娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迪達拉姑 發表於 2008-3-30 01:45 AM

半粒鐘內食3個足3兩漢堡包?

哈哈:D被騙啦..想知有無人做到姐:naughty:..如果有人做到又拍低成個過程一定好多人瀏覽..:good:0V{z$R2]wGN
再唔係半粒鐘飲5排益力多..我就試過成功.但無拍低..飲完一定會嘔:dev:
O,z C9Py T Va`A)g e u D
[[i] Last edited by 迪達拉姑 on 2008-3-30 at 01:47 AM [/i]]

睇我唔到 發表於 2008-3-30 01:59 AM

再唔係半粒鐘飲5排益力多..我就試過成功.但無拍低..飲完一定會嘔
6A3[q kA ua %K4V4\D i
#jGH{U7\r6lf,s
超~區區個5排:noway:
6~;S2a2dr
\.v;m"j;sZ 我試過1粒鍾10排益力多Q8D,H1mT!s Y9[e
個日同班fd係度玩野...
f,@\!wJB vLl 每人夾錢買10排...要我1個鍾內過飲哂...&Dp3q%E"H%N
:P輸左既話要我拎返10排d錢出黎:eek:
*rl};k*}5h 最後勁秋既我飲哂之後仲無屙絛嘔tim:fight::fight::fight:zO4d.C0N[,It0X

O W]E~%s8jZ
'gq Y0H7f:t5?2i#In
#nm-tr-d_2@#@$l nk i }!e-|5vH+T
A5^"PZQnV [ k

8q:ZC U)Y1r.u;O
&B K [yb"k6E7Am yIOI] cx
e%YtD2PC}7~%q
R]"n*nR@

;~(wMB2X-a!eeo,i
V@&w`4b\(qc'?
+~_S#TR8b}
4kPIB)H{^r;y 8] w d2CY|?%q
2g}PESMu8o"H,j

.` ^ J+TV(^Q^ d HH-RSb(B8\D
g!j k x"s!rm\

8wW-j Yab_o q
0tk)Ea(mo5F (p?5SR7\8])f
~}G:]IO3[H"^ E[
EI aOh,U6p
R N[ h)Y'`o

FV| s VI.L*kR
~PH$B!vuVi a0M&Cx.d[W_ v

uKTx+P,b$z b
dLT Sz4h.C6R %m3u1F2kSi^ j)Qe
"b|0KV1B L
K*[hf8['|;V;O%e
ZB:y;e8C szt U
^"G;C{_#crI

\9ow3ls)B WUHp$s"HH Kb$Gb
騙你的:Dgd.Nm(z

J'P~6z!Ags po 9個字兩排我都頂唔順:giveup:
M{Fn7t 飲完個喉嚨勁唔舒服:help:
K:jW5jvM
&Ac*T@/z6OIa 樓主你係得既:clap::clap::clap:

迪達拉姑 發表於 2008-3-30 02:03 AM

[url]http://youtube.com/watch?v=jf4ONTucR3g[/url]E \:{;KlN(H
補返數..送上 小林尊食叉燒包既短片
.u{(j@MK 有個香港代表本港台搵佢食燒賣..佢真係毫無大食王既功架..好慢

迪達拉姑 發表於 2008-3-30 02:09 AM

[quote]Originally posted by [i]睇我唔到[/i] at 2008-3-30 01:59 AM:o:eUQ{S2s.uy
再唔係半粒鐘飲5排益力多..我就試過成... [/quote]
Roe:p;J&a-Y 玩返me..你都勁!:clap:
F$o&]/qG1O 如果真係得,,應該可以做代表參賽9nA8i0Z(e9z C
我飲到最後1排真係支支都好辛苦隔硬上..飲完真係好似大肚婆咁坐係度一陣..頂唔順要用手掂個吊鐘增加敏感度黎嘔返出黎..當然玩$先會咁狼死:naughty:

睇我唔到 發表於 2008-3-30 02:17 AM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at 2008-3-30 02:09:
;p0P&h%m J2q"P
(o yr5R&h!E Ypp 玩返me..你都勁!:clap:&O0KpqQ!@
如果真係得... [/quote];OZd n g&LR!c
4LD!D#fpY
m&W%n nSZ
參加比賽... &jk` ]0@0A
第1名飲到又屙又嘔...頂唔順...噴到成咀益力多
g2N:pi&AOqN/t 辛辛苦苦終於拎到個第1..
5u\4pT^v%Kmk(e 點知第1名獎品係10萬枝益力多:drool::D...
7Cty3hVJ-j
9C["DD [1t
Qt&W"xvG^
YB8H#K;LFF 你個次飲得好快..一味飲冇停過:confused:6J {BV;K?B6N%];b
如果唔係既話... 慢慢飲都咪話唔過隱:haha:

睇我唔到 發表於 2008-3-30 03:06 AM

頂唔順要用手掂個吊鐘增加敏感度黎嘔返出黎..當然玩$先會咁狼死<~~~俾你陰到:hitwall::hitwall::hitwall:

msv 發表於 2008-3-30 03:25 AM

你買比我我就一定食到...................e#@2FFzS W{l
N}c$C X6KL]"B
手頭鬆既時候我去m記叫2個巨冇霸+大食.......但係氣水就有杯要渣住慢慢返屋企飲了.........kdUA8WA1D'S
左右枱d人都用好似見到外星人咁既目光睇我=3=6afei%b7q*o8Nb `'\g

M5P0F#`Ay 不過成$5x........但係食得好飽..........

迪達拉姑 發表於 2008-3-30 04:42 AM

[quote]Originally posted by [i]睇我唔到[/i] at 2008-3-30 02:17 AM:4?W+wW8Ych:H
}m0~0MOA#N
D q{/|"L] dQ\*Em f
B x4uuf&a
參加比賽... )z*H [JEw(]
第1名飲到又屙又... [/quote]+RDw,|5tr&n*Ef prsx
頭3排半好快飲..1路飲一路郁個身要..學小林尊個d..未開始前仲做埋熱身運動 }PU6z+sk5gg{
最後真係慢慢飲..但唔係享受..係折磨..試過你就知:kicking:

迪達拉姑 發表於 2008-3-30 04:45 AM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2008-3-30 03:25 AM:
\.I.nG5~"d.lj"C 你買比我我就一定食到.................. [/quote]H tsT-j5EK!x+p'?
巨無霸既話我都有自信食到3個.:haha:你食過足3兩未? 我諗一塊差不多=兩塊巨無霸入面個兩塊肉..仲有足3兩d肉得個厚字..咬落口好"鞋"唔易落肚..有d頂胃.食得急

msv 發表於 2008-3-30 04:25 PM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at  04:45 AM:+G,N(b b+hv |&T
zIG)T T#a }$`
巨無霸既話我都有自信食到3個.:haha... [/quote]!N7MF;i h{}X

N0{ZM:K@)U 因為又玩單車又砌模型...........成日都搞到冇野食.....z@d f-Rg0{V H

'\*G:wE ~g$A s 1-2日冇飯食對我泥講成日既事,所以一有唔洗錢既野我一定食到盡:dev:_C$v2n3QZuc({Y
我可以一次過食2個飯盒,1個大p沙:P

qqwqqwqqw1 發表於 2008-3-30 09:47 PM

最多果次一次食6個漢堡包,仲未夠喉(懶得再去買_a"s+jDl:w7?(m~
果時2,3,4,
:zE'pIQ^i 6個漢堡包都係18蚊,
^Pk}`X"HEJ 3個足3兩30min應該唔係咁難,
*DRd+Fy#rH 差再無咁多$(我去大快樂食焗豬排飯好過)
"GVIbf ZRn8KK 如果有人30分鐘食兩個焗豬排飯就猛lor:naughty:

SCM 發表於 2008-3-30 10:14 PM

遲d有線有個新節目好似係玩大胃王比賽

迪達拉姑 發表於 2008-3-30 10:45 PM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2008-3-30 04:25 PM:}-W E1TnR?^/z NU
LKT3RUX`,Qz
1?;G~l$f
因為又玩單車又砌模型.............. [/quote]2h'aiGBU
哦..兩盒飯盒我都試過..大pizza就未試過..太貴啦:haha:
M\qA4U 但係euro go go度有供膳食.試過食左個自己+到滿哂料既意粉+半邊pizza..正!:naughty:

迪達拉姑 發表於 2008-3-30 10:49 PM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2008-3-30 09:47 PM:+cd5jFIK$\
最多果次一次食6個漢堡包,仲未夠喉(懶... [/quote]
#YP'K.y5dZ)_%S 唔明=>..6個漢堡包..之後2,3,4 6漢堡包都係18蚊?
.M;y7uXN,d1z'E2j 包係會令人好快濟..唔+水既話..所以d大食比賽都以包為比試..z^ ^.MZ:M2Aw:Q8U#o3_
:fight:

迪達拉姑 發表於 2008-3-30 10:51 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2008-3-30 10:14 PM:
+Lgn_(jtX Z([ 遲d有線有個新節目好似係玩大胃王比賽 [/quote] tE/K4U/L0e
:good:有無多d資料?大約幾時..
%xvs6Roe Nr~P5? 有好多流料嫁wo:naughty:好似我搵小林尊..結果有個topic話勁過小林尊既女人..點知睇唔出邊度快邊度大胃:nogood:

mhkk 發表於 2008-3-31 02:37 AM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at 2008-3-30 01:45 AM:)HCiLN,FY
哈哈:D被騙啦..想知有無人做到姐:naug... [/quote]dV0{%G |)lM}
頑童大食朱可能得
it5{g^o 含朱仔快D表演:drool:2yZ Xy1B5E/?a Vg

Q \%^(`U [[i] Last edited by mhkk on 2008-3-31 at 02:40 AM [/i]]

yuri 發表於 2008-3-31 03:09 AM

一次個食3個 條友可能要好大食量先做到

qqwqqwqqw1 發表於 2008-3-31 10:22 AM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at 2008-3-30 10:49 PM:
$O@)SAz"k 0_5F4le w*_ Lh
唔明=>..6個漢堡包..之後2,3,4 6漢堡包都係18蚊?
S @h/Ut@6W 包係會令人好快濟..唔+水既話..所以d大食比賽都以包為比試..
7\hp5H?fD HG'n }Y :fight: [/quote] eF6O-e*gn EZi8I
,Pqd0Z;j7L
唔記得4定5年前,m記出234計劃$2新地筒,$3漢堡包,$4applepie
#Jo0GR1Ik|(w5uj'Su 果時日日放學整番個,+KNBl8~
漢堡包有茄汁,濕濕地:dev:

gn00987333 發表於 2008-3-31 12:39 PM

[quote]Originally posted by [i]mhkk[/i] at 2008-3-31 02:37 AM:[u?t$P?q1j
wd1f*o Au]L;_
頑童大食朱可能得
|#wY,@&p;N 含朱仔快D表演:drool:"E v^}4t5\

qZ)[:V5` [[i] Last edited by mhkk on 2008-3-31 at 02:40 AM [/i]] [/quote]+F;}KVQ*rC
3個足3兩,我係唔會食既:noway:
y"g-C4y"L?6VO;I 巨無霸就無所謂:redface:

mhkk 發表於 2008-3-31 02:24 PM

[quote]Originally posted by [i]gn00987333[/i] at 2008-3-31 12:39 PM:
O$@a'Kk+c _
"LY`| _ M 3個足3兩,我係唔會食既:noway:(rL _cN Ds}|n
就無所謂:redface: [/quote]
d p8d#n![Ak"K2K 4個巨無霸:dev:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.