半粒鐘內食3個足3兩漢堡包?
哈哈:D被騙啦..想知有無人做到姐:naughty:..如果有人做到又拍低成個過程一定好多人瀏覽..:good:0V{z$R2]wGN再唔係半粒鐘飲5排益力多..我就試過成功.但無拍低..飲完一定會嘔:dev:
Va`A)ge uD
[[i] Last edited by 迪達拉姑 on 2008-3-30 at 01:47 AM [/i]] 再唔係半粒鐘飲5排益力多..我就試過成功.但無拍低..飲完一定會嘔
%K4V4\D i
#jGH{U7\r6lf,s
超~區區個5排:noway:
我試過1粒鍾10排益力多Q8D,H1mT!s Y9[e
個日同班fd係度玩野...
每人夾錢買10排...要我1個鍾內過飲哂...&Dp3q%E"H%N
:P輸左既話要我拎返10排d錢出黎:eek:
最後勁秋既我飲哂之後仲無屙絛嘔tim:fight::fight::fight:zO4d.C0N[,It0X
i}!e-|5vH+T
A5^"PZQnV [k