娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迪達拉姑 發表於 2008-3-1 02:55 AM

呢度邊個係隱弊青年!?其他人又生活模式點樣?

都唔識..有乜所謂..唔怕話你知!:dev:2e%W O(}%} h
年齡21歲P&V\Z i:@)[*h e
畢業後4年內打工得返黎既錢只有$40000留下(唔係月入:haha:)3i1x3H a4u`V
平時生活電腦,打機,帶狗散步(人拖手,我拖狗;人拍拖,我拍波),幫襯hkjc做了不少善事l F8n*pvV6tB
最近睡眠時間:5:30am-4:00pm...

head 發表於 2008-3-1 03:09 AM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at 2008-3-1 02:55:D-q{7e"Qfp MD|
都唔識..有乜所謂..唔怕話你知!:dev:{*]/\t ~0r+V}
... [/quote]r+rT"u1w
你依D應該係雙失青年 唔係隱弊青年喎:haha::haha::haha:

keithiu 發表於 2008-3-1 10:05 AM

咁你依家仲有冇返工???

singlovewu 發表於 2008-3-1 11:09 AM

我都算系啦  唔多想出街

alienck 發表於 2008-3-1 01:32 PM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at 2008-3-1 02:55 AM:/\h0ZL\!n,t5\
都唔識..有乜所謂..唔怕話你知!:dev:
@N'`I0hkv@ ... [/quote]
V f1MU"AU^
KC3DW3]1c+[ p 你呢d叫做懶:nogood::nogood:U7E#D?q{,F`
家陣就算你去打醫管局工6qfh6@J*@,kr[
做最低個post都有6000蚊個月啦
*b.[jYW `3V 一年都已經72000蚊@ ALF+I k6^
只要你做就得
;sR^u6[&J5h@3m!k 而且你最大優勢係年青
M,P;N v ec7S]b 同d阿嬸fight一份工都唔贏的話
@(sxa@W,I6S 咁你真係要檢討下

kakeidevil 發表於 2008-3-1 02:18 PM

[quote]Originally posted by [i]alienck[/i] at 2008-3-1 13:32::@;`4g{!H!an8T
j(y:O(Kz#hu

K2n qDmrF\ 你呢d叫做懶:nogood::nogood:X:OJ6U R
家... [/quote]
2MwaPg:@,M8ky U~(g7T7z t3K
阿嬸.....................:eek::eek:Qa7]8B4Z0@%n
你會同阿嬸去fight一份洗廁所既工~~:giveup: vW/INdrBh
:dev:

迪達拉姑 發表於 2008-3-1 05:20 PM

[quote]Originally posted by [i]alienck[/i] at 2008-3-1 01:32 PM:
&Bkq(DU9qi
!f#tI|n~Q*O I,Jbn4K|!H+dz
你呢d叫做懶:nogood::nogood: h{] Om
家... [/quote]1q&?b#b'q#Nm)D R_
係?真係想知..咩post?政府公要求高d wo!:o

jublio 發表於 2008-3-1 06:21 PM

我同你差唔多(sAhd8cbgs
"g.E2syYlZU%E|g*D
畢業後4年內打工 ( parttime夜班) 得返黎既錢有$70000留下(全副身家)^`q9_Bl
平時生活上網,打機,唔出街,
-p~[ ELW,u8h 睡眠時間:7:30am-4:00pm...

發表於 2008-3-1 07:09 PM

[quote]Originally posted by [i]alienck[/i] at 2008-3-1 01:32 PM:
4Hp jv2v\u?
Nrr Ch9ez2M
9pH\-JRX 你呢d叫做懶:nogood::nogood:
p^t0N*?lS&]4bO,F 家... [/quote]!G3W7p#F$C
D阿嬸好失禮你呀?
%q j XD(oj2O 我呢世人接觸過最smart既兩個人其中一個係阿嬸:nogood:

自由神 發表於 2008-3-1 09:28 PM

隱蔽青年(日語:引きこもり、ひきこもり、引き籠もり 英語:Hikikomori, social withdrawal),俗稱家裡蹲或繭居族,是日本的文化依存症候群。指人於某種程度狹窄的生活空間之中不出社會的意思。具體來說,大部分的時間在自己的房間度過而不去學校與公司的狀態,或是如同那樣的人稱呼為隱蔽青年。指一些面對各種社會排斥而選擇自我封閉,過著足不出戶生活的青少年(註:與官方定義不同的是,一般非青少年者被稱隱蔽青年者也不在少數)。lY7B5k.MM8Sz

_o Z9kY!mP8g 隱蔽青年常仍與父母共住,或抑將自己長時間閉於房間內。根據首次使用此詞的日本心理學家齋藤環發現。日本全國約有100萬名隠蔽青年,大約佔日本青少年一成,而且大多隱蔽青年是家中長子。現時,除了日本以外,香港亦出現隱蔽現象,受隱蔽困擾的青年愈來愈多,當中亦包括成人及長者,但社會對他們的關懷仍然很少。.lgh"n'Q"I

-qDVVVv8v;t
V{0e5S%Ge\&r 「隱蔽」徵兆
Vy4@VXnH LO 如青少年/成人之日常行為﹑生活模式及情緒出現有以下徵兆,顯現將受「隱蔽」問題困擾,包括:
X a @0U\
5LMA8s"UGtv#? 個人動力 p@T9URdFR
在社會上面對不同的社會排斥及挫敗,缺乏成功感及對前路感迷惘
{e~Kj JlA c 開始不喜歡/減少外出; 逗留家中,以電腦﹑電視﹑書本﹑睡眠或個人嗜好為伴 v @G,` _0`]
不想返學、不想工作,甚至對個人以往感興趣的事也提不起勁
_`t(Z1W7@ 人際交往 6_&~1Rt Px
減少/害怕/拒絕與人交談及見面 c)u N0ea5G
對身邊的朋輩﹑家人和事逐漸不關心,甚至不聞不問  
!In'|'YL
$d-O({5r ykw2T iK 全球情況'K k5t._-Vu)p m'n
雖然總括而言,這些都只能套用東亞地區,這些地方的教育政策給予學生很大的壓力。另一方面,西方青少年亦感受到外間所給予的壓力或者同儕間的欺負,這些情況與隱蔽青年的情況差不多。最嚴重的情況就會釀成血案,例如美國科羅拉多州15人死亡、24人受傷的科倫拜校園事件[來源請求]。 據日本心理學家估計,日本目前約有100萬個隱蔽青年,最年幼的甚至只有13歲,有的已經關在房裏長達15年,男性佔八成。在香港方面,根據香港基督教服務處『有網能量』青年導航及發展中心於2006年9月進行的調查顯示,[color=Red]發現10-24歲青少年當中,估計約有18500青少年處於「隱蔽」狀態,佔全港青年人口2.1%[/color],相比2005年只得6000名增加兩倍多。男性同樣佔八成,年紀最少只有12歲,平均隱蔽2年,最長6年。

自由神 發表於 2008-3-1 09:28 PM

治療
d9Kur+b 對於治療隱青的方式主要分為日本的觀點、西方國家觀點和香港的觀點。日本學者一般建議靜候他們重回社會;西方醫生會建議主動要求他們加入社區,在必要時強逼他們;而香港的社工及學者則認為要以充權及興趣為本的手法主動介入,但不會強迫。
h?&]W@AM}
#FylW\P!E"t7J 在過去數年,「隱青支援」以各自的形式和理念在日本蓬勃起來。除此之外,一般來說會以兩種模式作治療。第一種是以提供心理治療予有關隱青,這是由於大部分隱青家屬對這個問題認識不深,從而過份緊張。另一種見解是把隱青問題視為社會問題而非心理疾病(例如教育與就職脫節、校園暴力現象嚴重、全球化造成中低階工作外移)。除了正規醫療外,有關隱青會被送住到跟其他治療中的隱青共住,以便自日常生活中學習離開熟悉的家庭環境及恢復與人共處的技巧。同時這個方法可使他們明白不只自己是隱青,事實證明亦較成功。P3Uv W#uc4z2l

