娛樂滿紛 26FUN's Archiver

playbr2 發表於 2008-3-15 09:01 AM

郵政局私自拆開我封信!!!

我想請問一下,我應該點寫聖誕老人個地址,T y7t0NQ ~sUh
先至唔會比郵政局[color=Red]私自[/color]拆開我封信,
7t hF;X3_S1Kq 仲要比佢地隔過渣先去到芬蘭,
Df9I1V+O 甚至去唔到聖誕老人度,
.GsU+d$k-Iqh 反而比人用來做曝光既工具呢~!?A5XbE!{h)a9H8C!B/w
)L x F,V)q `Lr,w _
如果我封信係相片中其中一封,仲比人公開左 (例如那位小三學生告訴聖誕老 人,因 班 主 任 的 離 世 感 到 傷 心 和 心 痛 ),我又可唔可以經民事訴訟,控告郵政局.. S r#yn}g

%p4de0R{hl 佢地咁樣將D聖誕咭同信折開哂show出黎比人睇,咁咪好無人道。 我封信係寫比Santa Calus老人, 咁應該只有Santa Claus老人先有權開封信同睇封信,
9v#SD5a-C&AR.RU 咁依家................好有問題喎....
d C-}!@@ D
0F?|t/l;\ H [color=Red]p.s. 話比你知 , 如果要寄信比聖誕老人 , 咁起馬要提早半年以上寄出信件 , 因為忙碌的聖誕老人可能要半年之後先拆到你封信去回你..... 所以的確係 '''聖 誕 將 至''' , 我這篇文章不是過時的:D:P:P:P[/color]
-ha;Kyr1o6T 【 記 者 羅 少 玲 報 道 】 聖 誕 將 至 , `(mNC Lx0} Z

^ z;A2i(yg.G 不 少 人 都 會 寄 聖 誕 卡 給 聖 誕 老 人
RU9klM F9F L
;HS,o~c!Ar#k 吐 心 聲 和 索 取 禮 物 , 香 港 郵 政 每 *\)Q^T1Np

q p,e,{~%t,E 年 平 均 接 獲 2,500 封 這 類 聖 誕 卡 ,
`A&A2WC2a
)l{6j!fG~S 而 今 年 的 聖 誕 卡 中 , 有 小 朋 友 希
e[sy:GN(z5R^$f(w
K{I%jL8H ] 望 聖 誕 老 人 能 讓 已 離 世 的 班 主 任 4d.m [0?.v^,t&t
Zs!H!iYz'n ^0m
「 重 回 人 間 」 , 暫 代 聖 誕 老 人 的
_9e2YPZ(TxEj #a~{ oL:d
香 港 郵 政 人 員 也 為 此 哭 了 。 香 港
u;n6P wz9Br eL{U} R
郵 政 今 年 更 開 創 新 猷 , 將 部 份 聖 kg;MbK*?X3C
ITJ[ `-v1Wo1}%a4z
誕 卡 寄 到 芬 蘭 , 讓 「 真 正 」 的 聖
Uj&~9LD&x)m Ythh ul
誕 老 人 親 自 回 覆 , 盼 為 收 信 人 平 0r%I5[,m[6l C
B BF.A Y/qp*^i h
添 一 份 溫 馨 及 暖 意 。 2V7x;S]1\]
t!f/\6v!H;f
視 聖 誕 老 人 筆 友
6b-JFkt}d.P!{2T 香 港 郵 政 高 級 經 理 ( 公 共 關 係 )
/Om3DKJ L0j$l G C;qzx;Z0?K
鍾 淑 娟 說 , 不 是 每 一 封 寄 給 聖 誕 u.oz,gn+b8T1@ N b&D4{

1N_R(g*U0Ee o 老 人 的 聖 誕 卡 都 會 寄 到 芬 蘭 , 大 ,Jq{#hDTo
4Gy;Z8v&O/Z`+x7R/a
部 份 都 會 由 香 港 郵 政 代 為 回 覆 , ] rx-B*lM j

