[轉貼]隨身碟不能用~拆開一看
大陸才搞得出這種東西吧!!我完全無法相信,是D-LINK :haha: 咩叫隨身碟?????
#j'H i iV_#Q
內地係咁叫法嗎 ???? [quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2008-2-28 06:18 PM:
咩叫隨身碟?????
內地係咁叫法嗎 ???? [/quote]&U%Gdy^
4NKR7^0?Q
1H;R VqH;v
)`{^ |"VIpS
USB隨身碟 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 隨身碟冇聽過
7G*H9m0y|!n8u~
m的就知係乜xD 手指嗎= ? 大陸叫做"U 盤" 真係咖?2AS"j%ylJ3G@9a B"d'L
定係惡攪咖??
頁:
[1]