娛樂滿紛 26FUN's Archiver

☆小偉★ 發表於 2008-3-16 06:23 AM

唔知重有冇人記得佢地兩個?

電波少年〈朋友〉謝昭仁。伊藤高史290日22,170kmの旅
6i&[_K| :Etw0^W4m0l:A X
我將兩個多小時片段分成16集上傳youtube,有時間就慢慢睇喇!
YAu[2y/S0t+ug -rTH;do8xJ
第1集[url]http://hk.youtube.com/watch?v=xyjhwlp-jH4[/url]~k } U O2`)|K$[

C(V7XP?aZY 第2集[url]http://hk.youtube.com/watch?v=O6E_GhCqWmU[/url]/_f4`s:\)y[;]Xq
9cM~3i0N {/{,s
第3集[url]http://hk.youtube.com/watch?v=4Hl0yDuFXdk[/url]
;X T;y{uq2wk
S*yX8U fJ 第4集[url]http://hk.youtube.com/watch?v=k0Ci07SNvkg[/url]
4RU{:ta.N 0Q` LD;pY0].T
第5集[url]http://hk.youtube.com/watch?v=IgSetFZacn8[/url]y%c$a{ m%P#q*^ o
r0XD(]'GU$`[
第6集[url]http://hk.youtube.com/watch?v=la3oDpeal5I[/url]&z3K([L)QI

/g+C ?0D&q 第7集[url]http://hk.youtube.com/watch?v=HuseM2dmJLg[/url] v2n,D\ g Y(|"|,O#c/m

(EO6S f#Q#Qei 第8集[url]http://hk.youtube.com/watch?v=8cYcsl2OVv0[/url]:W-De\0{Q{

:ui1aw-[ i VQ4D 第9集[url]http://hk.youtube.com/watch?v=31dyALhL6Fo[/url]
c6QX/o Gj
S|:e+Mo|(vRccc 第10集[url]http://hk.youtube.com/watch?v=3Af9YcFRfHg[/url] b3Mun zo7I|
mt0S9k/{H D"M
第11集[url]http://hk.youtube.com/watch?v=hpcSzX6NQUY[/url]&HT,\Wg.Uc3e9|

2]l xk6G0m 第12集[url]http://hk.youtube.com/watch?v=g1wetQhGwAs[/url]
V%P j1O.|:V
v6@aP1TW,o 第13集[url]http://hk.youtube.com/watch?v=pY-_-BHyHfo[/url]
9P0yG zZ pl$e
YA ? Wa$w(w9C R7n 第14集[url]http://hk.youtube.com/watch?v=lQVKAyAzMYk[/url]3D%xY5X2U@-zR JC;v

}o E2V-}"c$i6f 第15集[url]http://hk.youtube.com/watch?v=iWZleiM3gjI[/url]8p+Ic&L:se)VVC

|5x:d/BW| V 第16集[url]http://hk.youtube.com/watch?v=bk0IvUrhdu4[/url]

Paul71 發表於 2008-3-16 09:22 AM

Of course I remembered them;H Yi'F|E
They are not 少年 now...

戰虎 發表於 2008-3-16 09:51 AM

真係好久不見佢地,唔知去咗邊到做呢?

lywv5 發表於 2008-3-16 10:20 AM

WFC about these rubbish

baatkung 發表於 2008-3-16 02:31 PM

謝昭仁有時候在日本節目都會出下鏡............

SCM 發表於 2008-3-16 10:48 PM

嗰時日日追電視睇佢地

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.