!aEYU t'u.m8{ 只 會 選 取 小 量 內 容 較 為 實 質 及 特
)~3A*D%\,N
a]'l/s/G9k'O 別 的 轉 寄 到 芬 蘭 , 希 望 令 收 卡 人
s*N icw$WW
O`Yl V9x;J 得 到 意 外 驚 喜 和 鼓 勵 。 8PM,D Na#b)q
8y P:X[6UtNU
最 叫 人 感 動 的 一 張 聖 誕 卡 , 是 一
a$p8f:Jk8r5w(T
+o#U,b(j,jy 位 小 三 學 生 告 訴 聖 誕 老 人 , 他 今 3z.aTK6o(?$K
E!C:f*^-E6fi_
年 不 要 禮 物 , 因 全 班 的 同 學 都 為 'm'b2T'c8QA
$K,|UR aE:L
班 主 任 的 離 世 感 到 傷 心 和 心 痛 ,
C\0M+TAn
*IT$D&N$e\ 所 以 他 想 「 … … 要 她 回 到 人 間 ,
(jG+Vm}!o#D|2x|
/zr KMW Fh T 要 像 以 前 一 樣 美 麗 , 不 可 改 變 樣 3Z_f \]$W:o
;G"v%{8X/w*zI
貌 … … 」 ; 也 有 一 些 小 朋 友 的 父 V ~SS@:~Q

5A&D b]c 母 生 病 了 , 他 們 的 願 望 是 一 家 人 7R/p(P;F t6TL

}(M2m W3s g 能 一 起 吃 飯 , 已 是 最 快 樂 的 聖 誕 6t v5s#m:m!U ]C

Cf9p X0S1k$` 禮 物 。
*I Z\:pzB!T 0EAF2W1c&M1?
給 聖 誕 老 人 寄 信 並 不 是 小 朋 友 的
gg3Lq2TP\
a5CK7m$] cO 專 利 , 有 母 親 要 求 聖 誕 老 人 能 寄 )FD'vd!XY]0r;Fv
r I*e!b{eV/Xs
給 兒 子 一 張 聖 誕 卡 , 也 有 69 歲 長
k/O`+twQp2}-d
+_ tw0h*sx/[ 者 將 聖 誕 老 人 當 筆 友 看 待 , 送 上
Q[E4q{z*D2|
~1UZ9jaf#?r H 祝 福 。 k }/h.sZ;N;_RL-e(B

*i`a Xg0U+w 大 部 份 小 朋 友 都 在 卡 中 談 及 學 業 、 f-Ww6d.o}v:x%n'?

L]5B{ rpc+B(m5hi 考 試 及 聖 誕 願 望 , 也 有 小 朋 友 問
|{[F7Ft0c D$l|?0[+v3}
聖 誕 老 人 是 否 已 與 聖 誕 婆 婆 結 婚 )tTx`f,Abz

Lby&WX`2K5A 了 等 。
u7S,ox{
vo y/P fB8P B [[i] Last edited by playbr2 on 2008-3-15 at 09:08 AM [/i]]

2255888 發表於 2008-3-15 09:54 AM

其實如果個個都要寄過去,,人地真係好唔得閒既,,)Ht2_b.X
$T S Z+Fq
不過話分兩頭,,,佢地咁樣睇人地d信真係好唔岩,,
{3{F(E,@S;Oa0L gZ$dE `}4L#bW
至於有冇得告佢,,呢層..人地都報導明郵局會代聖誕老人回你,,
.e;o P#B'D 姐係唔咪偷睇....我諗都冇得告掛..

