娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迪達拉姑 發表於 2008-3-12 01:57 AM

關於朋友間是非問題一問(投入d諗清楚)

假設[color=Red]A[/color]向[color=Green]你[/color]訴說[color=Blue]B[/color]對[color=Red]佢[/color]做既衰野..[color=Green]你[/color]聽到都睇唔過眼..咁[color=Green]你[/color]會否向[color=Maroon]C[/color]講[color=Blue]B[/color]既是非??(四人都熟的)
!n'cep1?+]}+k \"sg}T ___________________________________________
Z#\5rm%pO'l 我就第3選擇:o結果比A屌返我轉頭..話我揚比C聽..我巳經保守少少叫C想知詳情自己問返A..但A就話知有衰野發生巳經唔得掂..因為C可能直接問B究竟發生咩事..B到時就會問佢點知呢件事..到時就知係A到處揚出去..

head 發表於 2008-3-12 02:06 AM

其實我覺得 A講叫揚出去~先揚囉:oUs.AplYf4w{e)x4kov
如果A無講揚唔揚既 你應該問清楚佢想唔想揚囉:o

迪達拉姑 發表於 2008-3-12 01:41 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2008-3-12 02:06 AM:
)`%OQi;n6i'Q 其實我覺得 A講叫揚出去~先揚囉:o
H }Q)s&h!b.V 如果A無講揚唔揚既 你應該問清楚佢想唔想揚囉:o [/quote]9NBf)e8f%L%FM
嗯...;)我都知自己錯左..當時一味只諗住個B既惡行..所以沖勳左頭腦..-Ss A`}gP X
有時覺得自己有d女仔性格:help:
0GQ6q Iy$z2R 100人點擊..得兩票:confused:*[)W5` s|N9H?Q
兩個人對自己守得秘密有信心

manqeq 發表於 2008-3-12 07:25 PM

A話唔好揚出去先唔講
;jo~J7? 我份人都幾多口orz

qqwqqwqqw1 發表於 2008-3-12 07:45 PM

呢d講人衰野既行為緊係唔好揚啦......1C[4zsU8TG}
a自己同你講係信你唔講出去,;sE+}1S2G
你講左出去,人地會點睇a呀?vp1w5C[,H
你講左出去,c會覺得a講人壞話同會覺得你口疏,a都會覺得你口疏,
S&D3\9tI1d] b同c可能仲可以保持關系,你同a已經唔可以係呢group到保持關係,
l j3Rf l'UA 原本你唔講既話,你同a既關係會更進一步,最多個心唔妥b,+skaXdsM)r;\VEXZ
同b對a唔好,唔代表b對其他人唔好,你根本唔係當事人唔清楚成件事,
8iM4W{ Tk 係第3者就只需要聆聽,最多係比d建議咁大把,揚出去唔到你,
Y&L+K A?7BH?9@ 仲有真係衰d講句,你係唔係傻嫁,要講比c聽又講唔晒,重要叫佢去問a?
9Do3G/Wa/T.^&W7l 咁咩野都穿晒啦,即刻知係你爆大獲嫁啦:dev:

迪達拉姑 發表於 2008-3-13 04:39 AM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2008-3-12 07:45 PM:5^ J#~&g?9?r
呢d講人衰野既行為緊係唔好揚啦......... [/quote]
*L9AL9|VW/Y3Yx 嗯..;)你講得岩..我畢業完之後愈來愈傻..渾噩+糊塗..係時侯搵社工..:giveup:

kem 發表於 2008-3-13 08:32 PM

基本上都唔會亂爆朋友是非

QuiGonJinn 發表於 2008-3-14 01:06 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

gn00987333 發表於 2008-3-14 07:00 AM

俾我一定唔會講俾其他人知
o4S jg2s+xJ._s 首先,a講俾你聽,係對你信任的証明,覺得你係朋友9IieB.`3C4vJiN
但你冇必要講俾其他人聽嫁

迪達拉姑 發表於 2008-3-14 02:19 PM

[quote]Originally posted by [i]gn00987333[/i] at 2008-3-14 07:00 AM:nNq7l/^5uF h'Y
俾我一定唔會講俾其他人知E-a:@}~#L
首先,a講俾你聽,係對你信任的証明,覺得你係朋友
OE c-zJ4xJ`IF&N 但你冇必要講俾其他人聽嫁 [/quote] y*a/x7}\.D
我太機械化..覺得要人講聲唔好揚出去先唔揚..平時做野都係..要人推一步先郁一步..;) xy!S.l)u)tVe_
係呢..你頭像乜黎..咁funny既

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.