娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lizard 發表於 2008-2-22 11:12 PM

投訴無線 損害觀眾尊嚴

譬如說:『我某天在食晚飯時,無線不停播一些狗食屎的節目,
IfG$`*I 雖說無線有權播放狗食屎的片斷,但卻絕對影響觀眾的胃口吧!』
U;shd7b0wfii]
#a9Lue;`HZ-U 如果我投訴不想看這『狗食屎』片斷就是野蠻行為嗎?PZ&kDk5}vCc
無線自己本身,是不是先要看清楚,甚麼時間播放『狗食屎』,才不今觀眾反胃嗎?
k3_']l7pNF "Y h `3V'q5|5F8V
k1k3@*X8D!s
另外一個『狗食屎』事件,就是J)o5B9?j8S3P,C p
明明觀眾早就預告,不想看阿嬌上籌款節目,這種少少要求,為何被打成無理? mL'~\8jL V~
因為觀眾在近期內,一看到阿嬌有厭惡的感覺,無線為何硬著要請她做幕前!2E3K1\/nh*^7T
現在的我,一看見她,我就反胃!這就是另外一個『狗食屎』的例子一樣
^T/V%a s6HnD6_
6j:D$`o*q2ub0eT5R 無線怎的有沒有尊重觀眾的感受?&x*I9~X5kzS
沒有阿嬌,籌款演出就搞不成嗎?又甚麼原因一定要在這個時間呢?oU Ld`L W
無線這時刻找阿嬌出來演出,決定絕不會是正傕!%kb,G9T1LK
從歷史性數字的2000個投訴,觀眾真的不想看阿嬌,無線怎就反而與觀眾對立。2m.R9tAm%yr*e

MY-Y o0Tr:~
1O DO R(NSVR X%m"r,d"T
又如果說:
6D*L-G'Z6R 阿嬌的裸照是她的私隱,她不想別人看到,因為是對她尊嚴的一種侮辱!3^M1k Ww [
但觀眾不想看到阿嬌,無線卻又不尊重觀大多數眾的意願,就不是對觀眾選看電視的擇權,另外一種尊嚴的侮辱嗎!
)y _I2?'e5zZ8g8` 一個女明星的尊嚴就要尊重,一班群眾的意願就要踐踏嗎??{"i x[dn
BK5PH.d2_!l:u7D
上次〔秋天的童話〕,只是一句俗語「仆街」。無線這個廢柴機構,原本說翻播足本的,反過來就又了。一個沒種機構!
UaR(xa1ct-N;NU 今天,觀眾們不想看的,無論如何,也要表達。
MP0y2z+D ` 有2000個投訴,就是反影無線漠視觀眾,事件嚴重性為歷史最強,本人才不涉對阿嬌作人生攻擊!
D^,dSZo~&]-U
fRRdu+\LQ?;Jr [[i] Last edited by lizard on 2008-2-22 at 11:15 PM [/i]]

阿感 發表於 2008-2-22 11:37 PM

就算不喜阿嬌,歪理總不能變成道理
t9Zy Om'w0h,fc 食屎同阿嬌o既演出根本就係兩碼子o既事
;_&id8vUfG o
q9l \L:^ 呢種投訴根本唔合理,繼續在網上人身攻擊罷啦

約望保祿 發表於 2008-2-23 12:05 AM

娛樂圈本身就好偏袒藝人,不論道德是非,跟紅頂白,就算犯法都照橕,唔紅嗰啲藝人,就一沈百踩。 dY$e G.n-i0Ux
QE.bB3I2|?
TVB從來就唔會理觀眾意見,明明觀眾唔鍾意欣宜,係都要觀眾硬食。

約望保祿 發表於 2008-2-23 12:09 AM

淫照事件,受害嘅係社會,受害嘅係香港藝人在外的形象。3~PQ%[:U2h
我唔明點解要橕淫照女主角,唔通一個藝人的前途重要過整個社會?r;yU5r$^-R Q0\)L&B
點解要橕凶手?如果D相唔爆出嚟,你估佢會唔會話自己『好傻好天真』?會唔會停止濫交落去?'Z;A3`/Zo N
rETLQ AgZd
[[i] Last edited by 約望保祿 on 2008-2-23 at 12:12 AM [/i]]

