娛樂滿紛 26FUN's Archiver

akakak777 發表於 2008-2-23 11:50 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2008-2-23 12:40 AM:
,C/rXkuO:S DO"c
6o0S#lE7IJ0b/A
(s"Q5{4T,]:amv+q+h 呀樓主e6o!B5w ^$A
乜原來全香港得 2000 個電視觀眾 ?8Gad5A g7TC U
2000 個投訴就可以代表所有人意願 ? :D:nogood: [/quote] g+x%B`2h{-t.J
j |@t'Sx v6V
不如學n 件前"中庭要" 事件咁 樣~~ 搵tvb 內部做番個問意調查la:dev:

hubingandtvb 發表於 2008-2-23 11:59 AM

我只想提醒樓主 睇下此類投訴 對於TVB來說 到底有無效果

spareman4 發表於 2008-2-23 12:56 PM

[b][color=Navy]根據小弟小小統計, \4z2p^ \hh
唔計樓主, 係呢個帖發過言既 13 位老友,
'};H3X"{G1h 有 9 位唔認同你既睇法 (另外果 4 個唔知佢想講咩);[/color]
k%Tv)g]g [color=Red]咁請問將呢 9 位老友既睇法,
1G+~ ^+pEKd$y 可唔可以代表晒 18 萬幾個 ef 會員呢 ???[/color]hI8z9n{5X'j

b3e7_XX,zg-m+Ok
'^"S*f\#Rl [color=Green]在晚飯時間播狗食屎, 咁樣叫做野蠻行為;j5a6vY)U7}#n2JyZBC]
在觀眾反對下播阿嬌, 咁樣叫做損害觀眾尊嚴;[/color]\9d PtEK*J
[color=Red]咁請問將 2 個九唔搭八既錯誤推理,
I!\rr%Iv7PQ 夾硬串連埋一齊然後迫 18 萬幾個 ef 會員去睇,
/jra w;hM0p,hN 咁樣可唔可以話你強姦緊我地隻眼睛 ? :D:D:D[/color][/b]

sakura310 發表於 2008-2-23 01:54 PM

小生物好久沒發言了cM7g'sNGy7GH
因為早排考試,最近nds入手...(感動的說)Yi[` @-K,z
*_%hxKKk
如果電視是播「狗食屎」的話
,@ U7g-Z#G H 請無視是在何年何月何日何時播放 W9H.pE,vy i0p
我想這都會使人有負面情緒吧(可能是不安,也可能是不滿等等的)
"i~ ozk.hD Vh K@$IA 因為「食屎」呢個行為不論在何時已經在大家心目中定為負面的行為
sG~K.|z G l (可能有些變態看到有生物食屎會很高興吧 XD,不過那是少數人,想反駁的話請找出幾個這樣的變態給我看)
zyD%Y-D
p0Hl!{)Ul/n 但如果電視播亞gill呢?
7?%X({}&M$g%L'\ 用返上面的情況 ]2R t,u~3n
無視播放時間
}m+N w|:} 比著是去年,會有人睇完後去投訴嗎?
#t d(k0~2Dy[@ 而今年,在樓主提及的電視節目播出後,卻有樓主口中所說的2000宗投訴(我印象中好似是1900多一點...)
#jp.Sk S-?9R
Q u9Sh.i'E\"Q^d 我想這就是樓主所說的兩個事例的其中一個分別q#z2d}0s.pOfhz#e J
雖然我唔敢講「狗食屎」係大家公認的負面鏡頭
J4D B U^*y+z+?,|!Ua/{ y 但我諗絕大部分人都唔想在電視上睇到吧(特別是進餐時間 XD)O!c&zY_D"J
反觀亞gill事件,光論全hk,到底有幾多人係感到反感?全hk人數的50%?60%?
6h"I!`Cj_f 定還是只有投訴的2000人?老實說,我實在說不出
S,U KT,N [
(Zf)T ~ o 樓主不滿還不滿,無必要用些「狗食屎」的例子吧= =o'po w"s
再者,唔喜歡咪唔睇lor4Zg6NR_~|
樓主屋企人想睇節目,得樓主一個唔鐘意睇亞gill,咁咪少數服從多數lor$xZ%b d\V
再者,樓主也有權出聲同屋企人講唔想睇亞gill,想轉台or唔睇
~(swY#@3A^+K 而家講到你好似俾人迫咁樣,有無諗過係係你自己放棄你自己的權利?
'z~#k!wI~(d@ i 總不能因為自己當時唔出聲,而事後說自己被迫睇吧:sleep:
Q*U0C/yjr$m
"g5e#{H)n5C4rJPp 算了,一次過打咁多字,我諗樓主都有排睇3U%[*}BNR
啊~對了~要反駁任何內容的話請隨便,我都不知還會不會有時間回來看這個topic XD

Edgar_Davids 發表於 2008-2-23 02:10 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 23-2-2008 13:54:\.T GJ)n2M'bY
小生物好久沒發言了(HjH;|/cX| ]bH&^}"w
因為早排考試,最... [/quote]Tj W'Y.Ok-~5G(`
#vd!R2a9tTN J!Y!c

