娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迪達拉姑 發表於 2008-3-1 02:55 AM

呢度邊個係隱弊青年!?其他人又生活模式點樣?

都唔識..有乜所謂..唔怕話你知!:dev:
HR:`.Gq\~] 年齡21歲D^Ua d!pI,z+c+d
畢業後4年內打工得返黎既錢只有$40000留下(唔係月入:haha:)
Y8VI/b8X1^D*M0Y 平時生活電腦,打機,帶狗散步(人拖手,我拖狗;人拍拖,我拍波),幫襯hkjc做了不少善事
Likx7V'E+h h 最近睡眠時間:5:30am-4:00pm...

head 發表於 2008-3-1 03:09 AM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at 2008-3-1 02:55:qZK p2r
都唔識..有乜所謂..唔怕話你知!:dev:
mW1B5T @1h~ ... [/quote]
/|!I H3J4r"m_G 你依D應該係雙失青年 唔係隱弊青年喎:haha::haha::haha:

keithiu 發表於 2008-3-1 10:05 AM

咁你依家仲有冇返工???

singlovewu 發表於 2008-3-1 11:09 AM

我都算系啦  唔多想出街

alienck 發表於 2008-3-1 01:32 PM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at 2008-3-1 02:55 AM:
7\D"?:y9vJR 都唔識..有乜所謂..唔怕話你知!:dev:
Wh*c!S\ ... [/quote]-r?,H}vMk

+G;uIA St/{L eD 你呢d叫做懶:nogood::nogood:`.yG prT}
家陣就算你去打醫管局工X3j \mJ7XIqXO
做最低個post都有6000蚊個月啦
f~v!d5?[,E%L 一年都已經72000蚊
p*Zj"BwdoC 只要你做就得
3Y}6X-^6I}+b 而且你最大優勢係年青
7v$X zk.h D~2z R 同d阿嬸fight一份工都唔贏的話
a:~x{lcv!P 咁你真係要檢討下

kakeidevil 發表於 2008-3-1 02:18 PM

[quote]Originally posted by [i]alienck[/i] at 2008-3-1 13:32:
Ior2Vy&B+N\"U
fU z r.]tD ;CmU o%Bn
你呢d叫做懶:nogood::nogood:9T YS RxV'f
家... [/quote]%\;zT!]~bH(L%M

Shk-j II 阿嬸.....................:eek::eek:5Ix/q+W\ zq PB
你會同阿嬸去fight一份洗廁所既工~~:giveup:
ZtU1v}P+w&` ~ :dev:

迪達拉姑 發表於 2008-3-1 05:20 PM

[quote]Originally posted by [i]alienck[/i] at 2008-3-1 01:32 PM:*E*UidT~*h!\
(_!yzV ~Ops
tp#Vh^
你呢d叫做懶:nogood::nogood:xPwo@}s j_/S
家... [/quote]T`R)B4Q
係?真係想知..咩post?政府公要求高d wo!:o

jublio 發表於 2008-3-1 06:21 PM

我同你差唔多!N6uc0}9d
(S$eQz%~ N
畢業後4年內打工 ( parttime夜班) 得返黎既錢有$70000留下(全副身家)
1y'a@Q$\Y$M/KH6xL,e 平時生活上網,打機,唔出街,Z!A _`NS%\
睡眠時間:7:30am-4:00pm...

發表於 2008-3-1 07:09 PM

[quote]Originally posted by [i]alienck[/i] at 2008-3-1 01:32 PM:
#z;[&]T U U pd4m-H^

;x/cXXm$?#d*E/lo 你呢d叫做懶:nogood::nogood:
#e$H7Y+{;W({ 家... [/quote]9aN$b:zE~"C
D阿嬸好失禮你呀?Gr _jd*K
我呢世人接觸過最smart既兩個人其中一個係阿嬸:nogood:

自由神 發表於 2008-3-1 09:28 PM

隱蔽青年(日語:引きこもり、ひきこもり、引き籠もり 英語:Hikikomori, social withdrawal),俗稱家裡蹲或繭居族,是日本的文化依存症候群。指人於某種程度狹窄的生活空間之中不出社會的意思。具體來說,大部分的時間在自己的房間度過而不去學校與公司的狀態,或是如同那樣的人稱呼為隱蔽青年。指一些面對各種社會排斥而選擇自我封閉,過著足不出戶生活的青少年(註:與官方定義不同的是,一般非青少年者被稱隱蔽青年者也不在少數)。
"PQ$[K `8u9S
;gc:_k/g l!D 隱蔽青年常仍與父母共住,或抑將自己長時間閉於房間內。根據首次使用此詞的日本心理學家齋藤環發現。日本全國約有100萬名隠蔽青年,大約佔日本青少年一成,而且大多隱蔽青年是家中長子。現時,除了日本以外,香港亦出現隱蔽現象,受隱蔽困擾的青年愈來愈多,當中亦包括成人及長者,但社會對他們的關懷仍然很少。
X'AR2zmE']'JR 6K5Yp%m1jy,`
U?wuX
「隱蔽」徵兆fe8K7[P.T5g*s,j
如青少年/成人之日常行為﹑生活模式及情緒出現有以下徵兆,顯現將受「隱蔽」問題困擾,包括:
r:c b#gC 8l7q-|;gW2N&X!](L
個人動力
(PP5Dm,fn8`Jo 在社會上面對不同的社會排斥及挫敗,缺乏成功感及對前路感迷惘 d!pU,CL?R
開始不喜歡/減少外出; 逗留家中,以電腦﹑電視﹑書本﹑睡眠或個人嗜好為伴
q;qJ u1d V.c 不想返學、不想工作,甚至對個人以往感興趣的事也提不起勁 &m]X.p,B
人際交往
R}h@:} 減少/害怕/拒絕與人交談及見面
8L5G1by5Z \K 對身邊的朋輩﹑家人和事逐漸不關心,甚至不聞不問  
|+GM,X}(a$@Q j T
'K;C J'g)_c.V 全球情況
;N,G/nf!bK*uM|&K 雖然總括而言,這些都只能套用東亞地區,這些地方的教育政策給予學生很大的壓力。另一方面,西方青少年亦感受到外間所給予的壓力或者同儕間的欺負,這些情況與隱蔽青年的情況差不多。最嚴重的情況就會釀成血案,例如美國科羅拉多州15人死亡、24人受傷的科倫拜校園事件[來源請求]。 據日本心理學家估計,日本目前約有100萬個隱蔽青年,最年幼的甚至只有13歲,有的已經關在房裏長達15年,男性佔八成。在香港方面,根據香港基督教服務處『有網能量』青年導航及發展中心於2006年9月進行的調查顯示,[color=Red]發現10-24歲青少年當中,估計約有18500青少年處於「隱蔽」狀態,佔全港青年人口2.1%[/color],相比2005年只得6000名增加兩倍多。男性同樣佔八成,年紀最少只有12歲,平均隱蔽2年,最長6年。

自由神 發表於 2008-3-1 09:28 PM

治療
?/j qu5?3I 對於治療隱青的方式主要分為日本的觀點、西方國家觀點和香港的觀點。日本學者一般建議靜候他們重回社會;西方醫生會建議主動要求他們加入社區,在必要時強逼他們;而香港的社工及學者則認為要以充權及興趣為本的手法主動介入,但不會強迫。
%s-? K S!S;g
#E(SG {uK 在過去數年,「隱青支援」以各自的形式和理念在日本蓬勃起來。除此之外,一般來說會以兩種模式作治療。第一種是以提供心理治療予有關隱青,這是由於大部分隱青家屬對這個問題認識不深,從而過份緊張。另一種見解是把隱青問題視為社會問題而非心理疾病(例如教育與就職脫節、校園暴力現象嚴重、全球化造成中低階工作外移)。除了正規醫療外,有關隱青會被送住到跟其他治療中的隱青共住,以便自日常生活中學習離開熟悉的家庭環境及恢復與人共處的技巧。同時這個方法可使他們明白不只自己是隱青,事實證明亦較成功。
e,j)G0G(oF*d!B-Ae 6\)GOq+F|W
在香港,首先發現這現象的為香港基督教服務處,該機構於2004年10月始,成立「有網能量」青年導航及發展中心(Life Engagement Training Service),創立了全港唯一專責為活於「隱蔽」狀態的14-24歲青年提供「上門輔導」及「上門訓練」之「上門追擊隊」(Home-based counseling team)。「上門追擊隊」社工主動登門造訪,評估這群青少年的需要,著重發揮他們被埋沒的潛能及與其共同面對「隱蔽」困難,協助其重投社會,建立有意義的社會連結及發展。此外,該機構亦有為25-45歲成人提供上門追擊服務。雖然越來越多社工、醫生及診所專門幫助治療隱青,社會上隱青及其家人仍深感一般社區對隱青危機反應過慢,同時亦缺乏一個完整的制度去解決這個問題。

