娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sakura310 發表於 2008-2-26 11:09 PM

有關imagefly相簿的疑問

請問呢度有無人用緊or用過呢個相簿?又或者知道呢個相簿d野?wTyR0u-q6aIE
[url]http://imagefly.info/index.php[/url]1r(Y;JZT R Pp1{ S
這個應該是免費相簿]i&d7Eb
因為我已順利申經成為會員(開頭仲以為要俾錢= =)
n3t3d [ ll 不過有d疑問
_Jw,ood3W 就係呢個相簿有幾多空間俾我放相?Bj0v Ms[.}/o]se
佢只係話,upload圖片的大細要小於20mb(更何況我已經upload超過20mb了= =)WWz \ NiW)\
而且會唔會話有試用期哥d野?又或者會唔會cut account(我不是upload不知所謂的東西啦)?
v~#}*V!{'h 我找不到相關資料就是了><
%pqjc'D1m
|yY3}u[ 啊~如果發錯區的話,版主就幫我刪文or搬到適當的地方(我本想在電腦區發的,但又覺不太適合...)$ys3VV eF
如為此帶來不便,小生物說聲抱歉:redface::redface:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.