娛樂滿紛 26FUN's Archiver

amakey 發表於 2008-2-26 11:52 PM

第三屆超級星光大道PK混合賽

第三屆超級星光大道PK混合賽6y`%Z ? ET}7P

JX5wg W,NEr6Yc2u [url=http://tw.myblog.yahoo.com/sing-king/article?mid=3615&prev=1032&next=3608]詳細資訊請點閱....[/url]
,y0Zb&a _R8J
.Xb,H'}1v N [url]
^9[4`.RQ [url]http://blog.yam.com/xiangyang/article/14025730[/url][/url]

kakeidevil 發表於 2008-2-27 12:31 AM

我仲停留喺第1屆既蕭敬騰~~~~~:P:P
%h2@w2?H*\
,\0o0aHo7s0rL [size=99][b][color=Red]~~~[color=black]BLACK SPIDER[/color]~~~[/color][/b][/size]

Lee3 發表於 2008-2-27 05:39 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2008-2-26 08:31 AM:|;v V"~z$pT*f \X%i
我仲停留喺第1屆既蕭敬騰~~~~~:P:P
.UQK0BUA)wA#E
#Ss!m0X+V)m!l [size=99][b][color=Red]~~~[color=black]BLACK SPIDER[/color]~~~[/color][/b][/size] [/quote]Z+pitzA
p XxX8GZ0r X
Alisa is not bad either

打狗棒 發表於 2008-2-27 07:35 PM

我鐘意第二屆的黃美珍, 一首「女爵」簡直勁到pk............:good::good::good:w d*e Ku&eHb
.NY9N)Umqz O;]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=B0QEXyJE2DU[/url]e'f%}h(vZ7M
*C![}9v1P
[[i] Last edited by 打狗棒 on 2008-2-27 at 07:38 PM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.