娛樂滿紛 26FUN's Archiver

蒼月淫狼 發表於 2008-3-8 02:54 PM

讀歷史係咪無前途 ?

其實 ...... 讀歷史係咪無前途 ......
.m1gu[8nq2Q` 好多 fd 都係咁講, 真係好灰 ..... :(

e_e 發表於 2008-3-8 02:56 PM

[quote]Originally posted by [i]蒼月淫狼[/i] at 2008-3-8 02:54 PM:
:g)@I[ww9Q*s 其實 ...... 讀歷史係咪無前途 ......M d ox~;E0E
好多 fd 都係咁講, 真係好灰 ..... :( [/quote]w3de+x9pg
識出位咪得羅 , 如 易中天 ...D4v8P4w_5eU6skY
又或政治服務 , 如話朝鮮人 日本人係中國人 ... 不過咁就要出左名先~~

88790333 發表於 2008-3-8 03:02 PM

起香港呢d冇國際視野既地方就冇用(徐非你想從政)j%qE8K(^2r%_
不過假如你起外國就大把人會請你

kuru 發表於 2008-3-8 05:25 PM

點會冇用, 淨係台灣,中國分裂, 日本釣魚台都仲係到爭辯梗就知道有用
o#SLE0It ] 問題係睇你用係邊同點用~

BBNN 發表於 2008-3-8 05:34 PM

咪做d歷史學家,乜家物家囉g[xL } gx2x
再唔係就教書囉

e_e 發表於 2008-3-8 05:51 PM

我阿sir話至少可以係榕樹頭番工(講古佬)

155220 發表於 2008-3-8 08:22 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2008-3-8 17:51:H{6_&\BX
我阿sir話至少可以係榕樹頭番工(講古佬) [/quote]
.j h,n+ea)p&hY 5IfFy&mM|
講古佬搵得多咩???-U&b9w(J @*RC
讀歷史可以考慮第二時做考古學家嫁,或者教書都得......

打狗棒 發表於 2008-3-8 08:24 PM

有時唔係要有前途先讀, 讀歷史多數係興趣, 如果真係要前途? 全世界都揀讀金融、法律、醫學啦, 其他仲邊有人讀?

打狗棒 發表於 2008-3-8 08:28 PM

補充: 歷史讀還讀, 千祈唔好亂咁讀, 例如冇南京大屠殺事件、台灣不屬於中國等等不是歷史的歷史, 就不讀也罷!!!;)

momoko_628 發表於 2008-3-8 09:54 PM

做歷史學家~~唔係個個都做得~

german 發表於 2008-3-9 12:20 AM

讀呢d liberal arts的科目
$G$fB\{k 訓練的是你的critical thinking v"Kz/L%B;gM
你可以話出到黎無野做到,其實就係乜都可以做

呀傑 發表於 2008-3-9 01:07 AM

唔係o既...你從中都可以睇到個朝代d人係點!!!
$^8C Jv iY!jo 唔好比自己行個條路囉.   

物__ 發表於 2008-3-9 01:34 AM

條條大路通羅馬!!!
B'L'lT1x8f D7C @
*?3rB;wpCw 讀得好/做得好
'cK5l#}Hh2{co 讀咩都有出路

lawyuhoi 發表於 2008-3-9 01:47 AM

讀甚麼科都好,要看自己的興趣去選~e?b1b8o%xX9d
其實很多時侯,選了那一科不代表出去就會做相關的工作VG0Alo/|A[
所以我建議樓主選你喜歡的科目就好了~
0uo9n i8Ns
#Pgnd%s,r"fq:u 讀歷史想出頭的話,我想也得讀政治~
BA&k w;Ti`{A 畢竟歷史從來都跟政治有著密不可分的關係~

bigfish 發表於 2008-3-9 02:12 AM

如果讀歷史, 我建議你讀英語歷史, 因為中文史書好多都唔準, 有政治取向, 好似台灣問題, 中日問題等等

e_e 發表於 2008-3-9 02:34 AM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2008-3-9 02:12 AM:
\O0Ay ?6z#K 如果讀歷史, 我建議你讀英語歷史, 因為中文史書好多都唔準, 有政治取向, 好似台灣問題, 中日問題等等 [/quote]
+b|1x |0MQ 英語歷史無???
W$e7zkT+V m M 白人如何在美洲屠殺7千萬印度安人???

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.