失眠好辛苦..
請問有咩辦法可以解決失眠?2~5dT9l5C,u)u因為之前放假日日都4,5點先訓T?;Y3KM6]
搞到e+個生理時鐘壞左...1,2點上床..4,5都未訓得著
晚晚係張床轉黎轉去..又訓唔到好辛苦
有咩方法可以幫幫我? 或者你可以試下-r S @S&b'G{.H Q
係你想訓GE時候C!nmNd
你合埋眼,A&i@s+L&K a4w#s1[Q#O
之後就一直有意咁留意自己GE呼吸節奏
慢慢調整到呼吸慢而長:lC7r(p.kv1cf
最重要係成個人都要放鬆
咁我諗最奈一個鐘都訓得著 [quote]Originally posted by [i]n9[/i] at 2008-2-24 11:03 AM::TM'{\2eS,R
請問有咩辦法可以解決失眠?@|/v9K3X
因為之... [/quote]
2FiH sK`
咁你日頭果時會唔會因為夜晚瞓唔到, 而疲倦得濟瞓覺先?
如果冇, 最多幾日都可以回復正常嫁喇喎 :P 教一個好好好駛既方法你啦
挨係床頭..半訓半臥既模式睇你鐘意睇既書...雜誌都ok嫁6RF ki!`r8l
大約3~4個字過後你就會覺得好累.......無幾耐就會自自然然訓著左嫁啦
T1y3a*b??
我好多時都係咁~
uwjw9g8@
不過可能人人既反應都會唔同gTT0U;h8wRv
希望你試下啦........ha ha......... 我都試過好似樓主咁ge 情況,
我個陣用ge 方法係唔理幾點訓都好,
依舊係同一個時間起身, e.g. 09:00 咁,'j5fl.g3Q5I^X&~
咁去到個晚你應該會好易訓得著,? V:D&S^;I{P
但要記住ge 就係個日唔好訓晏覺or 恰下咁 ~ 你係中午訓左覺? 如果係就冇辦法咁短時間訓得著,m+a7U4z6T:` ie)oJ
呢個時候做大量運動, 等自己累, 上床容易訓著~ 我都係......我e+唔訓一日一夜,之後搭正12點訓......
訓早返訓就冇事...............希望-.- Try to sleep less or make your self tired and force to sleep on night time. Usually works 我都係4,5點訓..如果要調節返..我會第2日較鬧鐘早d起身..當日做多d野.累d我諗會易d訓..慢慢一晚一晚早d咁訓
頁:
[1]