娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lizard 發表於 2008-2-22 11:12 PM

投訴無線 損害觀眾尊嚴

譬如說:『我某天在食晚飯時,無線不停播一些狗食屎的節目,
w9tzU3J| W 雖說無線有權播放狗食屎的片斷,但卻絕對影響觀眾的胃口吧!』
)Ie(|;z)^ Ec| C
B"|#Dyh 如果我投訴不想看這『狗食屎』片斷就是野蠻行為嗎?
#U6WwYLM 無線自己本身,是不是先要看清楚,甚麼時間播放『狗食屎』,才不今觀眾反胃嗎?
7l9X*Sp\d-zFj3W
A K[~6n"l C'\ Q
0SK!z rJy$Yfx 另外一個『狗食屎』事件,就是
+U @$~"T6BmB W%S&D c 明明觀眾早就預告,不想看阿嬌上籌款節目,這種少少要求,為何被打成無理?#Xw7D d|([l6x s
因為觀眾在近期內,一看到阿嬌有厭惡的感覺,無線為何硬著要請她做幕前!9|(`nn]
現在的我,一看見她,我就反胃!這就是另外一個『狗食屎』的例子一樣
$Cn6vM;[s(?H n&A*] [g a;k7Q
無線怎的有沒有尊重觀眾的感受?
~)_%YS[ \v 沒有阿嬌,籌款演出就搞不成嗎?又甚麼原因一定要在這個時間呢?c@ z/Uro9Z
無線這時刻找阿嬌出來演出,決定絕不會是正傕!*h8~4V\yE
從歷史性數字的2000個投訴,觀眾真的不想看阿嬌,無線怎就反而與觀眾對立。7Rp'ZdSJ

2DoS6g,ck(\0c
n$d1?7w/@6A
;? e,?1hm2Oo 又如果說:
1pbSL,M1w 阿嬌的裸照是她的私隱,她不想別人看到,因為是對她尊嚴的一種侮辱!
:S\q.LV \ 但觀眾不想看到阿嬌,無線卻又不尊重觀大多數眾的意願,就不是對觀眾選看電視的擇權,另外一種尊嚴的侮辱嗎!JASDn| F~
一個女明星的尊嚴就要尊重,一班群眾的意願就要踐踏嗎? hNj;|A8\B#d6Q,n9q*T

nA'a Wr ruy.` 上次〔秋天的童話〕,只是一句俗語「仆街」。無線這個廢柴機構,原本說翻播足本的,反過來就又了。一個沒種機構!
6AP ?1_7o"u 今天,觀眾們不想看的,無論如何,也要表達。:H`0i ohh
有2000個投訴,就是反影無線漠視觀眾,事件嚴重性為歷史最強,本人才不涉對阿嬌作人生攻擊!
s\.\2O0S:Ds6R(| ]9BxL-Gb_.T
[[i] Last edited by lizard on 2008-2-22 at 11:15 PM [/i]]

阿感 發表於 2008-2-22 11:37 PM

就算不喜阿嬌,歪理總不能變成道理
6J2Z o;q?xL n 食屎同阿嬌o既演出根本就係兩碼子o既事
%d+S8`'CV&w7@ }S4b)V#]k6}z
呢種投訴根本唔合理,繼續在網上人身攻擊罷啦

約望保祿 發表於 2008-2-23 12:05 AM

娛樂圈本身就好偏袒藝人,不論道德是非,跟紅頂白,就算犯法都照橕,唔紅嗰啲藝人,就一沈百踩。8mKlpm b
!|Z0V.jB)r.u
TVB從來就唔會理觀眾意見,明明觀眾唔鍾意欣宜,係都要觀眾硬食。

約望保祿 發表於 2008-2-23 12:09 AM

淫照事件,受害嘅係社會,受害嘅係香港藝人在外的形象。Rx;ZT0Z
我唔明點解要橕淫照女主角,唔通一個藝人的前途重要過整個社會?
SR5\S8M8T/q$zn 點解要橕凶手?如果D相唔爆出嚟,你估佢會唔會話自己『好傻好天真』?會唔會停止濫交落去?
9`Ymw&_WNi q N,HDJ0oq Wn
[[i] Last edited by 約望保祿 on 2008-2-23 at 12:12 AM [/i]]

