去yahoo拍賣.......
有冇人試過買/賣??*J1Oz-ek
信用評級高果啲信唔信得過.....??:o:o8Ky!]a1Y;D8|8aq
因為我睇中左個銀包,出面搵極都搵唔到,但咁啱比我上網就見到yahoo有.....-AJ-JD_4d0k:pS
純粹問下有冇人有咁既經驗??:redface: 信用高ge好多都信得過ge]re"z3XM~ Bs
你唔信佢咪面交lo YK+M2{;y^DMvg
不過可能要+錢${`{ QG
有d+錢都唔制... [quote]Originally posted by [i]leefai0013[/i] at 2008-2-28 03:53 PM:
信用高ge好多都信得過ge#T~h-Lh^-n*}e
[color=Red]你唔信佢咪面交lo[/color]
不過可能要+錢
有d+錢都唔制... [/quote]
呢個一定咖喇....:o:D
條友有70幾個正面評價....但好似好假咁 香港人多數面交, 猶其手袋類...
買家評級是真是假可看詳細其统計, 有無負分計錄,%H[3k`6B(V
甚至可看最近買家評語, 及所涉的拍賣, 太快完才可疑B,_Y!K2`'MmF
,不過Yahoo自post fee +要登記credit card後已好少為評語而做假拍賣..
i HW8n\([V]8~:T
但你除非十分急要及直接購買價合理,
否則當然"觀戰", 看看又無"假手"做媒....
....等結速前30秒才出手, 拍賣品備註事項有"• 拍賣時間會自動延長":Sc-rs"Z X Q
就只有在結速前5min出手, 少過5min有人出價會自動加5min才結速
:dev::dev::dev: 如果買lv 等名牌我唔建議係網上買^mrpQh0?+w
如果係普通野既都應該無問題,
如果你想sure 真假既話,建議post 條友d相出黎問下人先
最緊要一樣野,如果價錢比正常低好多又唔係二手者,請小心 你睇下果條友有冇劣評
如果有劣評寫佢賣D野係隻
你都係唔好買好D 我近來都3次在yahoo 拍賣了la,一次係面交方法當然最好la,一手比$一手交貨唔怕佢唔比la,2和3次我係郵寄的,但郵寄都有風險的,用平郵無得追查的,用掛號好d不過一定要有人簽收和有個郵政no ,佢一定要話你知道,你不用怕比了$佢唔寄,還有如果寄失可以有補償最多320元,ee:VA AX
不過最重要睇佢d評價最好正面la,通常都好多正面比較安全,應該可以買la,不過你試下問佢面交la唔洗有風險ma 呢條友係咪賣真野ga??;Y8d#k8x)nOrE8y
佢100%好評好有可疑 但講到好真咁
有冇brother同佢買過野??:agree::agree::agree:
[url]http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b7115078[/url] [quote]Originally posted by [i]hing8420[/i] at 2008-2-28 09:40 PM:fr[e'W1TE c4g
呢條友係咪賣真野ga??O Bn.`2Eoxk9i
佢100%好評好有可疑 但講到好真咁/xa6P D0o#k|"J4^.n
有冇brother同佢買過野??:agree::agree::agree:"C'e%P;NUsr}0l
[url]http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b7115078[/url] [/quote]!E:F bX0j
usa 501 999$$!!??:eek: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我面交試過100蚊留下..=v=旺角地鐵站日日都好多人交易 [quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at 2008-2-28 11:52 PM:!V3x p%N!y7c J"q/Ra
我面交試過100蚊留下..=v=旺角地鐵站日日都好多人交易 [/quote]