大優勢 發表於 2008-2-23 12:24 AM

我無唔想睇佢喎O w^`A-o ?n

9ELa.y?n0\;hhE 你而家真係 [侮辱]緊我呀

lizard 發表於 2008-2-23 12:34 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-2-22 11:37 PM: l'e v7}*}8m n
就算不喜阿嬌,歪理總不能變成道理7b:]4Bzvg y
食屎同阿嬌o既演出根本就係兩碼子o既事
(~^(p\DU h6`z&`6s
呢種投訴根本唔合理,繼續在網上人身攻擊罷啦 [/quote]
0Xe8Lb!L3y :_R8xL1kdVrq
2lR7OfD4U'q6qv3o
你睇清楚我講乜野未先?dU_ D@ Xx
我完全無講過任何阿嬌、人品等等....佢既個人行為!
.i I0h*l*Qe"r
q$wv` YH
W o:KP-?0K;c+Q#f G4R 無論係「狗食屎」,「阿嬌」都只係一件事件!iY$G-Yg3m4w
但無線係這事件上,點解係要推阿嬌出o黎?sD&kF*MS!`n
係將事件降溫,還是加熱?
3W)?x5b \7L
Y.lzcNz 觀眾吾想睇既野,無線又以乜野理由,一定要sale阿嬌先?
s7|}&q;a.|Q1XTO+I 阿嬌當晚係可有可無既其中一個演出者,y7Dxuq'Y*V},YK
少一個人,對籌款有決定性關係嗎?
nKqk$? 點解係都要令觀眾們不快先!

athkabd 發表於 2008-2-23 12:37 AM

家陣香港咁多個電視台, 你點解唔去轉台???
8D)d"xoW;Ac[hPc 駛乜鬼投訴, 總之一見"佢"出現即刻轉台, 個收視得番個位數時我唔信無記會繼續死撐落去!

ckyckk 發表於 2008-2-23 12:40 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2008-2-23 12:24 AM:
g|]pRFs/NUL 我無唔想睇佢喎
C Hh$YC$Vnh 6F`0i2~5CyW
你而家真係 [侮辱]緊我呀 [/quote]
YFw(X2E4ufPnw9[
}hkJZ i)d0Rl6h 呀樓主]i&V p%e%o[5Z4W
乜原來全香港得 2000 個電視觀眾 ?|9qA)aED eZE S
2000 個投訴就可以代表所有人意願 ? :D:nogood:

lizard 發表於 2008-2-23 01:02 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2008-2-23 12:40 AM:
zG K4wryI$Q WvhB~7^n
U4Q0xDTA
呀樓主OE4hXy N y
乜原來全香港得 2000 個電視觀眾 ?t/Iyb!tD&k
2000 個投訴就可以代表所有人意願 ? :D:nogood: [/quote]-m*D$b!AD)VN_$K

*q FK*FB^t7~ 原來有人文盲:D4{K5n0b-O0J0Ac,]5L Y

a'kg8qa @`Y 將投訴者/同觀眾都未識分別:D

阿感 發表於 2008-2-23 01:08 AM

[quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at  00:34:
dS:z${4PM6~
_$|U~O?{9~
E vG4P)x b zXb#h*j P{
你睇清楚我講乜野未先?
m$^#p"V,j*m$d 我完... O8roP k8wB t;V

1Pvd0A@|9R%g%X 觀眾吾想睇既野,無線又以乜野理由,一定要sale阿嬌先?
7f"dq1T1F7CB z 阿嬌當晚係[color=Red]可有可無[/color]既其中一個演出者...[/quote]
9_2^y+S]#U;a7W
5Xzt-b P\k 在合乎情理及法例的情況,電視台有權自行決定節目內容-u_)J _isiq
請一個歌星在節目中演唱並無不妥7QHaf:b:iI*WcD N
你可以向電視台反映不滿,但電視台不一定要接受
RaxZ.dB/n^.|s " 投訴無線 損害觀眾尊嚴 "這個指控都幾無理
#y+`&\$vL,Cv3t 將唔想畀人睇自己o既裸體同部份人唔想睇到佢劃上等號點講都唔通
c0F,kBq {l%D8K/? 前者主動權不在自己手,後者有自由選擇權,不一定要自甘"受侮"(我唔認為呢d叫受侮)
&vM;@G,G C 話唔接受部份人o既意見就等同損害那些人仕尊嚴,邊有咁o既道理
zO"go0G.qjy |%| 如果咁都成立,你這種言論也是在損害部份人的尊嚴sS*f"N;]&w

