娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pkbrian 發表於 2008-3-2 09:23 PM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2008-3-2 08:52 PM:'Z;e7@;H&Zv!b0[V!W
cz?7z f/b9GhG
J\3e"]x;U
英文除非真係由細開始操, 否則大個先嚟練真係比較困難9Z:@q*K^
如果純粹為合格:m[C7sWR pF
我反而覺得果d 乜乜天皇補習社d tips/notes 都幾有幫助 [/quote](s6N&kK9XQ0DI
g7O$MkIk
我呢2年個英文miss真係幫左我好多"f {;uwkE

XWH4]#l$o 佢會慢慢解譯返每樣野比我知 (都幾感動)
]W q"nP5\ B:wo
%H@,O*o'jH&B} 不過最重要都係去返自己到
2|/E'i;]M 語文科要講得多 寫得多  先會有進步....S6dv9D0F N re
i-K0@ I*[.D
我每晚臨返前都會睇中,英文書 (呢樣對我既英文幫助真係幾大,中文就好似無乜-.-)

cgdmzlam 發表於 2008-3-2 10:40 PM

偶都算是隱蔽清年啦~Bk%~n4rC o6K
哈哈哈..............

clkgtr 發表於 2008-3-2 11:32 PM

[quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at 2008-3-2 09:23 PM:
!p%ldH2kE s ?K8c0R f!b
我呢2年個英文miss真係幫左我好多... [/quote]6W u bv h~8Gg f

u3|$_Q)kN(sP_ 當大個咗之後要練番好d 語文, 要比細個果時花上好幾倍時間
gj7y%EH7[!@$Y8A 一來本身已經學壞咗, 要更正 ?IjG%_ x
二來你要學番轉頭由基本學起, 你又覺得無聊 (因為人總會覺得學過既野就係等於識咗)

asshole 發表於 2008-3-3 05:40 AM

我都愈來愈隱了....本身做會計做左好多年, 先發現自己入錯行, 對數目字完全無觸覺, 工都唔返, 燒晒積蓄, 朝早訓夜晚起身. ;u B Zl;k3[D!j3m3a
4Yh&Z As'l?r"uT
我會考中文, 英文都 A, 就算屎忽痕差唔多四張野先由零開始去讀日文, 讀左兩年一直都係全級百幾人最老果個同考頭幾名果幾個, 連我老師都問我攪乜春咁老先來學. 我而家先發現語言係我最大既天份同興趣, 日本係我最想去既地方, 但我已經太老了, 一切都返唔到轉頭. 我好憎我自己. 除左繼續每星期兩晚返日文, 繼續讀上去又唔知有咩攪之外, 接下會計 job 做下, 搵少少錢養住呢個無用既軀殼, 同埋後悔自己浪費左最寶貴既青春.f&e/[A0O o]
:})?V-anp p

Bh m&|Np 各位年青人, 唔好學我, 盡快搵到自己既長處, 目標同喜好, 唔好浪費青春同時間. 呢番說話, 我十幾歲既時候有四十幾歲既中坑同我講, 到而家我做左中坑, 又同番各位年青人講. 成功既人, 原來就係聽老人言既人, 就係咁簡單. 睇見同我日文班同班好多中學生, 返兩堂走一堂, 上堂吹水玩電話, 考試但求及格升班, 就好似我當年咁. 比我而家仲係十五歲, 我會用盡我既一切, 去搵我既夢想, 就算衰左, 都不枉過, 起碼唔會有遺憾, 好似而家個衰樣咁.4y5IO2bh t/b1xq!Du
V5f%@I^D|'M8@:q
[[i] Last edited by asshole on 2008-3-3 at 05:54 AM [/i]]

自由神 發表於 2008-3-3 09:59 AM

[quote]Originally posted by [i]asshole[/i] at 2008-3-3 05:40 AM:FA{m6Gu1@2k z`
我都愈來愈隱了....本身做會計做左好... [/quote]
K-N.wx}d5h 多謝版友分享親身既經歷同真切既勸勉:good:"{m8q+{GTL$N
時間一去不復返`Ca B Ra7B4l"P
好多人到老左先會發覺自己年青果陣浪費左幾多時間
u%bf+rFo%ef{ 書到用時方恨少
,P? f a`*DTN(g 我相信版友既建議係非常值得年青一代(包括我自己)好好反思同借鏡cw F Y2@AW
yR6B;BRmo| JS
萬分感謝!:agree::agree::agree:

pkbrian 發表於 2008-3-3 01:19 PM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2008-3-2 11:32 PM:(^b;s3~Z7n8m6DU

