娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迪達拉姑 發表於 2008-2-25 12:44 AM

盡訴家中惡人惡行/臭脾性!

人物:唔想指明
s.v,P5?:C5^%_6X ~3} 惡行:爛賭,借大耳0,講大話,唔盡責,卑鄙
3N_(|4U Qt9y|I'G 實例:賭錢借錢.借a公司填b公司,利塔利.唔同家人講.到火山爆發時,都仲要唔肯講真話/_i&zzFdjc
        細個我偷佢錢,佢用較剪剪傷我腳背
3x%B_'Dx9t#S#q         卑鄙-親人病左想飲涼茶,但佢竟然去探病時仲問人借錢,因借錢不逐所以連涼茶都唔
&|9A:CK9df.d         願意出錢買:mad:平時借唔到錢都會黑口黑面比面色人睇,知你訓教都特登嘈住哂等hh@:a#Ds
       你醒左再問你借錢
]Ko4`B4y0S*p/JY        有口話人無口話自己(同人講是講非,話人不是,但係我眼中佢咪一樣係"非")
K,J?%[e.[        有事鍾無豔;無事夏迎春(只懂問人借錢[有/中意先還d,所以嚴格黎講叫拎錢],平時無事
r7iCQjft        就閒話都唔多講句)
j-x^(b*`r4x 感想:家家有本難唸的經;)人地同學朋友一家人食飯坐埋圍住一張臺.我家雖齊人,奈何無次圍住食.一來張台拍埋石牆 二來無野傾無呢個慣性:hitwall:
%[n9D"D'@.jH v 做生意/有諗過將來既你..緊記家庭融洽好重要..萬般帶不走..下一代先係最重要..7?J:u.hCs't$c
可觀電影推介<命運自選台> vJ`%l&F.}Kp Weg+ZZ
<加了感情線>
g1_\ H8D3[h7KM <黎多件衰鬼上帝>'b$P'A%ye(M~,c1o
C$M-H8\ ~k;^7DU
[[i] Last edited by 迪達拉姑 on 2008-2-25 at 12:48 AM [/i]]

阿感 發表於 2008-2-25 12:58 AM

@G t W^9J!l0B;n+Z/q
家家有本難諗的經:(

自由神 發表於 2008-2-25 01:06 AM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at 2008-2-25 12:44 AM:
z$B0l b;tR;d5N(H4d 人物:唔想指明
q(K7w}t 惡行:爛賭,借大耳0,講... [/quote]
TApqQ 訴下苦啦.......
y*K*sOv-ss4l8g 家人既野唔可以怪得太多:(

chong2002 發表於 2008-2-25 01:57 AM

血緣係一世既...
9NF i(q}e LN#x@ 點衰點壞都好,佢都係你家人
Z`8a Qx$z 依個係唔會變既..
R'|'v$a+t-}7Q;C 俾D 心機幫下佢支持下佢啦,,

迪達拉姑 發表於 2008-2-25 06:02 AM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2008-2-25 01:57 AM:i]@3d-[i
血緣係一世既...
.O4Yk'|5Aj0F1K? 點衰點壞都好,佢都係你家人
jRsbW!Z 依個係唔會變既..
~rn/OJh/s] 俾D 心機幫下佢支持下佢啦,, [/quote]KO'~4?5`d/T
咁易比人三言兩語話始終佢係你乜乜物物..咁呢個社會就唔會有家庭暴力:secret:

Erocky 發表於 2008-2-25 10:21 AM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at 2008-2-25 06:02 AM:lw)y pKgq$v,P\6P+s
P5h} b g1pT
咁易比人三言兩語話始終佢係你乜乜物物..咁呢個社會就唔會有家庭暴力:secret: [/quote]ux.|E7n#e]9Yz#G

