnTa4[1v8}
+M/t9FA+I6IK Om
7qo[)rP

~#k2BI(b/M :]:i"Fj8oEZQ7d
l1LV&] ]4A1H(r

\Z'^Y:\s-mPc 6P1nJH)Lg6n%E3qy
?Qx|o(u*e rR

Zcf2e2hf
t$u7ktr
9X9I)G9v%v*vKe m
;D.mP-KJ z)G [size=2]:dev:呢句都係大話黎:dev:[/size]

QuiGonJinn 發表於 2008-2-21 09:33 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

艾力克 發表於 2008-2-21 09:48 PM

我夠膽 :lol:u!MH n"@![.L4A]v
我冇 :agree::agree:

eric911 發表於 2008-2-21 09:56 PM

我每日也講大話,但每日也會認錯,願主保祐,阿門﹗

toro 發表於 2008-2-21 10:26 PM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2008-2-21 09:48 PM:!AD1f_3v*G6@
我夠膽 :lol:$NP*_,C9o$I6oi,{N
我冇 :agree::agree: [/quote]
-ml{#g3F^0U 一件污兩件穢?

toro 發表於 2008-2-21 10:27 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-2-21 09:33 PM:ivrlm6v8WT!ym
a6`+O.{^Sv&`

fs*z(]Ot;D 近五年好似真係冇:kicking::kicking::kicking: [/quote]+Pdw,g?C&N r3oW
無認錯?:dev:

BBNN 發表於 2008-2-21 10:30 PM

癈話,唔會有d咁既可能:fight:

QuiGonJinn 發表於 2008-2-21 10:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

seasons24 發表於 2008-2-22 12:42 AM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2008-2-21 09:00 PM:qR-Ej~eEe Ke

3| e&Za6a3aV{~ d 真係好難冇大話講#Q;~Tz J&o
特別係我地呢一個年代
$ZS r+XWvS 因為今時今日 _1e%t1G+}9Mj
講大話除左可以隱瞞人之外(K y*XneI`
亦都係一個人出黎面對社會時G(k rV[6@I(H
其中一個保護自己既方法 [/quote]-|,b0Y-d m,Q0^
D;x"|c'^Fh
正確...
+C2S `*g9^"M:a 所以由古至今有咁多人想搵到烏托邦...

PKTung 發表於 2008-2-22 08:26 AM

神仙都唔感咁講

boysbe 發表於 2008-2-23 05:08 PM

[quote]Originally posted by [i]PKTung[/i] at 2008-2-22 08:26 AM:
? r]kRM:W 神仙都唔感咁講 [/quote]4j Q u6jx!xW6M
無錯.......Y)N%`Ywj `6B
可能耶穌都唔夠膽講話冇la~

clkgtr 發表於 2008-2-24 03:02 AM

[b][size=9][color=Red]我無[/color][/size][/b] :fight:
v c/crv u!k1^;z:?2r
#c0k,{j-? A }aZ
D~_c6w'{/}
.B(]n6y+@A
s"["j1Db:J s?0B7FAb

3X&qD-~LzZ
m h6c z'S'~c"YZ #h!T4Py']

'bSe xh
{i(I t!}(M R5s0S\UT,h']}

,sNds9aK0_;^
$YGd f-t iS9K p R ~|Nf r#d
vI7x/gsu-E%l
Pk8g%hw9m

5C"\ H}*B q9T+v$D"DL-w6J
6HtuRj9C
4CZ9Vd T ^9oe1D
-w5_K&H+J3P$ZiX
O7g D\!X7M\8`9}/Z^)I

f%Q*P jL \.kg'TN ggp'U._b5a5L|,^6a
b"x7Q,z5g+fDM
'Rw Hl%b7cn V9Jg d0U
嚮呢1秒鐘裡面 :dev:

阿感 發表於 2008-2-24 03:08 AM

我冇,你有料就做我啦:dev:

yuri 發表於 2008-2-24 04:14 AM

我諗都好難搵到一個未講過大話的人 除非岩岩出世:P

gn00987333 發表於 2008-2-24 05:55 AM

我就一定有,每日講一個都得:D q6V j"h
不如問埋,有冇人未講過粗口啊:D:D:D:D:DW%Q-W9HBvT e%q!{
我相信好多人都會話自己唔講

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.