9bd8U:_qd;M)X z\'YDc_
當大個咗之後要練番好d 語文, 要... [/quote]
9h(M^&TFP5Tj|"Jv
@x9^U O"M$j?+W.q 其實當到左必須既時候
*lCCQ;Z9P@
ky#EB(dT 都唔到你選擇無唔無聊
)~!LL+m8_ E!uY
V5KeX7}%{i 唔講果句都講埋-.-
j~-~dyoF#d O 我超討厭中英文.....T:Q7?:\Vc
升中學果時仲未識分咩past tense....乜tense...= =8B#|$FGQ3Rh y Y R
e9Cc}4UW[(V
我係到左中四先真係的起心肝去搞返好佢-.-

Erocky 發表於 2008-3-4 12:40 AM

[quote]Originally posted by [i]asshole[/i] at 2008-3-3 05:40 AM:-iL+c}$p0Y*RP&iH
我都愈來愈隱了....本身做會計做左好... [/quote]
*C V,m4K}S0qY
w:IG'Ff.O9t
3lv])a"q"x&| 咁其實您都唔使灰心丫~PWh ~,DD&QL4q
做人最緊要有目標0者!
K7mG^%uj xh a'{
n.Qd ]o9uB 遙遙人生、長路漫漫,
'i y7Kl6Uln5g 呢條跑道有排都未跑完!
.B A;o!e @ L T 無論0係幾時、0係邊度,
H:uQ4py3_+b 只要您搵到目標,肯穿起您既跑鞋去跑,lbC"`!kO#RZ)p6G
呢一步,永遠都唔會遲!~LsU*D?
*da9@ KQ?xc3ok
所以您並唔需要慨嘆已經流失既歲月,
['FGY9M 每天都在嗟怨昨天,說太多,無補於事、時間也在浪費了.....
;n8ZI} bD-`n 用心把握將來,人才會有希望!
)vdM.NL.bh?l
7e#]8nEcK4i 順祝各位能盡快努力、找到目標,
iWT4?@`!D 穿起跑鞋衝出自己的未來!

asshole 發表於 2008-3-4 02:39 AM

[quote]Originally posted by [i]Erocky[/i] at 2008-3-4 12:40 AM: @feK6x7K/cF#`
h&_!Fy%GSE

R X3ewLp3xu
8Fy1ne#IF 咁其實您都唔使灰心丫~
,q:n3e)T|5^`,W 做人... [/quote]i)O,K \xYo#kn
zIc"DJ3t
F"xZ"`#V*_.f

)Z:g-V.e y 多謝你. 以前上親黎呢度, 永遠都只係為左睇女, 成日灌水呃分. 如今講到眼濕濕之餘, 仲真係加左分, 唔知笑好定喊好.
)K)q7|T6Yj"f{ 6F2QI7] ^G/J'H
各位如果都開始隱/隱隱地/隱到無影, 都要聽下上面呢位兄弟既勸勉, 盡快出關啦. 一日有生命, 一日都有希望. :clap:

escalation 發表於 2008-3-4 10:34 AM

[quote]Originally posted by [i]asshole[/i] at 2008-3-3 05:40 AM:^$S R8D7Ogf(v
我都愈來愈隱了....本身做會計做左好... [/quote]
!Z0y!v-esL:I:@
+i \*PQt 多謝屎眼兄, 唉, 我而家都有類似情況5B v@5U-``9?,|Z

lmTD,V^\ 自己做緊個行唔中意, 想轉另一行, 但已經找左半年工, 都冇人肯請, 我都知自己冇個行經驗, 但又冇錢進修返相關學歷, 日子一日一日過去, 都係轉唔到行, 同人地距離越拉越遠, 好無奈... :hitwall::hitwall:

webber33 發表於 2008-3-4 04:06 PM

我唔算是隱蔽清年 ...
k%dR!j4ig0O%T
K m@ YVZ 有 d 懶咁姐 @@

TTTLLL 發表於 2008-3-4 08:38 PM

我都想做隱蔽青年

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.