娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迪達拉姑 發表於 2008-2-26 11:01 PM

有無同朋友嘈吵完可以繼續朋友?

如果有又重可唔可以和好如初..重拾舊好..:clap:當無事發生過?
Y8l] U6oO\Nk 無既話真係永遠斷絕來往?:o
hhb.{ V xej7S 我過往試過斷絕來往..亦試過相隔幾年網上突然講返幾句野..再過幾日再講野..條友竟然問我係邊個..:gun:
dl*KiS!V 亦試過講返野但就無咁close..;)

七星天使 發表於 2008-2-26 11:02 PM

試過..不過仲FD左
-KBM2O e`+@b2?,k 我果次係打機發火 <~回想起好低B
Qja9y%S$_`P2u_ 不過而家仲FD左
0v Y5_A9g1A,M 更加了解大家,,哈哈

17317328 發表於 2008-2-27 01:13 AM

有次試過一次過同2個fd嘈  最後 我覺得唔應該為左少少野冇左2個好重要既朋友
-e(?b.L9lY 所以我唔理係咪我錯 我say sorry 之後 我2個fd都話冇野  2位 都係我知己

迪達拉姑 發表於 2008-2-27 01:14 AM

[quote]Originally posted by [i]七星天使[/i] at 2008-2-26 11:02 PM:s|q-\id
試過..不過仲FD左:lbz h;~S:ao J8[)V
我果次係[color=Red]打機發火[/color] <~回想起好低B
6N9PUq7y q,{?M_ 不過而家仲FD左
.qM)u+F/`1f:` 更加了解大家,,哈哈 [/quote]:]eb){ r S
可以詳細d小小當時情形嗎?仲fd左:eek:..患難見真情就話係真言姐:good:
.]+R v idw;zP 乜真係會有不打不相識..愈打愈熟既咩:haha:/tF,IF Y+S1v'w
你句野令我諗起曾經個fd用火機燒我腳毛..痛到我即刻一巴掌車埋佢度:gun:

yeung hiu he 發表於 2008-2-27 10:04 AM

我本身無咩朋友, 就算有都是超唔CLOSE的朋友!
&x9Yw|v({X0W8h 但是我有一個識左差不多二十年的朋友, 我同他由小學5BEnLD9H ?"S
識到現家, 自從分開左出左來工作, 就少左聯絡囉!(x6wT\9}YMq
我同他小學發生左一件小事, 其實真是好少好少的事,
0Tj Uw+Q p 果時有一個女仔, 我同他同時地喜歡她, 因此我同她為*C4C6y5Qkq e
了她而傷左感情, 但最終我和他都先後放棄左呢個女仔,n{{Dr,q(]
因為可能果時我地兩個重細啦, 而且拍拖對於我地來說
Zm*Qgb V!S!\&kz0Z 不是太重要, 故最終和好, 其後我地都KEEP到一個好的
dI9gyg RELATIONSHIP, 但可惜人大左出左來工作, 而現家各有
+dm6rB&oNt 各忙, 都好少找對方囉, 只是間唔中約出來傾計飲下野!
Jj!PR;l K 但現家我地兩個出來都會傾番小學這件事, 我地兩個都覺得
$HJH&k y_&T 果時我地兩個好百痴, 哈哈!:D:D:D

七星天使 發表於 2008-2-27 03:13 PM

冇..其實係大家EQ低
%C!Ik"c]uOKdF%IDNQ 打打下機..果隻game係合作 (game名就唔講啦-v- online的) J2\-yM:t3P5BB
大家傾住電話打果時
Q/Q ]4f3F(S1K 兩面講野都有D骨.. U qGO vtj^W @p
之後大家都火..互cup線..Z G"G-L7Ao$la-Af
哈哈,,諗起真係勁傻仔

