娛樂滿紛 26FUN's Archiver

n9 發表於 2008-2-24 11:03 AM

失眠好辛苦..

請問有咩辦法可以解決失眠?2~5dT9l5C,u)u

)v|;L.F+V"\%jH 因為之前放假日日都4,5點先訓T?;Y3KM6]
搞到e+個生理時鐘壞左...1,2點上床..4,5都未訓得著
#y2^S^nM!G-}y 晚晚係張床轉黎轉去..又訓唔到好辛苦
x2|2I4f,XIZh F 有咩方法可以幫幫我?

D9B9A97E 發表於 2008-2-24 04:26 PM

或者你可以試下-r S @S&b'G{.H Q
係你想訓GE時候C!nmNd
你合埋眼,A&i@s+L&K a4w#s1[Q#O
之後就一直有意咁留意自己GE呼吸節奏
k j rX%^hW_:| 慢慢調整到呼吸慢而長:lC7r(p.kv1c f
最重要係成個人都要放鬆
IT8o/LLi%cBs i 咁我諗最奈一個鐘都訓得著

clkgtr 發表於 2008-2-24 04:30 PM

[quote]Originally posted by [i]n9[/i] at 2008-2-24 11:03 AM::TM'{\2eS,R
請問有咩辦法可以解決失眠?@|/v9K3X

yck7mUd(\ 因為之... [/quote]
!ajS!PO9F(R+n0q3M 2FiH sK`
咁你日頭果時會唔會因為夜晚瞓唔到, 而疲倦得濟瞓覺先?
%f*f1b%q5F3q2n7z 如果冇, 最多幾日都可以回復正常嫁喇喎 :P

cgdmzlam 發表於 2008-2-24 08:26 PM

教一個好好好駛既方法你啦
(Y-zz/l6N(N S
7A&i'@4["Rt"`0?c? 挨係床頭..半訓半臥既模式睇你鐘意睇既書...雜誌都ok嫁6RF ki!`r8l

g*dB/M&C\z{'F$C 大約3~4個字過後你就會覺得好累.......無幾耐就會自自然然訓著左嫁啦
.^4d6?5tU Ie7I T1y3a*b??
我好多時都係咁~
KyM9_A*Ga4@ uwjw9g8@
不過可能人人既反應都會唔同gTT0U;h8wRv

t9F RZ?7O1ml/{#q 希望你試下啦........ha ha.........

easy_man 發表於 2008-2-24 08:54 PM

我都試過好似樓主咁ge 情況,
-w n-^J7vL#d$PV 我個陣用ge  方法係唔理幾點訓都好,
2Zz$IJ L\? LG{ 依舊係同一個時間起身, e.g. 09:00 咁,'j5fl.g3Q5I^ X&~
咁去到個晚你應該會好易訓得著,? V:D&S^;I{P
但要記住ge 就係個日唔好訓晏覺or 恰下咁 ~

kuru 發表於 2008-2-24 09:55 PM

你係中午訓左覺? 如果係就冇辦法咁短時間訓得著,m+a7U4z6T:` ie)oJ
呢個時候做大量運動, 等自己累, 上床容易訓著~

msv 發表於 2008-2-24 10:19 PM

我都係......我e+唔訓一日一夜,之後搭正12點訓......
V y(D;S5i9Q&z/td 訓早返訓就冇事...............希望-.-

Raul 發表於 2008-2-24 11:43 PM

Try to sleep less or make your self tired and force to sleep on night time. Usually works

迪達拉姑 發表於 2008-2-25 12:22 AM

我都係4,5點訓..如果要調節返..我會第2日較鬧鐘早d起身..當日做多d野.累d我諗會易d訓..慢慢一晚一晚早d咁訓

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.