娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongkongpeople 發表於 2008-3-28 01:09 AM

呢份工條件如何呀???係咪底薪太低??

我朋友公司請人,但係佢話無人黎見, 係咪招聘條件有問題呀??;d5tIG.w
職位:營業代表 !BQVo$L{D
行業 : 電腦批發業  ]+R\Wsf
工作時間 : 上午9時半至下午五時半,每週工作5天半  
h5MUN6k8n 薪酬 : 每月$4,000 有佣金$4000  5V PA1f pU5e{4Z
資歷 : 中三程度  
+Fl:S[zT,^(}W 職責 : 推銷電腦周邊產品.......

wcchan886 發表於 2008-3-28 01:19 AM

薪酬 : 每月$4,000 有佣金$4000l `t MD XlO
佣金唔一定有&N,m5UM ^H&y
分分鐘一個月得$4,000
,IS_#\pK7?d 搵鬼做???

edward1906 發表於 2008-3-28 01:23 AM

[quote]Originally posted by [i]wcchan886[/i] at 2008-3-28 01:19 AM:o(L t }+~
薪酬 : 每月$4,000 有佣金$4000C;`w4K[ [p
佣金唔一定有
4CW/x }4\7D 分分鐘一個月得$4,0000Bz_#t }i2sp0_
搵鬼做??? [/quote]
/{ x] B6f(R 你sale唔到野就梗係得4000啦
)?SR){gYs 我反而想知佣金上限係咪得4000先
+I h0r R3N g 唔係sale得越多佣金越多既咩}Y#\&FU#['a
如果係既話每個月做夠quote就有8000蚊收

chong2002 發表於 2008-3-28 01:24 AM

依家既香港%w.m"b Kg QA;Dq!~V
大把工都有8千啦...由其飲食

hongkongpeople 發表於 2008-3-28 01:28 AM

大把工都有8千啦??? 真係咁好景???

cia1hk 發表於 2008-3-28 01:29 AM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2008-3-28 01:24 AM:me1k*m1H^
依家既香港
"q_qN2BF[x 大把工都有8千啦...由其飲食 [/quote]1@3t5r7g'?

8h:\2dH+^[ 咁好就唔會成日都講天水圍D人又咁又咁啦!!!:nogood::nogood::nogood:

hongkongpeople 發表於 2008-3-28 01:39 AM

其實如果一個月sales 到有八千蚊我覺得真係唔錯吖......可能我人工低喇,我都無八千蚊人工,屬低薪一族........:cry::cry:

wcchan886 發表於 2008-3-28 02:06 AM

[quote]Originally posted by [i]hongkongpeople[/i] at 2008-3-28 01:39 AM: y a HWs-M
其實如果一個月sales 到有八千蚊我覺得真係唔錯吖......可能我人工低喇,我都無八千蚊人工,屬低薪一族........:cry::cry: [/quote]
Y7[&^t\5W
;]6l7P] ] 不如你試下份工`q'zp6YKnE/p
記住:你要做好呢份工:P$ZS\6TF]
咁就有$8,000一個月:clap:

hongkongpeople 發表於 2008-3-28 02:10 AM

自己知自己事,自己唔係sales 材料嘛........::giveup::haha:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.