大優勢 發表於 2008-2-23 12:24 AM

我無唔想睇佢喎
| @\q'C1e-H
'x$q4r-q8yo 你而家真係 [侮辱]緊我呀

lizard 發表於 2008-2-23 12:34 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-2-22 11:37 PM:$?W"K%Zs x ^%f LE}(C
就算不喜阿嬌,歪理總不能變成道理2SE"t"Mi
食屎同阿嬌o既演出根本就係兩碼子o既事e gc#e+m G8ah
|{ `t+Z{
呢種投訴根本唔合理,繼續在網上人身攻擊罷啦 [/quote],UI:WEAOrOpsp

-qoqV;H"K
){Cz;T4K[tLt 你睇清楚我講乜野未先?
b X'tN ~"C;n C3{0m 我完全無講過任何阿嬌、人品等等....佢既個人行為!uVe'Co

P&G{C1^*os SSV"N A#s!s
無論係「狗食屎」,「阿嬌」都只係一件事件!
#|X'm&n` 但無線係這事件上,點解係要推阿嬌出o黎?
fS${KG/{ 係將事件降溫,還是加熱?
DZa'F O*a;u\ V r(w;]6f@"aH
觀眾吾想睇既野,無線又以乜野理由,一定要sale阿嬌先?%rVUuF,O.p
阿嬌當晚係可有可無既其中一個演出者,^-C)N0a)}g/Nq,^5V"c
少一個人,對籌款有決定性關係嗎?
W!UU3p0Kr6Q/] 點解係都要令觀眾們不快先!

athkabd 發表於 2008-2-23 12:37 AM

家陣香港咁多個電視台, 你點解唔去轉台???
Pb_:o.G1m [2e$Bi 駛乜鬼投訴, 總之一見"佢"出現即刻轉台, 個收視得番個位數時我唔信無記會繼續死撐落去!

ckyckk 發表於 2008-2-23 12:40 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2008-2-23 12:24 AM:
7t4h`sX F-w 我無唔想睇佢喎Q z k)mA'yi

Zt.v[#k%t?r5y y 你而家真係 [侮辱]緊我呀 [/quote]
:h?BEY2n
K_ A;~'x(z ]j^ 呀樓主
)T3WG~|;U-J 乜原來全香港得 2000 個電視觀眾 ?d3o z6V"L\ `
2000 個投訴就可以代表所有人意願 ? :D:nogood:

lizard 發表於 2008-2-23 01:02 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2008-2-23 12:40 AM:|/@?J;Y$Ga'a3l%p
E3T_8p$S k)J7I w"o

b g9s @n F`$I 呀樓主Lh$KhrA Yn/|
乜原來全香港得 2000 個電視觀眾 ?RG-yVZ zO1t
2000 個投訴就可以代表所有人意願 ? :D:nogood: [/quote]t2V$leUOZs
X#s `MH9v]/X5ci
原來有人文盲:D(z!^5{ s|pJ)I%i#B
E$n"h0V'R7t{m&Yn
將投訴者/同觀眾都未識分別:D

阿感 發表於 2008-2-23 01:08 AM

[quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at  00:34:
7@V6H!V*I$~:Q5H3DI ;g5No+KS