QuiGonJinn 發表於 2008-3-15 11:07 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

playbr2 發表於 2008-3-15 01:03 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at  11:07 AM:pe0[$o"j*_"B
對唔住,郵政局有權咁做 [/quote]
?h0Pg+Y
4~a!Jmn5p you are old school !!!
q%O?-KiN!O%y^.J&L e+叫你解決問題(d_VE Yjer
而不是再次指出問題

baatkung 發表於 2008-3-15 05:40 PM

你可以在信封面註明 "涉及私隱, 只有真正Santa Claus老人先有權開封信, 郵局勿代為回覆" , 和貼足空郵郵資和寫清楚芬蘭郵遞地址, 否則全球許多國家郵局都會拆開你封信代為回覆, 這只是郵局的義務工作, 就算平日有一些地址不全信件, 郵局都有權拆閱信件看看有否地址資料.

阿感 發表於 2008-3-15 06:17 PM

聖誕老人即係郵局職員,所以佢地當然可以將封信公開啦

SWK 發表於 2008-3-15 06:41 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-3-15 18:17:
ueyr3yVY^ 聖誕老人即係郵局職員,所以佢地當然可以將封信公開啦 [/quote] bD{ ]Nd9{
+MW/g+n] WY
佢地只是暫代聖誕老人 同篩選一啲有趣或有意義的信 敢唔代表有權公開信既內容KF7_|{yO5^,Be |

0wUe-@Fv&q]+q 郵局敢做的確有點兒那過:fight::fight::fight:

wind69 發表於 2008-3-16 08:14 AM

首先,收件人 "聖誕老人"個名 同佢 ge 門牌地址,你一定要寫得好清楚,2\1l0x,v5|#K!f^&[.MD7x
千祈唔好咁天真以為隨便寄封信去芬蘭聖誕老人就會收到。
yj*l1T.p
8i/M]!_&~ K [color=White]" X 你老闆!芬蘭聖誕老人住x晒咩!" w-b#Z3~L
(相傳係某地郵局職員連夜加班後講ge一句晦氣話!並翻譯成多國語言)[/color]q2~s^0jH)c2u
之後,再係信封面蓋一個 Private & Confidential  ge 印印J_;D9JN

$@$c.?0S[ osu 再o係信封底留個溫馨提示,將郵政署唔知第幾條條例抄落黎,提一提郵差叔叔若果佢唔係收件人,又或者無合理解釋,拆開一封唔屬於自己ge郵件係犯法ge,罪成仲可能會被罰錢或者要坐監添!正所謂誰沒有父母,我至愛的郵差叔叔,打份工o者,拆人信拆到要坐監你話幾戇居呢?
lSF4y:[
'hHe%x?o }1_j
/X,Wn s3S 2G8O%uldlj@
如果你照做,我擔保佢地就算拆左你封信,都唔會俾你知道。:secret:

escalation 發表於 2008-3-16 08:44 PM

車... 人地將事實講你知, 已經好好, 唔知你嬲乜(|k/W-?0\T SS

w5E G sl7E J6yl 唔通真係"眼不見為乾淨" ?? ^4x;b0_1O+l'E
'J_){`UJ~0~ O HJ
等如你去茶餐廳叫菜, 個廚師上菜前食過你碟野, 仲用手指"撩"過~2q%DD5h8t

$lW@^Z @H"n/? 你見唔到, 所以你就好安心喇??

ch.chak 發表於 2008-3-16 09:47 PM

驚比人拆既 yUp3_ s4_v
咪記速遞law
;C`%oB2k4i\ 文件類寄件比海關拆開檢查既情況少之又少d-Xc+\n'@ EwR)n*n
包你寄到過去 e} p9x.[ B2qX

#rXG$`'YPoe%P ps:我反而想知你寄過去郵費比左幾多錢

QuiGonJinn 發表於 2008-3-18 12:51 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ming8964 發表於 2008-3-18 01:32 PM

又一名燒壞腦嘅人權份子在發神經!!!9}#^"o(aiT`
聖誕老人其實係郵局職員早已是公開嘅秘密, 有何不妥呀!!!
S-lQ ]q&S Q+V 你地係唔係希望將寄俾聖誕老人嘅信, 郵局一律視之為無法投遞嘅死信, 將佢打回頭或掉進垃圾筒呀!!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.