(itW{,{.cr | 捉下字蝨,你都話阿嬌可有可無啦,既然你都認為可有,仲使乜講咁多J0Yv:W,`*p
0Uis&ndEfrEC
[[i] Last edited by 阿感 on 2008-2-23 at 01:31 AM [/i]]

clkgtr 發表於 2008-2-23 01:10 AM

其實呢d 投訴可以代表到d 咩呢? 又反映到d 乜呢? ;)
R2Ki#JI*U/~
"otK9d{W? 有2000個投訴, 但係係唔係真係可以反映到事件呢? ;)
3g2cF5vWk,j2j6h ;K0x%C Kt,P#]
最起碼我所有friend裡面冇一個係有對阿嬌有反感5SNv k+R.G+]+S

6\m+WT,Z Y _ d 人投訴佢令人引起不安, 咁佢究竟有d 咩野會令人引起不安呢?
2[$KsK0P Fl%D$v 佢又唔係冇著衫
)AxOir?Bx,e*O F 基本上我覺得呢d 所謂既投訴, 就只係純粹為咗投訴而投訴 U | ];d(v6Ku![
只係針對人, 而唔係針對件事
z(v#uA'dk
8BS6U|4t bk 再講返之前欣兒同肥姐既投訴事件 l+G,d ]Gk
首先攞欣兒嚟講, 雖然佢減肥之後唔係話變咗做超級大美人5P ~5z+QS D
但係又有冇去到令人引起不安既地步呢?
7{)J y$j-I[p%he 而再講肥姐, 佢扮一條金魚, 又比人投訴令人引起不安j,Y NVpBiPG(e
但係各位問心個句, 佢又係唔係真係去到令人引起不安既地步呢? XJ&T:XU)b9_"kx
/]'K)b5PJ"_5r/p+u
所以我覺得呢d 所謂既投訴, 根本就只係無中生有, 完全反映唔到個事實

d228216 發表於 2008-2-23 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 2008-2-22 11:12 PM:5? R7f@%Hj%t$M
譬如說:『我某天在食晚飯時,無線不... [/quote]
?oQx){2Wr 唔好傻啦...欣兒當年全民投訴咁都冇事, 志雲愛將24小時不停出鏡都冇事, 呀嬌果d算得乜!!!

ckyckk 發表於 2008-2-23 01:29 AM

[quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 2008-2-23 01:02 AM:
zT+` g a)F({z-L E+fjy$`wS

l1r1}} {ffb.DF 原來有人文盲:D
T4g1C \I$V+e TZ~ MMRw4Z N Q)Z$^q ^
將投訴者/同觀眾都未識分別:D [/quote]VtBD;y3ieg"B

#q2rPr5EU Vl%L 睇完你個回覆FOd:v kF
g7S.B.e"V6a1Ht!V%]u
原來閣下理解能力連反問句都未識分辯)cy)G RoC6K
_ ~x d.p-lGK'^v
難怪會將該 2000 個投訴主觀地套入成為"大多數眾" :D:D:good:

lizard 發表於 2008-2-23 01:30 AM

我平時真的吾睇電視,
%\N1eO.i 只會在周未日,返父母家吃飯,他們例把電視開著。
"D;^-?"P0]B
sJ.d7B6V sklK*J!]:[ 我才沒法子看到我不想看的東西。

clkgtr 發表於 2008-2-23 01:31 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2008-2-23 01:29 AM:
3uD'\/m-B'E
-y/Ff4LD J0qP 睇完你個回覆$nkLe({

