hidicky9 發表於 2008-3-20 10:16 AM
[轉貼]世界摺紙大賽
好厲害,好佩服,要花很多時間吧!:good::good::good:
haha112233 發表於 2008-3-20 08:24 PM
佩服 Orz
lesliekaki 發表於 2008-3-21 06:16 PM
nice sharing man ~ thank you
saviola 發表於 2008-3-22 12:24 AM
真係摺出黎架 ?
Aw7Z!m.f$I
好勁呀....如果唔講真係唔知囉......
O-N(I2B2AT(a.o.F
個人最鐘意條眼鏡蛇呀....好型啊!
頁:
[1]