投訴無線 損害觀眾尊嚴
譬如說:『我某天在食晚飯時,無線不停播一些狗食屎的節目,雖說無線有權播放狗食屎的片斷,但卻絕對影響觀眾的胃口吧!』
如果我投訴不想看這『狗食屎』片斷就是野蠻行為嗎?
無線自己本身,是不是先要看清楚,甚麼時間播放『狗食屎』,才不今觀眾反胃嗎?
另外一個『狗食屎』事件,就是
明明觀眾早就預告,不想看阿嬌上籌款節目,這種少少要求,為何被打成無理?#Xw7D d|([l6x s
因為觀眾在近期內,一看到阿嬌有厭惡的感覺,無線為何硬著要請她做幕前!9|(`nn]
現在的我,一看見她,我就反胃!這就是另外一個『狗食屎』的例子一樣
n&A*] [ga;k7Q
無線怎的有沒有尊重觀眾的感受?
沒有阿嬌,籌款演出就搞不成嗎?又甚麼原因一定要在這個時間呢?c@z/Uro9Z
無線這時刻找阿嬌出來演出,決定絕不會是正傕!*h8~4V\yE
從歷史性數字的2000個投訴,觀眾真的不想看阿嬌,無線怎就反而與觀眾對立。7Rp'ZdSJ
又如果說:
阿嬌的裸照是她的私隱,她不想別人看到,因為是對她尊嚴的一種侮辱!
但觀眾不想看到阿嬌,無線卻又不尊重觀大多數眾的意願,就不是對觀眾選看電視的擇權,另外一種尊嚴的侮辱嗎!JASDn| F~
一個女明星的尊嚴就要尊重,一班群眾的意願就要踐踏嗎? hNj;|A8\B#d6Q,n9q*T
上次〔秋天的童話〕,只是一句俗語「仆街」。無線這個廢柴機構,原本說翻播足本的,反過來就又了。一個沒種機構!
今天,觀眾們不想看的,無論如何,也要表達。:H`0i ohh
有2000個投訴,就是反影無線漠視觀眾,事件嚴重性為歷史最強,本人才不涉對阿嬌作人生攻擊!
]9BxL-Gb_.T
[[i] Last edited by lizard on 2008-2-22 at 11:15 PM [/i]] 就算不喜阿嬌,歪理總不能變成道理
食屎同阿嬌o既演出根本就係兩碼子o既事
}S4b)V#]k6}z
呢種投訴根本唔合理,繼續在網上人身攻擊罷啦 娛樂圈本身就好偏袒藝人,不論道德是非,跟紅頂白,就算犯法都照橕,唔紅嗰啲藝人,就一沈百踩。8mKlpm b
!|Z0V.jB)r.u
TVB從來就唔會理觀眾意見,明明觀眾唔鍾意欣宜,係都要觀眾硬食。 淫照事件,受害嘅係社會,受害嘅係香港藝人在外的形象。Rx;ZT0Z
我唔明點解要橕淫照女主角,唔通一個藝人的前途重要過整個社會?
點解要橕凶手?如果D相唔爆出嚟,你估佢會唔會話自己『好傻好天真』?會唔會停止濫交落去?
N,HDJ0oq Wn
[[i] Last edited by 約望保祿 on 2008-2-23 at 12:12 AM [/i]] 我無唔想睇佢喎
你而家真係 [侮辱]緊我呀 [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-2-22 11:37 PM:$?W"K%Zs x^%f LE}(C
就算不喜阿嬌,歪理總不能變成道理2SE"t"Mi
食屎同阿嬌o既演出根本就係兩碼子o既事e gc#e+m G8ah
|{ `t+Z{
呢種投訴根本唔合理,繼續在網上人身攻擊罷啦 [/quote],UI:WEAOrOpsp
你睇清楚我講乜野未先?
我完全無講過任何阿嬌、人品等等....佢既個人行為!uVe'Co
SSV"N A#s!s
無論係「狗食屎」,「阿嬌」都只係一件事件!
但無線係這事件上,點解係要推阿嬌出o黎?
係將事件降溫,還是加熱?
r(w;]6f@"aH
觀眾吾想睇既野,無線又以乜野理由,一定要sale阿嬌先?%r VUuF,O.p
阿嬌當晚係可有可無既其中一個演出者,^-C)N0a)}g/Nq,^5V"c
少一個人,對籌款有決定性關係嗎?
點解係都要令觀眾們不快先! 家陣香港咁多個電視台, 你點解唔去轉台???
