我想買個鐘~有冇人幫到我~
大家好~我想買個鐘~~0h&FuZn%Z1X如圖:9l|7^H(rD Z
可以係差唔多款都可以~要有日期時間同星期幾~ |y|&G+czR'u?
不過問過價都差唔多成六舊 ....UM(_9~;\0I@j
大家知道邊度有嗎? 尖沙咀厚德街a1`$akq1`
有間賣鐘的@@ 入面有好多好得意既鐘*yCb-`n#]i#J h
你得閒咪去睇下 [quote]Originally posted by [i]問題王[/i] at 2008-3-27 12:39 PM:3ZR)K4b u
大家好~我想買個鐘~~C;j)urK/r Y
如圖:"wsK[aV@
可以係差唔多款都可以~要有日期時間同星期幾~
不過問過價都差唔多成六舊 ....
大家知道邊度有嗎? [/quote]
但呢d鐘真係呢個價錢 [quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-3-27 01:27 PM:
尖沙咀厚德街z_3cRdb*xur$c
有間賣鐘的@@ 入面有好多好得意既鐘
S&uy-b\-D E^
你得閒咪去睇下 [/quote]