)KV P)^ _U
[;sd~ R8u 你睇清楚我講乜野未先?/`b q"@*EcbRU
我完... .t*o:yFw GG&^#s+S[

?1n+Jw;YyAQt 觀眾吾想睇既野,無線又以乜野理由,一定要sale阿嬌先?Efe7arRFI ^
阿嬌當晚係[color=Red]可有可無[/color]既其中一個演出者...[/quote]"b'u)P1hH@8q h%O
8te3Q$TG}"s*{
在合乎情理及法例的情況,電視台有權自行決定節目內容-O,OWB3Q4o$JgX3s$} w
請一個歌星在節目中演唱並無不妥
k#O(VZSM-g*e 你可以向電視台反映不滿,但電視台不一定要接受(CYC"HaiTH
" 投訴無線 損害觀眾尊嚴 "這個指控都幾無理
"J!e,Y.Oe^ 將唔想畀人睇自己o既裸體同部份人唔想睇到佢劃上等號點講都唔通
0ie8D.Yp 前者主動權不在自己手,後者有自由選擇權,不一定要自甘"受侮"(我唔認為呢d叫受侮)7uTPv-f
話唔接受部份人o既意見就等同損害那些人仕尊嚴,邊有咁o既道理kv,J%G)e,A+mo
如果咁都成立,你這種言論也是在損害部份人的尊嚴)Win/@}^q
$zI7s ^u
捉下字蝨,你都話阿嬌可有可無啦,既然你都認為可有,仲使乜講咁多
q(R#ncl:b+T:a
.WS pGSH;c*O"y [[i] Last edited by 阿感 on 2008-2-23 at 01:31 AM [/i]]

clkgtr 發表於 2008-2-23 01:10 AM

其實呢d 投訴可以代表到d 咩呢? 又反映到d 乜呢? ;)
W6F r*xk,b H$u
U:LZK@4Q$s-@U&UU 有2000個投訴, 但係係唔係真係可以反映到事件呢? ;)5{!`E4i-GdZK
4A3S4}AtC3t
最起碼我所有friend裡面冇一個係有對阿嬌有反感
IW[{v4zC^1Sk#a
Hs8Wa,h$t d 人投訴佢令人引起不安, 咁佢究竟有d 咩野會令人引起不安呢?
{!e#Vc fa 佢又唔係冇著衫!`v3K&m&\
基本上我覺得呢d 所謂既投訴, 就只係純粹為咗投訴而投訴
"j8@*w5\5A 只係針對人, 而唔係針對件事J4`7}!e\-tK.I,c

{DP3S'LZ:C 再講返之前欣兒同肥姐既投訴事件
~0BR.O)tjbtxK 首先攞欣兒嚟講, 雖然佢減肥之後唔係話變咗做超級大美人9|L@ U/j M
但係又有冇去到令人引起不安既地步呢?
Rt*l?:u {t-xLe 而再講肥姐, 佢扮一條金魚, 又比人投訴令人引起不安oS^fWZ
但係各位問心個句, 佢又係唔係真係去到令人引起不安既地步呢?\G:K*NIfmH)k_
L3I3Y;He O!G5X
所以我覺得呢d 所謂既投訴, 根本就只係無中生有, 完全反映唔到個事實

d228216 發表於 2008-2-23 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 2008-2-22 11:12 PM:
-rb$wi On-bS']IP/_ 譬如說:『我某天在食晚飯時,無線不... [/quote]*~Q&}~m VF+a
唔好傻啦...欣兒當年全民投訴咁都冇事, 志雲愛將24小時不停出鏡都冇事, 呀嬌果d算得乜!!!

ckyckk 發表於 2008-2-23 01:29 AM

[quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 2008-2-23 01:02 AM:
Kjc!Gz5sT
9m ] RCnS
-zEE X;Z@AlpZ 原來有人文盲:D
*T3d;\'wiFv
N{'f4Lc9p4p!Y 將投訴者/同觀眾都未識分別:D [/quote]#K?iqVW

8\z5fOj#{4} 睇完你個回覆
7l3e Trq`:_
3j"O(h3xRj.|1F,Vm#u 原來閣下理解能力連反問句都未識分辯b8f5e"j2J ho'p
;i-ONL(NArg+@
難怪會將該 2000 個投訴主觀地套入成為"大多數眾" :D:D:good:

lizard 發表於 2008-2-23 01:30 AM

我平時真的吾睇電視,Br,N/t)S9Jq&{GP|&^ {
只會在周未日,返父母家吃飯,他們例把電視開著。
fDp3^ S Uki.c#xL
我才沒法子看到我不想看的東西。

clkgtr 發表於 2008-2-23 01:31 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2008-2-23 01:29 AM:
;LrP/R.s$~I
?/xA|tV nOrG@ 睇完你個回覆
.} y Y M J:A!cB |F F/l?J6L)V(~ C,j
原來閣下理解能力連反問句都未識分辯
1M$o s[%Ov"M 6P1}Ohb`ud-^M0X
難怪會將該 2000 個投訴主觀地套入成為"大多數眾" :D:D:good: [/quote]2jh$H;J2HIz-z#e%~4t