n|N O!F e|} 在香港,首先發現這現象的為香港基督教服務處,該機構於2004年10月始,成立「有網能量」青年導航及發展中心(Life Engagement Training Service),創立了全港唯一專責為活於「隱蔽」狀態的14-24歲青年提供「上門輔導」及「上門訓練」之「上門追擊隊」(Home-based counseling team)。「上門追擊隊」社工主動登門造訪,評估這群青少年的需要,著重發揮他們被埋沒的潛能及與其共同面對「隱蔽」困難,協助其重投社會,建立有意義的社會連結及發展。此外,該機構亦有為25-45歲成人提供上門追擊服務。雖然越來越多社工、醫生及診所專門幫助治療隱青,社會上隱青及其家人仍深感一般社區對隱青危機反應過慢,同時亦缺乏一個完整的制度去解決這個問題。

playbr2 發表於 2008-3-2 12:44 PM

我咪又係!!(v(HV5A d*b
兩年前放棄捱左幾年先有既神檯職位&刻薄酬勞...
;x4p3h#Q}0m,E@t 之後乜工都吾做, 懶懶閒閒吊兒郎當
d@^!lq8Ms 有時幫屋企人做下野 , 同人砌機 , 打波玩Game , 去旅行 =3= }H6@aJ'Z3l6k(o}:E6n
天光先訓, 黃昏至醒....試過2~3個月連門口都冇出過 ,又越來越大洗
/FuK7X[:t 之後走去鶴人抽新股 ,黑到冇只中
0v(v"k(y:c9QB 唯一中嗰只由首日至e+跌左3成幾, 從未高過招股價 =.=
Nu/S9pLP 又試過玩online game 車肥羊上癮 , 一打好幾個月 , 玩到人都顛 /.\ 3P$T3ASh\
副身家e+都冇左一大半.... ○∣ ̄∣_ \7mU gmYP3|
但我重諗住睇埋奧運先揾工 lolh*w(c,j3](xWWn'X
黎緊又有個大頭佛 , 5月份要去考CE英文ㄚ
hm6Jr!Mq$ZM*Cx 先前我考左5次都吾合格..... 但e+重未有心機溫書 , 反而更加心散...D.oX{aA+t"C,q
我ㄚ媽成日叫我去考個牌做看更 , 一個月頭都有幾銀野
.u }8^,ZW7e 又叫我去讀展翅毅進個d , 話社區中心d課程吾洗点比錢喎 ~.~s ^@P FB

*c9xC4~ h8e p.s. 我竟然出街做過一日義工:eek::eek: t@[0\ q#O G]
fblUQ
[[i] Last edited by playbr2 on 2008-3-2 at 12:56 PM [/i]]

迪達拉姑 發表於 2008-3-2 05:15 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-3-2 12:44 PM:
BW`(ce+~ W 我咪又係!!}&LP~9~N6_
兩年前放棄捱左幾年先有... [/quote]
)P*Oguz m1\ [color=Red]兩年前放棄捱左幾年先有既神檯職位&刻薄酬勞...[/color]咩黎???6@)~]3?:[j5V
又試過玩online game [color=Blue]車肥羊[/color]上癮 ???咁攪笑個名,,.乜game黎?上yahoo搵..無正式既官網..
^ {9E4w Pu\ 究竟你幾多歲:confused:考左5年ce...應該都23~25..

pkbrian 發表於 2008-3-2 05:24 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-3-2 12:44 PM:
fO0y.T,J @ c#H.et 我咪又係!!
%HB1l2P.|0PI 兩年前放棄捱左幾年先有... [/quote]
;J4A;b/zRw .~7D:i(?7efS
原來你擔心英文...;}/A;Y Y&Z#zX|&v

