娛樂滿紛 26FUN's Archiver

飛標 發表於 2008-2-28 03:45 PM

去yahoo拍賣.......

有冇人試過買/賣?
$N @ Jq:|2nW-e%A ?*J1Oz-ek
信用評級高果啲信唔信得過.....??:o:o8Ky!]a1Y;D8|8a q
因為我睇中左個銀包,出面搵極都搵唔到,但咁啱比我上網就見到yahoo有.....-AJ-JD_4d0k:pS

u ] o%ml r#Q 純粹問下有冇人有咁既經驗??:redface:

leefai0013 發表於 2008-2-28 03:53 PM

信用高ge好多都信得過ge]re"z3XM~ Bs
你唔信佢咪面交lo YK+M2{;y^DMv g
不過可能要+錢${`{ QG
有d+錢都唔制...

飛標 發表於 2008-2-28 03:55 PM

[quote]Originally posted by [i]leefai0013[/i] at 2008-2-28 03:53 PM:
TKYR H_Z;U4n 信用高ge好多都信得過ge#T~h-Lh^-n*}e
[color=Red]你唔信佢咪面交lo[/color]
gKi)u2`vN 不過可能要+錢
)Z;O];dw }T 有d+錢都唔制... [/quote]
"u1S$I6U%m9j#{
#F8@f"|7R2dU l
[? d&@5Lj _R 呢個一定咖喇....:o:D
9|S:CwM v.qm 條友有70幾個正面評價....但好似好假咁

ATX-828 發表於 2008-2-28 04:20 PM

香港人多數面交, 猶其手袋類...
3j#w9B H]J
dN#g!g`$u:|2p 買家評級是真是假可看詳細其统計, 有無負分計錄,%H [3k`6B(V
甚至可看最近買家評語, 及所涉的拍賣, 太快完才可疑 B,_Y!K2`'M m F
,不過Yahoo自post fee +要登記credit card後已好少為評語而做假拍賣..
`G:Yo_,M n$k i HW8n\([V ]8~:T
但你除非十分急要及直接購買價合理,
#Bk8fQ4O%?$KfR 否則當然"觀戰", 看看又無"假手"做媒....
XJ6z]8y7i1_
n%Lh|C ....等結速前30秒才出手,  拍賣品備註事項有"• 拍賣時間會自動延長":Sc-rs"Z X Q
就只有在結速前5min出手, 少過5min有人出價會自動加5min才結速
8O}nvUs
%h3f#[x sE.}U :dev::dev::dev:

chong2002 發表於 2008-2-28 07:38 PM

如果買lv 等名牌我唔建議係網上買^mrpQh0?+w
如果係普通野既都應該無問題,
:U"A~ N_ @g 如果你想sure 真假既話,建議post 條友d相出黎問下人先
j.W0Y3W/M$ry!r YM 最緊要一樣野,如果價錢比正常低好多又唔係二手者,請小心

ronald001120 發表於 2008-2-28 07:59 PM

你睇下果條友有冇劣評
)}4u'O2i0P@3kz 如果有劣評寫佢賣D野係隻
F,XSh]:F 你都係唔好買好D

terryng2 發表於 2008-2-28 08:08 PM

我近來都3次在yahoo 拍賣了la,一次係面交方法當然最好la,一手比$一手交貨唔怕佢唔比la,2和3次我係郵寄的,但郵寄都有風險的,用平郵無得追查的,用掛號好d不過一定要有人簽收和有個郵政no ,佢一定要話你知道,你不用怕比了$佢唔寄,還有如果寄失可以有補償最多320元,ee:VA AX
不過最重要睇佢d評價最好正面la,通常都好多正面比較安全,應該可以買la,不過你試下問佢面交la唔洗有風險ma

hing8420 發表於 2008-2-28 09:40 PM

呢條友係咪賣真野ga??;Y8d#k8x)nOrE8y
佢100%好評好有可疑 但講到好真咁
LOX;M7Z-w 有冇brother同佢買過野??:agree::agree::agree:
v;uH/sc` [url]http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b7115078[/url]

chong2002 發表於 2008-2-28 11:19 PM

[quote]Originally posted by [i]hing8420[/i] at 2008-2-28 09:40 PM: fr[e'W1TEc4g
呢條友係咪賣真野ga??O Bn.`2E oxk9i
佢100%好評好有可疑 但講到好真咁/xa6P D0o#k|"J4^.n
有冇brother同佢買過野??:agree::agree::agree:"C'e%P;NUsr}0l
[url]http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b7115078[/url] [/quote]!E:F bX0j
usa 501 999$$!!??:eek:

tbafei 發表於 2008-2-28 11:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

迪達拉姑 發表於 2008-2-28 11:52 PM

我面交試過100蚊留下..=v=旺角地鐵站日日都好多人交易

ATX-828 發表於 2008-2-29 01:38 AM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at 2008-2-28 11:52 PM:!V3xp%N!y7c J"q/Ra
我面交試過100蚊留下..=v=旺角地鐵站日日都好多人交易 [/quote]l n/`f:bb~

@(KF'?6W ?I s 我係Yahoo/Red Dots專幫人代訂火車模型禁多年試過$20野買家都要求面交:crybye:,RHld _,_%x7gx
不過最麻煩係某d 住大西北既買家, 小弟住新界東, 最好MK交收, f[H |%J)QK `-Nl'S
但佢地好似成世唔出市區個款, 想等我送到佢屋企:noway:
Gh"b@3I F:K NvsZ @ Hci&aho
上年除夕倒數:photo:楊承淋完成零晨先同完呢類買家交收:nogood:B y {i'@'rT]
....如果唔係影星一定唔會專登入去...:fight:/T4K6mV ~9\
0W7T}ETh2a4Y
-~ xC{a6[P
.....回樓主:我立過8頁評語同部份買家DETAIL, 呢個Seller應該ok信得過:agree:o;@ w]wZ2Fa?
衹係過版面貼埋d 問答真係亂:haha:
v;OZ |4e*f Y2A)B
]#huAO2Ic [[i] Last edited by ATX-828 on 2008-2-29 at 01:40 AM [/i]]

alan1984 發表於 2008-2-29 10:07 AM

[quote]Originally posted by [i]hing8420[/i] at 2008-2-28 09:40 PM:WA r5FY
呢條友係咪賣真野ga??
w4? Jo8^"L'?.Z 佢100%好評好有可疑 但講到好真咁7}2_M1cT7g+}
有冇brother同佢買過野??:agree::agree::agree:o u!d3K/Vc)_/KK8w6Sw
[url]http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b7115078[/url] [/quote]B x7F-K'f r"F,l:j
我認為呢個係假...通常有存貨果d都係假

terryng2 發表於 2008-3-2 03:42 PM

你識唔識分真假,如果唔識都係唔好買la
bU1D'l*i1R5kJ 不過睇佢d評價唔錯呀,真貨出來面交都ok

xxlam01 發表於 2008-3-5 11:26 AM

[quote]Originally posted by [i]alan1984[/i] at 2008-2-29 10:07 AM:
&D/o2N3b |*R;o o)N
0v N WX8c 我認為呢個係假...通常有存貨果d都係假 [/quote]@0cw0Hsdu$C
唔1定咖"O6SB2~5?rRW fp
有好多人會係日本入貨4jJ S3` V'S~ o B8O
再拎黎sell取利
cO*y\.Xe
&\!\&^[f*Q5L@ 我認為呢個ok~
y@.C5W)r9_|6~ Qf+N 好評如潮b4Z!tf5m oRLRE
d杷又唔差

markgk 發表於 2008-3-7 06:37 AM

找評價好的賣家

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.