'Rdz\ dJ7ie6F 成屋得幾個人睇電視, 有成 2000個 投訴
(G]VoVh 咁重唔係 "大多數眾" :lol:

lizard 發表於 2008-2-23 01:59 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2008-2-23 01:29 AM:`4LV[b0gU[ Dr
@#v'Wn-jtsC U"J!p
oE;U6i)_*A sC
睇完你個回覆
~)gw3gol_
5b+AAO(k/yU 原來閣下理解能力連反問句都未識分辯g'shQm H H1?m0c
j)g3XY&Dq~1Wz M
難怪會將該 2000 個投訴主觀地套入成為"大多數眾" :D:D:good: [/quote]
PZ%^n] ?:l rX/b6C#{o Xf

]vm8a4Y$A.T P 我用歷史最多既投訴2000個,對比上次最多700多個。套入為大多數點解叫做理解力有問題?k7d"r? tA;W3N
a) 連投訴等同總觀眾數,就係理解力問題!@v]qi;I'{
b) 將歷史數引為大多數,你可以說我以偏蓋全,或者數據誤差大!\,H mMa-V Xk
B"IFC8n*Bx
但閱讀理解力這樣野,係你無既,真為你為你悲:nogood:

迪達拉姑 發表於 2008-2-23 04:15 AM

爭咩呀~渣埋一齊做瀨尿牛丸呀笨:dev: b#[?/\l*c
如果真係食飯時間播狗食屎 就真係好大機會即時反胃..投訴得過..(nrGgt_
但嬌出現最多咪唔想見到佢 想轉台..無屎咁嚴重..
}\2{2{ |/@5v 電視台同公司有聯絡..有關係..大家都係搵錢..互相利用..觀眾唔係直接塞錢落佢袋所以佢彩你都傻:D
fN p-`Qr-R 想no.2 取代no.1 妄想..不知何年何月先有咁既機會:haha:
2iQQ!^]h9~M 大眾既力量最多迫虎(嬌)跳牆(龍)

lywv5 發表於 2008-2-23 09:01 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-2-22 11:37 PM:w3V6| g6\jN:R
就算不喜阿嬌,歪理總不能變成道理G1fOSIj/m*I
食屎同阿嬌o既演出根本就係兩碼子o既事
+Z!Fa/B;z0el,ii &KS0V2Iw!V8C
呢種投訴根本唔合理,繼續在網上人身攻擊罷啦 [/quote]
Nl:do?&o!qz chan chi wan the gay man R4C1pu:D7J&w
:sleep:

kinz 發表於 2008-2-23 10:12 AM

[quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 2008-2-23 01:30 AM:_ f K$C/n o(Jd
我平時真的吾睇電視,
}'z0`2X5{/n3KgN 只會在周未日,返父母家吃飯,他們例把電視開著。p u(O1So5a6?C

!b\[{j a&Q]/I 我才沒法子看到我不想看的東西。 [/quote]
~Ab.FN]!]eC
3PGioII})?P f 全香港電視頻道唔係只得無線翡翠台一個, 仲有亞視, 有線, NOW, 衛線....或者可以關電視, 係有人有選擇權唔用, 就去自己迫自己睇食屎 :secret:
/Q fOB3S7u1u
;X kFhx~e [[i] Last edited by kinz on 2008-2-23 at 10:13 AM [/i]]

勇勇 發表於 2008-2-23 10:19 AM

[quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 2008-2-23 01:59:)H |&D#LP

rcH)J y"C*`+` uU,J 9g'M:Xq}_:V
tr Nt2` h d
我用歷史最多既投訴2000個,對... [/quote]
DI$e/}L%u sw/fI 算吧啦!你一把口點夠佢地3把口咬!更何況佢地係版主:dev::dev::dev::dev:N? QP Xq2T

@SUbL!QBn8Y1nJy I 雖然我現時都好唔like"阿嬌",不過你個比喻真係有D硬入:haha::haha::haha:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.