:p8k0[#MH 我擔心中文多d....:cry:

playbr2 發表於 2008-3-2 08:12 PM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at  05:15 PM:,W_i e*D8b:I

ox1M V Hz(@ 兩年前放棄捱左幾年先有既神檯職位&刻薄酬勞...咩黎???1E q!S/q|Uxp
又試過玩online game 車肥羊上癮 ???咁攪笑個名,,.乜game黎?上yahoo搵..無正式既官網..
-s(A%L R(y*j5B8@&Qy 究竟你幾多歲考左5年ce...應該都23~25.. [/quote]s(B#@2zNy ^([-p[
ZH5T'SS?
Q1 喃嘸佬 + 風水師$rps;B G o
Q2 e只game你吾知好過知 , 劇毒黎架
'V2pKVO A#[ Q3 [url]http://i98.photobucket.com/albums/l270/playbr2/Pics/58.jpg[/url]

playbr2 發表於 2008-3-2 08:14 PM

[quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at  05:24 PM:0jbaYKqpp/a
:]h1k{X |
/PG2UTrs
原來你擔心英文...
4Dx5vLL
,I ql$n V3V3@ 我擔心中文多d....:cry: [/quote]H3`^"n7DAqM
+E3~WP-^b4D1F4Z
我中文都係第二年先緊緊合格 lol

head 發表於 2008-3-2 08:44 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-3-2 20:12:b'a/x"Y8b'K

;Yxl_q!U T1D`9k U J&G9e)uOu
Q1 喃嘸佬 + 風水師
p4j)qd*oo)V Q2 e只game你吾知好過知 , 劇毒黎架
0^ Lc O hRuQ.k:f Q3 [url]http://i98.photobucket.com/albums/l270/playbr2/Pics/58.jpg[/url] [/quote];z4RG AIFk
原來你放棄左做第二個陳振聰喇:dev::dev::dev:nppUc ]D }'X5[

,Aeu-O.q1g1n\ [[i] Last edited by head on 2008-3-2 at 09:10 PM [/i]]

clkgtr 發表於 2008-3-2 08:52 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-3-2 08:14 PM:
OPC cw1M)d
X2KO/@ ^9|eK3J 我中文都係第二年先緊緊合格 lol [/quote]Mk/|s/NCW;{8|

HHF;@Y-z t 英文除非真係由細開始操, 否則大個先嚟練真係比較困難
lrp5D|H#l(i 如果純粹為合格TZ/^`#u)G
我反而覺得果d 乜乜天皇補習社d tips/notes 都幾有幫助

自由神 發表於 2008-3-2 08:55 PM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2008-3-2 08:52 PM:
*D%uRH-UE"|/u
9J5B#Llh'G/s6^#o3|
&j*gteH 英文除非真係由細開始操, 否則大個先嚟練真係比較困難
3Yowz]'gx]0_O$f 如果純粹為合格P'^7sv(bhm
我反而覺得果d 乜乜天皇補習社d tips/notes 都幾有幫助 [/quote]
:nm%U6Hqm.EU4va ;);););););)Playbr2:):):)

pkbrian 發表於 2008-3-2 09:21 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-3-2 08:12 PM:
#\!i"Sf}"y(d D 5H(S b+tL d4A~)r4y0u

|SvZ_rE#r Q1 喃嘸佬 + 風水師(sC ]\ U o/X#Y
Q2 e只game你吾知好過知 , 劇毒黎架{&Q j:u^:UrGF
Q3 [url]http://i98.photobucket.com/albums/l270/playbr2/Pics/58.jpg[/url] [/quote],Z3v x)_ ?;pAJ
)s$i;r$JQB
車肥羊我知係咩game~~ :D:D:D
3T k&|:T*G`w 1We DeS+Ao`3n
我玩online game  經驗無數 :P:P
DY%b p7vl3F#z (好似小四/五好似接觸-.-) (小一已經好似有電腦XD)
RldN(PD
rMn9Su$O 不過
5f+EPT P` this is not my cup of tea~~~
$p[~ p:e.z+sn[ | 不過令我中毒既game都有好多隻
`Sk%M6U \*`
mw"ozDX;jX 我試過因為打機一日食一餐only XD2W^!DG [E?
但係訓覺時間無變0.0

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.