打工仔入黎吹兩句..
我想問下你地學歷去到邊..點樣入職?朋友介紹?辛唔辛苦..?需要識d咩..做文職既係咪讀完野先做
定係邊做邊讀..薪金方面又如何?*@ [_K|;@;eLQ
最唔滿意份工d咩..?
cG.V:W:MA*J6Em
我就做既retail..人工得6xxx以下..未過過7字yMmL)ma
ok辛苦..有時就好悶..識唔到朋友..
最唔滿意係要受客d氣/_\ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 如果學歷唔高可以做 SALES~~~y3S5U-`f;?.]{
雖然辛苦, 但係搵到 $$$$~~~ HD, 25K above, 16 years exp. very work hard. want retire at 45 years old. HD係咩-.-?? 2萬5真係正..
初初嚇死..以為你16歲2萬5-.-"原來16年經驗..
但係咪份份都係只要肯放時間就有回報先@@? :win:
0fGy6SI
都系唔講啦
d!S{B!]x.r7{
[[i] Last edited by claudiuskwong on 2008-3-6 at 01:27 AM [/i]] 樓主份工又真係低左d~3n@,sI7Wl@1c
有無諗住做f and b,即餐飲
最近好多地方都請人....OkP&Z8B