playbr2 發表於 2008-3-2 12:44 PM

我咪又係!!
iBQ)x]4W.ch 兩年前放棄捱左幾年先有既神檯職位&刻薄酬勞...
oi0D+wf8Q&px 之後乜工都吾做, 懶懶閒閒吊兒郎當
F/z L U2PA 有時幫屋企人做下野 , 同人砌機 , 打波玩Game , 去旅行 =3= Bm%C*s'n
天光先訓, 黃昏至醒....試過2~3個月連門口都冇出過 ,又越來越大洗
)D m^#Q"g E 之後走去鶴人抽新股 ,黑到冇只中
SND,|Qu m? 唯一中嗰只由首日至e+跌左3成幾, 從未高過招股價 =.=
@K X~f.s 又試過玩online game 車肥羊上癮 , 一打好幾個月 , 玩到人都顛 /.\
a W wQ-R"AM~ 副身家e+都冇左一大半.... ○∣ ̄∣_ { K7t;@1cY
但我重諗住睇埋奧運先揾工 lol7u j&O['N"M
黎緊又有個大頭佛 , 5月份要去考CE英文ㄚ5Fdsk)hKr
先前我考左5次都吾合格..... 但e+重未有心機溫書 , 反而更加心散...
&mmLaR 我ㄚ媽成日叫我去考個牌做看更 , 一個月頭都有幾銀野G.gjEmZu
又叫我去讀展翅毅進個d , 話社區中心d課程吾洗点比錢喎 ~.~
+O}I6p%w!e K
2_s0A4}_*~$v2_;E p.s. 我竟然出街做過一日義工:eek::eek:
lesQ+jJ(ij2s Av-L h?0wa9~.}h
[[i] Last edited by playbr2 on 2008-3-2 at 12:56 PM [/i]]

迪達拉姑 發表於 2008-3-2 05:15 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-3-2 12:44 PM:
+L+w^%mw){ 我咪又係!!q'QgF ?v.]Y.p
兩年前放棄捱左幾年先有... [/quote]
-s J w"R-qD;m"p&W [color=Red]兩年前放棄捱左幾年先有既神檯職位&刻薄酬勞...[/color]咩黎???
C8@ w K3HH 又試過玩online game [color=Blue]車肥羊[/color]上癮 ???咁攪笑個名,,.乜game黎?上yahoo搵..無正式既官網..7hoEr\%c
究竟你幾多歲:confused:考左5年ce...應該都23~25..

pkbrian 發表於 2008-3-2 05:24 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-3-2 12:44 PM:
a&H `io'rS\ 我咪又係!!
Bm"a3T-K7Y9ml 兩年前放棄捱左幾年先有... [/quote]
9ri'to&h'CNe.E 4?+_1\+{6k y"_
原來你擔心英文...J!hN{'z(i7c