l3}dyT$ah7R u 亦正如好多人都好似您咁諗,所以更加咁都唔做,*DN LP9f*d y.cn
唔正視個問題,任由呢個潛在既家庭問題放下不理,{*|] B[,v)v5nq
令本來可能只係一個唔大既問題,導致成收拾唔到既殘局......
D2ru\/PZ:vSo 4\rx:A-x:n*K8G7|
我都好明白,因為家人時常見著,所以磨擦都特別多,
F8e\#K ^q#_&Hc 「家嘈屋閉」,每個家庭一定有,絕對唔係某幾個家庭先會遇到,/i(k2}n;u9Z C6Va
咁點解有d就無事,有d又搞到要斬人跳樓呢?
w? ~f \Y \
J2n)B8x'G `s 我諗個原因就係「家人之間既關懷」夠唔夠,
"q"t*F5]L/b.r 您關懷得多,雖然唔可以話完全解決到個家庭問題,但係應該總唔會加劇,3MJ n,P'g E4d#~4V#^
反之,個家庭問題會更變嚴重~{ l3X4} K#vo

B5D$n&Pc~ 如果家人個個都話「無得救」、「變唔到」,
^6F r1y }B(Z7Sn)q 咁我諗遲都只會係攬著一齊死......
!A Kh3h"W"M)k B d"YE3Bg?`
您想唔想死丫?
1S#Wf N7l W;ur 您想唔想d家人死丫?
!w)U'K tg 正如樓上所講,d^5rYH/w3Ed;O7l
家人始終都係家人,血濃於水、切肉不離皮,9YIhS7N?C%Fwv*j
我就唔信佢死左您連些少唔開心都無~
XP5km B7M'sk:a ` )D8Y9Dr E+y K ^(c
家人,宜家您成日對著,可能唔覺得係d乜野,O7q&n v P2Z$OV
但係當有日佢地再唔0係您身邊,l1v(pm|4`1d
到果時您先後悔「點解以前唔對佢好d」?
s;I4_B!f5t'O 咁您想追番以前都追唔到.....
;G [#AN'j;pIrsD
!s"\5E.S9A%R8Wr 我都好明白,對家人有怨言、有厭惡,總有既,
f{P3rQ5O o 想發牢騷亦理所當然~
[email protected]#M$q 我自己同家人都經常有磨擦,
/{E.][n-L$Mo]#f 但係我又會諗,-|h:GI H,}U ko5`
點解唔可以由自己開始做好,對佢地好d,推己及人呢?.^qO2u oZ |R
j an&@#Lu-F7j
我知道咁做可能好難、又可能等好耐,7_ m*e0CM!]#B#H!_6m,m*o*_
但係當佢有一日可以突然「醒」過來,
iJ!QVm 發現原來身邊既家人係對自己咁好既時候,浪子回頭, W5w"i3Q?C
到時您就會發覺,您所做既野係值得既!)tL$QuD

#nT(cg-V)fY|cv/j 人與人之間既相處就係咁難,家人更甚,n cv AK^
所以要學習既地方仲有好多好多,2d5@E3K M6}k@
希望大家都可以努力做好、有個更關懷、更融洽既家庭!

jesus1016cheung 發表於 2008-2-25 03:45 PM

諗起佢D衰野就真係覺得佢唔好,但係如果佢過咗身,就會發覺原來自己都有唔D岩
E9idU2e7V 珍惜而家有既野啦,將來後悔就太遲啦!

155220 發表於 2008-2-25 05:23 PM

我老豆好鍾意罵人,真是動d就罵果隻......&cZ2G8?$qPX ~b"]
我有親戚好鍾意賭錢,賭到六親不認。

迪達拉姑 發表於 2008-2-26 05:11 AM

;)乜咁小人有難言之忍? 得我訴..e1]+@{v\R(LjEM
想問有無人打過比社工嫁?情況係點?我都想見下..:redface:

SCM 發表於 2008-2-26 09:39 PM

其實我有類似既處境
[;q4l4f%l!]-X&]0uh 比過比起黎 iM9_6?-l0c Mj}
我好你一d
)V$oAN1Y#^U1x-u 之前情況仲差

escalation 發表於 2008-2-26 10:38 PM

呢個世界, 失敗既人佔極大多數v"G6G5e X~6t

;H}8I.vaIk-l#kG 包括感情上 / 財政上 / 人格上 / 家庭上 / 工作上 / .....等等 Je@#I~T"i
ts$n.VUr#T)M
唉...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.