{M+ba t4X8Ik0^ [b][size=5][color=Green]考完試好多D發言,多D分享喇...[/color][/size][/b]:love::love:[size=4][b][color=LimeGreen] (+6的說 :P)[/color][/b][/size]

Edgar_Davids 發表於 2008-2-23 02:12 PM

[quote]Originally posted by [i]spareman4[/i] at 23-2-2008 12:56:
?*Qh~!l fQ&\L [b][color=Navy]根據小弟小小統計, [/quote]
)K/K:G3lM O ON2H/N%Ij s2b
[b][color=Green]第 10 位 唔認同 is  here ... :win::win::win:[/color][/b]

hung414 發表於 2008-2-23 09:33 PM

我個人認為
$P,vspHgl f 一個楊生既主意
3`@ Z wG?Smz 比二千個普通人...點有得比呀

lizard 發表於 2008-2-24 07:48 AM

[quote]Originally posted by [i]spareman4[/i] at 2008-2-23 12:56 PM:Uj Mht;m x)p
[b][color=Navy]根據小弟小小統計,
Z,D[mh-~+E!FT Z ... [/quote] CS-c]x
CsX*\w#x
\N&r y;V
uUb'w!O%@!cD-S
GUR%dH$s6x
a) 睇電視就有收視點,可以約知人數。投訴無線人數我又無亂作野!
*qs+bEO#F s1L   不過這只題目,有712個人睇過,同18萬個會員數,只係.039%會員睇過我寫既野。咪作大啦!.czJ a$k*} v.by
  未曾睇過我寫乜既會員,都俾你強姦!即係你去強姦18萬個未入o黎睇過既會員,你搞清禁錯資料先好講啦,:D[b]強姦18萬會員既犯[/b]!:DV!no#sX+m#e
+A+wBM+@JC
b) 你個統計,能夠證明,係Efun[color=Red]歷史性[/color]地,有咁多人反對我咩?
@2`PRu3?,d PE,b *g;O D$]:q0gD
c) 無線個節目,我寫個題目,係這裡投訴!w&y8r_:Y5T'?
   你吾滿意我個題目,你一樣係度投訴我!你同我係投訴動機上面,有乜分別?你吾係又係強姦緊人眼睛既強姦犯!bH5D;vB(VU0E

3mL@m.A0Y4K 你每寫一樣野,都只證明你:D[b]強姦犯[/b]:D)w)Ui)f{)^z

yQ a:jY l?n [[i] Last edited by lizard on 2008-2-24 at 07:52 AM [/i]]

qqwqqwqqw1 發表於 2008-2-24 12:47 PM

你唔想睇可以唔睇,免費電視,你又無比$}E)`5Y4`]
就係你d衣種人,攪到電視節目既尺度愈來愈窄,Zh.RW,i%Y;~'c
暴力d又話教壞細路,著低胸衫又話色情,
P%R S/kT]i 影響你食飯?早餐午餐下午茶晚餐宵夜, SF.a+\ _o
不如全部播晒得得b啦,夠晒健康:dev:v%U3C }:u!jx?
2000個投訴唔想睇阿驕?又係呢堆守舊派,,fe [+?#Wh
個個睇完果set裸照之後,緊係再想望多佢幾眼啦:dev:.I D0}H9O
i&HqN+Uu
守舊派攪到無記咩動畫都唔敢播啦,
(Is8DQ)xb 以前幽遊白書,低死泰山,都唔知幾好睇,,xEP(e'I(y"p
衣家連重播都無ar:gun:
|D h2h(F 一係就斬晒d精彩鏡頭:nogood:
_X:e8gd"] 就連播星爺d電影對白粗俗d又cut:hitwall:

阿感 發表於 2008-2-24 01:58 PM

[quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at  07:48:#|l1~K s@/J

a4K2\S2R^ z;\Y{ B5mE'[*Fw
c) 無線個節目,我寫個題目,係這裡投訴!-d#s8y9f:\^ vV |z:[
   你吾滿意我個題目,你一樣係度投訴我!你同我係投訴動機上面,有乜分別?你吾係又係強姦緊人眼睛既強姦犯! n2tf;_n:n9`;r$g9i

)``4F1H"eVI B[ 你每寫一樣野,都只證明你強姦犯 [/quote]
8rM}6]g(a QAM1I!_ b%]F
他不是在投訴,是反駁你的論點,而且他是在反問你你的理論是否合理,是否定句式,他本身就不認同這個說法
n%T,s7LM2N'|+J 不過奇怪你會認同自己係.......

王晶 發表於 2008-2-26 01:55 AM

如果無線莫視觀眾 咁理應地位早就被 ATV 搶去
i5u%wp9c 無線 就係衰在太過迎合觀眾 為求撐收視  拍一大堆師奶劇去迎合D師奶 _,BP!}*hk
搞到男性觀眾叫苦連天 &iT,a-?&^&F*J:Q
A3ULq&Kr9~
正如樓上幾位人兄所言 如果樓主唔鐘意睇 大可轉台s1Sy:P$L`.lEz
因為某人的私生活照片被公開 就覺得此人不雅又反胃 要投訴兼永久封殺
|I#pyw"} 十足盲光社班旦散一樣

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.