!kJ [a,AAE4L5e?8d 我擔心中文多d....:cry:

playbr2 發表於 2008-3-2 08:12 PM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at  05:15 PM:
C6~Q*x H1yl"EGeB X(hr}'Hz*Fo*e
兩年前放棄捱左幾年先有既神檯職位&刻薄酬勞...咩黎???
VBPK!ci 又試過玩online game 車肥羊上癮 ???咁攪笑個名,,.乜game黎?上yahoo搵..無正式既官網..
"O XRPQ 究竟你幾多歲考左5年ce...應該都23~25.. [/quote]
0CBw1IG9L^ d,a~6^$y2x7Ej
Q1 喃嘸佬 + 風水師^*h[\zX.dB
Q2 e只game你吾知好過知 , 劇毒黎架
[et8o+m+n#k2|E Q3 [url]http://i98.photobucket.com/albums/l270/playbr2/Pics/58.jpg[/url]

playbr2 發表於 2008-3-2 08:14 PM

[quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at  05:24 PM:
YV!s$ak1_I nj
EI;y7Jdjx&Jl G.A
I6^$] Jn o X 原來你擔心英文...8u{ D3Z vg3x

s+l{4`Ww"[;c 我擔心中文多d....:cry: [/quote] LT%O9l(t)H"j(QJ`
~$}.OP|t0Q(a WvJ
我中文都係第二年先緊緊合格 lol

head 發表於 2008-3-2 08:44 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-3-2 20:12:t@:\Z&`r)b_
l|p n jVY] [
4ugF0J,{#DPV]
Q1 喃嘸佬 + 風水師
+V:s5~[6ig Q2 e只game你吾知好過知 , 劇毒黎架
b0{^O&\5b#W Q3 [url]http://i98.photobucket.com/albums/l270/playbr2/Pics/58.jpg[/url] [/quote] UTQA0F&MB8Ac,C7T
原來你放棄左做第二個陳振聰喇:dev::dev::dev:
&X1r2u\Q)J` Q&a)H)I W&Lf
[[i] Last edited by head on 2008-3-2 at 09:10 PM [/i]]

clkgtr 發表於 2008-3-2 08:52 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-3-2 08:14 PM:}L8h)W)V F`!Qk
)IX T#S2xu4A
我中文都係第二年先緊緊合格 lol [/quote]6BDdI |

-h,WV*I~9X 英文除非真係由細開始操, 否則大個先嚟練真係比較困難
far"Lt8@-u B*{+f 如果純粹為合格fx2FN-P BU,\
我反而覺得果d 乜乜天皇補習社d tips/notes 都幾有幫助

自由神 發表於 2008-3-2 08:55 PM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2008-3-2 08:52 PM:dal8e[O;Bm$G l9C
{8V.\j*~l s#V|

H5?0Ald6q:B:Org 英文除非真係由細開始操, 否則大個先嚟練真係比較困難
&EBSvrj5u\ [ 如果純粹為合格
Lmoy4w kK 我反而覺得果d 乜乜天皇補習社d tips/notes 都幾有幫助 [/quote]
Nnj^l4vr { r ;);););););)Playbr2:):):)

pkbrian 發表於 2008-3-2 09:21 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-3-2 08:12 PM:]u&q'LkxT6Y:P

*] X Y0fj,e0u Gr~L3o U Ie6|*mX Rb J
Q1 喃嘸佬 + 風水師
Hyvi&X XCE Q2 e只game你吾知好過知 , 劇毒黎架
%Ceo(i2zmc5BK Q3 [url]http://i98.photobucket.com/albums/l270/playbr2/Pics/58.jpg[/url] [/quote]?2^nY:d6zh
W7Mn_"zj
車肥羊我知係咩game~~ :D:D:D
1T4K&c3{pM6x (M5w X&H+Yc
我玩online game  經驗無數 :P:P_ j/Q Eq'r*`k
(好似小四/五好似接觸-.-) (小一已經好似有電腦XD)
y"N7G D1Y_?\1~|
WD1H%NKpkAo'y~o 不過
$bf~y EZ&U uYZ this is not my cup of tea~~~8^bQAW7C+b B
不過令我中毒既game都有好多隻 Y2E*dZpv

Q_ i$s2?s Zs#T$e1w 我試過因為打機一日食一餐only XD)J'~tM/lW+U;n
但係訓覺時間無變0.0

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.