娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 呢份工條件如何呀???係咪底薪太低??
hongkongpeople
發表於 2008-3-28 01:09 AM
呢份工條件如何呀???係咪底薪太低??
我朋友公司請人,但係佢話無人黎見, 係咪招聘條件有問題呀??
;d5tIG.w
職位:營業代表
!BQVo$L{D
行業 : 電腦批發業