你最想以下邊種語言???
特別介紹 :8]jx jkB'e9u西班牙語母語人口達4億 , 其實同英語不相伯仲~~ 係咪最想學?:giveup: 題外話4T[)_;k6f N:]L?
5Z"iv:N#ooH+A
我覺得某d人連**中文字**(自己本身既母語字體)都寫到>亂七八糟<,m|5xEFAf
字唔成字...${2]2aoV1|*s
仲有心去學其他國家既野[VPt%PxB
7DE!KqD tB V-b
雖然學習係好事
u xzb^"y
不過我個人覺得好搞笑囉~~~d所謂既人 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]kk少年[/i] at 2008-3-3 06:40 PM:
冇普通話 ? ^ x2KyxE&}E,G
中國遲下會主扣世界龍頭 豈可不學 ? [/quote]BY8Lf"s4]1_
咩你未識咩???;) 西班牙語..去到歐洲一定溝通到 [quote]Originally posted by [i]n9[/i] at 2008-3-10 03:30 AM: ID:W)`(B&fG+~
西班牙語..去到歐洲一定溝通到 [/quote]
你是講南美吧 ... :haha: 我想係日文. 法國係咪仲係歐洲通語??? 日語 U}}4g~#}*Tx(|v
溝日本妹:dev:
頁:
[1]