大家樂1234 發表於 2008-2-28 12:42 AM

試過一次G,vhyxcT
最後不想失去一位好朋友
3t4}|~{;Nt 最後我做主動先

迪達拉姑 發表於 2008-2-28 12:48 AM

[quote]Originally posted by [i]yeung hiu he[/i] at 2008-2-27 10:04 AM:
J6X }-q)l/[1[4JL? 我本身無咩朋友, 就算有都是超唔CLOSE... [/quote].q'V*bg6Y
[color=Red]出來都會傾番小學這件事[/color]:eek:咁有話題性...2Jyx`4hf5[
:good:勁!大家都放棄真係難得..3p+L2L fTq
係囉..大個左要返工就少左好多時間聚會..唉!幾多年後世界會有所改善呢個問題..:help:

迪達拉姑 發表於 2008-2-28 12:51 AM

[quote]Originally posted by [i]七星天使[/i] at 2008-2-27 03:13 PM:
3w5E gGx0TU&UP 冇..其實係大家EQ低
5jQOW{ xE8m)|Y 打打下機..果隻g... [/quote]!p,s i I:OWG ^
哈..打機引致口角之爭..大家cut線?肯定有一方cut線唔肯妥協先吧?:D最後句係咪"我同你再無野好講la"就cut:dev:CQ:T K{/A8R$W%K
比著我真係沉住氣..唔出聲..但就少左同個個人打機..街機
"_aum }+S 因為本性呢家野唔係一朝一夕可以改..一次就足以睇穿個人係點既人..:angry:

迪達拉姑 發表於 2008-2-28 12:52 AM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2008-2-28 12:42 AM:]#mn6t-s3DAF)L
試過一次
UJ1P5YL ] G 最後不想失去一位好朋友1p(rR%j8pt
最後我做主動先 [/quote]PGe'XP]]!pXS+e
more details??你講中左我最近做係你呢個情況..唔記得係咪自己人生第1次同人道歉:redface:

tbafei 發表於 2008-2-28 11:51 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

singlovewu 發表於 2008-3-1 11:13 AM

我無試過  我好記仇

0000001 發表於 2008-4-24 09:32 PM

嘈完就算
.my;q%o(TUTff 轉頭咩都唔記得哂

代仔 發表於 2008-4-29 12:08 AM

中學有個frd係因為同佢打過交黎 先開始一齊玩

playbr2 發表於 2008-4-29 01:18 AM

超! 有個四寶飯少年,直頭反轉豬肚就係屎添拉!! 指鹿為馬真係見鬼,佢加埋個屈機達人屈到我O嘴,好人好姐都寧願潛水,閃去其他地方避佢,正一豬扒港男港女堆堆:nogood::nogood::nogood:{FYK8]su5O
$_kMF5m*z
[url]http://hk.news.yahoo.com/080427/12/2t3b3.html[/url]

新AV學賤人 發表於 2008-4-29 04:53 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-4-29 01:18 AM:
a'u1Zs#L \D 超! 有個四寶飯少年,直頭反轉豬肚就係... [/quote]
,g A I^rPan^ :P快快~~~祝我們兩個友誼永固:cheers:

新AV學賤人 發表於 2008-4-29 04:56 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-4-29 01:18 AM:1Q0j;\2@en Mr*q
超! 有個四寶飯少年,直頭反轉豬肚就係... [/quote]
igr1cH:} 好掛住你呀:cry: 失去你~~~先知咩叫做生不如死:(:(  快快 我~愛~你~:love::love::love:

clkgtr 發表於 2008-4-29 07:58 PM

[quote]Originally posted by [i]新AV學賤人[/i] at 2008-4-29 04:53 AM:1XPtQ@IA-Z
&HMx1pX]
:P快快~~~祝我們兩個友誼永固:cheers: [/quote]#N)kt1e;P

O IcI,y T:?~ 祝你同巨人永結同心 :dev:

Miz 發表於 2008-4-30 04:20 PM

試過好幾次同my fd 嘈 , 為左少少野嘈都幾白痴...
!YK7b!~ b1C 最後次次都係約打波 好番 ( 基本上出黎傾計...)
OmO3wM:c6hu
-\bI#s!qp[H7TK 我朋友不多 , 所以我都很重視呢@@" 沒聯絡就有 反晒面就冇u)@F u)khtH
如果係嘈完就要斷絕來往 , 唔重視你這朋友的話...咁就各有各吧

HunterFighter 發表於 2008-5-1 12:30 AM

I have no idea.

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.