娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2008-3-9 10:17 PM

又去惠康尋寶

話說半年前見到有一款朱古力過期,交畀店員後有禮品....
BD,Q*T-r"S
i6~/Oc}r 今日同阿媽去惠康,行去放朱古力的櫃,諗返半年前找到過期品的景象,於是手痕去找,找下找下,找到8件係2月到期的朱古力同上次一樣款,但諗到畀8件佢都係得一份禮品,於是拎起2件畀店員(其餘的專登放得好明顯),店員之後畀咗份禮品,之後佢去個櫃度找下仲有冇。
AQ9x$]sR
D5i2K w[5^ 過多兩分鐘,發現我專登放得好明顯戈堆冇咗幾件,但仲有4件係度,於是我阿媽同旁邊的小朋友講,同店員講找到過期貨品有獎品。F%X+Z#`ff+r^3c
UTa5]C5u L
臨走前,見到其他店員去努力搜尋有冇過期
4X(D]|:]9f$}l,` 4g nlS,M{0E0s
堆朱古力有係今年4月,5月同8月到期,到時再去尋寶

wcchan886 發表於 2008-3-9 10:20 PM

咁禮品係乜呢???

kuru 發表於 2008-3-9 10:27 PM

下...乜有呢樣野架? #Dy&i2f`\
真係唔知添, 咁禮品係咩?

七星天使 發表於 2008-3-9 10:31 PM

咁funny,,
K:H*S b#h 日行一善,,哈

大優勢 發表於 2008-3-9 10:38 PM

你地信咪去囉^ Rb n;ka"O!w
$vl} V].pkK
搞亂人地地方/}X)f3nrF4~y

C$LC$n8G|&Bn~ 你又有買野uO M6~ c^6`o
3FjKun+C6rs,d
都雙贏吖

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.