駛乜鬼投訴, 總之一見"佢"出現即刻轉台, 個收視得番個位數時我唔信無記會繼續死撐落去! [quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2008-2-23 12:24 AM:
我無唔想睇佢喎Qz k)mA'yi
你而家真係 [侮辱]緊我呀 [/quote]
呀樓主
乜原來全香港得 2000 個電視觀眾 ?d3o z6V"L\ `
2000 個投訴就可以代表所有人意願 ? :D:nogood: [quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2008-2-23 12:40 AM:|/@?J;Y$Ga'a3l%p
E3T_8p$S k)J7I w"o
呀樓主Lh$KhrA Yn/|
乜原來全香港得 2000 個電視觀眾 ?RG-yVZ zO1t
2000 個投訴就可以代表所有人意願 ? :D:nogood: [/quote]t2V$leUOZs
X#s `MH9v]/X5c i
原來有人文盲:D(z!^5{s|pJ)I%i#B
E$n"h0V'R7t{m&Yn
將投訴者/同觀眾都未識分別:D [quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 00:34:
;g5No+KS
你睇清楚我講乜野未先?/`b q"@*EcbRU
我完... .t*o:yFwGG&^#s+S[
觀眾吾想睇既野,無線又以乜野理由,一定要sale阿嬌先?Efe7arRFI^
阿嬌當晚係[color=Red]可有可無[/color]既其中一個演出者...[/quote]"b'u)P1hH@8q h%O
8te3Q$TG}"s*{
在合乎情理及法例的情況,電視台有權自行決定節目內容-O,OWB3Q4o$JgX3s$} w
請一個歌星在節目中演唱並無不妥
你可以向電視台反映不滿,但電視台不一定要接受(CY C"HaiTH
" 投訴無線 損害觀眾尊嚴 "這個指控都幾無理
將唔想畀人睇自己o既裸體同部份人唔想睇到佢劃上等號點講都唔通
前者主動權不在自己手,後者有自由選擇權,不一定要自甘"受侮"(我唔認為呢d叫受侮)7uTPv-f
話唔接受部份人o既意見就等同損害那些人仕尊嚴,邊有咁o既道理k v,J%G)e,A+mo
如果咁都成立,你這種言論也是在損害部份人的尊嚴)Wi n/@}^q
$zI7s ^u
捉下字蝨,你都話阿嬌可有可無啦,既然你都認為可有,仲使乜講咁多
[[i] Last edited by 阿感 on 2008-2-23 at 01:31 AM [/i]] 其實呢d 投訴可以代表到d 咩呢? 又反映到d 乜呢? ;)
有2000個投訴, 但係係唔係真係可以反映到事件呢? ;)5{!`E4i-GdZK
4A3S4}AtC3t
最起碼我所有friend裡面冇一個係有對阿嬌有反感
d 人投訴佢令人引起不安, 咁佢究竟有d 咩野會令人引起不安呢?
佢又唔係冇著衫!`v3K&m&\
基本上我覺得呢d 所謂既投訴, 就只係純粹為咗投訴而投訴
只係針對人, 而唔係針對件事J4`7}!e\-tK.I,c
再講返之前欣兒同肥姐既投訴事件
首先攞欣兒嚟講, 雖然佢減肥之後唔係話變咗做超級大美人9|L@ U/j M
但係又有冇去到令人引起不安既地步呢?
而再講肥姐, 佢扮一條金魚, 又比人投訴令人引起不安oS^fWZ
但係各位問心個句, 佢又係唔係真係去到令人引起不安既地步呢?\G:K*NIfmH)k_
L3I3Y;HeO!G5X
所以我覺得呢d 所謂既投訴, 根本就只係無中生有, 完全反映唔到個事實 [quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 2008-2-22 11:12 PM:
譬如說:『我某天在食晚飯時,無線不... [/quote]*~Q&}~m VF+a
唔好傻啦...欣兒當年全民投訴咁都冇事, 志雲愛將24小時不停出鏡都冇事, 呀嬌果d算得乜!!! [quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 2008-2-23 01:02 AM:
原來有人文盲:D
將投訴者/同觀眾都未識分別:D [/quote]#K?iqVW
睇完你個回覆
原來閣下理解能力連反問句都未識分辯b8f5e"j2J ho'p
;i-ONL(NArg+@
難怪會將該 2000 個投訴主觀地套入成為"大多數眾" :D:D:good: 我平時真的吾睇電視,Br,N/t)S9Jq&{GP|&^ {
只會在周未日,返父母家吃飯,他們例把電視開著。
Uki.c#xL
我才沒法子看到我不想看的東西。 [quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2008-2-23 01:29 AM:
睇完你個回覆
F/l?J6L)V(~C,j
原來閣下理解能力連反問句都未識分辯
6P1}Ohb`ud-^M0X
難怪會將該 2000 個投訴主觀地套入成為"大多數眾" :D:D:good: [/quote]2jh$H;J2HIz-z#e%~4t
成屋得幾個人睇電視, 有成 2000個 投訴
咁重唔係 "大多數眾" :lol: [quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2008-2-23 01:29 AM:`4LV[b0gU[ Dr
@#v'Wn-jtsC U"J!p
oE;U6i)_*AsC
睇完你個回覆
原來閣下理解能力連反問句都未識分辯g'shQm HH1?m0c
j)g3X Y&Dq~1Wz M
難怪會將該 2000 個投訴主觀地套入成為"大多數眾" :D:D:good: [/quote]
rX/b6C#{o Xf
我用歷史最多既投訴2000個,對比上次最多700多個。套入為大多數點解叫做理解力有問題?k7d"r? tA;W3N
a) 連投訴等同總觀眾數,就係理解力問題!@v]qi;I'{
b) 將歷史數引為大多數,你可以說我以偏蓋全,或者數據誤差大!\,Hm Ma-V Xk
B"IFC8n*B x
但閱讀理解力這樣野,係你無既,真為你為你悲:nogood: 爭咩呀~渣埋一齊做瀨尿牛丸呀笨:dev: b#[?/\l*c
如果真係食飯時間播狗食屎 就真係好大機會即時反胃..投訴得過..(nrG gt_
但嬌出現最多咪唔想見到佢 想轉台..無屎咁嚴重..
電視台同公司有聯絡..有關係..大家都係搵錢..互相利用..觀眾唔係直接塞錢落佢袋所以佢彩你都傻:D
想no.2 取代no.1 妄想..不知何年何月先有咁既機會:haha:
大眾既力量最多迫虎(嬌)跳牆(龍) [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-2-22 11:37 PM:w3V6| g6\ jN:R
就算不喜阿嬌,歪理總不能變成道理G1fOSIj/m*I
食屎同阿嬌o既演出根本就係兩碼子o既事
&KS0V2Iw!V8C
呢種投訴根本唔合理,繼續在網上人身攻擊罷啦 [/quote]