娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hold_find 發表於 2008-3-7 11:48 AM

有冇人覺得"太極"其實是RPG?

有冇人覺得"太極"其實是RPG?J V/wVf;e[
event發生,主角見到蟲,貓之類,然後習得新招式...8~:td/xXQj
在街上看見宿敵(段曉星?),引發對話event,相約某處戰鬥...)A*G.GsQ
與段泰北戰鬥為必敗戰鬥,戰敗後劇情繼續...

haukwankin 發表於 2008-3-7 12:17 PM

哈哈,你啲想象力都幾豐富...
v3oh)n7@"d5C.r"A8]
$GN ^Q;H'? ~B%t6Ts 不過又真係幾rpg feel...

d228216 發表於 2008-3-7 01:53 PM

煩仔, 咪諗好啦, 咪樣樣都當 rpg 呀, 一陣四出犯案, 強姦呀婆, 打刧BB屎片, 四維大小便當打機就死得啦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.