娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hidicky9 發表於 2008-3-4 04:53 PM

[轉貼]用 了 4 4 個 字 , 把 人 生 講 完 了

所 以 人 與人  , 有 啥 好 計 較 的 咧  ? X.R b6zy.{7`2r4z}

h~#^!Tp-|HM     1  歲 時   出場亮相  
z#jxD[a \/C2J$c@3r5L@
   10  歲 時   功課至上
,_.n4F|.^.B
H8f\ z IK U _%m*J?    20  歲 時   春心盪漾
s&@wS1~A-gp R6X
g7W X1MT    30  歲 時   職場對抗iX,Ug1t{s e%`

"K8VOG7V9d    40  歲 時   身材發胖
'X dD/_Q,a]
r$W$A!OjSH    50  歲 時   打打麻將FfG_zIJi

.K:Yrn"_.wf!]/P    60  歲 時   老當益壯
8PY9nH-OF^.pA |
_2K Dl?SH _.C    70  歲 時   常常健忘
&}$Q1yT y3k T-pe "^ E!R/p+k
   80  歲 時   搖搖晃晃
tf+qvyJyF
c,ee7j D9BX9l5D    90  歲 時   迷失方向vF)k!i6Mo
v2ltH;}y-J wK2y
  100  歲 時   掛在牆上
H?8n @},e g;d;Ib%?W
tVe+py^Q bx

5P&x~cx+]4L)S+o 我覺得100歲的那句最好笑...XD  不過都是對的~
/|r%i,E^9^9rF | :D:D

kuru 發表於 2008-3-4 08:16 PM

生存有時真係唔知為乜~

xxlam01 發表於 2008-3-5 11:22 AM

簡單d,我4個字 ko
#l;Q2~]FR .tJEd'A
生老病死

ronald001120 發表於 2008-3-5 07:39 PM

再簡單D
r c/AJhZ1~ 人只有生同死

大優勢 發表於 2008-3-5 08:33 PM

[quote]Originally posted by [i]kuru[/i] at 2008-3-4 08:16 PM:
%H,{{ X$B:wEV 生存有時真係唔知為乜~ [/quote]:l ? i k4\
lr(SI/D Q0N c1N:`]
有得俾你選擇
|?} W ](} -FYy.X+R_H4h
女 ,  嘆世界
c%tClE,kG 8f2m*P!RYuz.k
叫雞,  叫鴨.................. 食K rT6B:L`;vy4rwd#|k [
:I X6o:TA4iQV
好似百佳咁\CF*V$b`}:l
i gU9jo|hx
任你選啫

markgk 發表於 2008-3-7 06:38 AM

寫的真好  蠻寫實得= =

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.