半粒鐘內食3個足3兩漢堡包?
哈哈:D被騙啦..想知有無人做到姐:naughty:..如果有人做到又拍低成個過程一定好多人瀏覽..:good:再唔係半粒鐘飲5排益力多..我就試過成功.但無拍低..飲完一定會嘔:dev:]7WjwG5Y4A~u
f/Y/X~%j2T p
[[i] Last edited by 迪達拉姑 on 2008-3-30 at 01:47 AM [/i]] 再唔係半粒鐘飲5排益力多..我就試過成功.但無拍低..飲完一定會嘔
a'omPfq
0utK gEUgd
超~區區個5排:noway:
N3~1t| g#X5]
我試過1粒鍾10排益力多