Kh;Vdd5L 原來閣下理解能力連反問句都未識分辯[ Eeq6uqE2@:wZ

!h.`r ^YJc&Qs(U 難怪會將該 2000 個投訴主觀地套入成為"大多數眾" :D:D:good: [/quote]
(i o+c\8M
.o:D3ZS RGJQ 成屋得幾個人睇電視, 有成 2000個 投訴
4mn?~[ 咁重唔係 "大多數眾" :lol:

lizard 發表於 2008-2-23 01:59 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2008-2-23 01:29 AM:C-d,B6h)k8Vp
1_K3a js Fs u

R"[DyR dJ 睇完你個回覆g+_1}+R,S,|"}

+RQr;EU!q 原來閣下理解能力連反問句都未識分辯
8B.e%kh6nx u vsgd:D2DQ
難怪會將該 2000 個投訴主觀地套入成為"大多數眾" :D:D:good: [/quote]
F'~ B'i v BI W@'p

tSo2@$oGil 我用歷史最多既投訴2000個,對比上次最多700多個。套入為大多數點解叫做理解力有問題?
`q f-V(};Ba? a) 連投訴等同總觀眾數,就係理解力問題!6cJ&} J+iD'{#n
b) 將歷史數引為大多數,你可以說我以偏蓋全,或者數據誤差大!5s_J.l6X b8j6B
.Ox5JYb#BX k J-^
但閱讀理解力這樣野,係你無既,真為你為你悲:nogood:

迪達拉姑 發表於 2008-2-23 04:15 AM

爭咩呀~渣埋一齊做瀨尿牛丸呀笨:dev: #i0R4^4Xw/W
如果真係食飯時間播狗食屎 就真係好大機會即時反胃..投訴得過.. h$j RC/X`p
但嬌出現最多咪唔想見到佢 想轉台..無屎咁嚴重.. i Q ls8m
電視台同公司有聯絡..有關係..大家都係搵錢..互相利用..觀眾唔係直接塞錢落佢袋所以佢彩你都傻:D
6C!G [7D%y9HC^ 想no.2 取代no.1 妄想..不知何年何月先有咁既機會:haha:.Y N+xX(|h%ta
大眾既力量最多迫虎(嬌)跳牆(龍)

lywv5 發表於 2008-2-23 09:01 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-2-22 11:37 PM:
`Pv(n3c(k&pj;` ~,|_ 就算不喜阿嬌,歪理總不能變成道理 K-q yys
食屎同阿嬌o既演出根本就係兩碼子o既事
W@E8P1B!I;V
8G6vN?|w 呢種投訴根本唔合理,繼續在網上人身攻擊罷啦 [/quote]No}j8I)jn
chan chi wan the gay man!Df w?]Z4L
:sleep:

kinz 發表於 2008-2-23 10:12 AM

[quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 2008-2-23 01:30 AM:#h5Oy3l.|/j#T!@1mj
我平時真的吾睇電視,
n]ShTD9ks/~ n 只會在周未日,返父母家吃飯,他們例把電視開著。iF"z+V@5Z

0o&l!B5p.\ 我才沒法子看到我不想看的東西。 [/quote]i`r/[-},z9Y

)ca9o~6G8l*~tP 全香港電視頻道唔係只得無線翡翠台一個, 仲有亞視, 有線, NOW, 衛線....或者可以關電視, 係有人有選擇權唔用, 就去自己迫自己睇食屎 :secret:
"kX*AK(D l,XR e e(QAD T+pj
[[i] Last edited by kinz on 2008-2-23 at 10:13 AM [/i]]

勇勇 發表於 2008-2-23 10:19 AM

[quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 2008-2-23 01:59:
5{ B0HW4[ v%d "a"p,bC8q

h'r{D d
|%AQ@o:o({4Pa%v K 我用歷史最多既投訴2000個,對... [/quote]
4@#]3]Y:K)a 算吧啦!你一把口點夠佢地3把口咬!更何況佢地係版主:dev::dev::dev::dev:P"e q;oo y0u
0|h-b~Sc&y8l~#K
雖然我現時都好唔like"阿嬌",不過你個比喻真係有D硬入:haha::haha::haha:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.