娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迪達拉姑 發表於 2008-3-30 01:45 AM

半粒鐘內食3個足3兩漢堡包?

哈哈:D被騙啦..想知有無人做到姐:naughty:..如果有人做到又拍低成個過程一定好多人瀏覽..:good:
w g(\yN(Y{y2@g? 再唔係半粒鐘飲5排益力多..我就試過成功.但無拍低..飲完一定會嘔:dev:]7WjwG5Y4A~u
f/Y/X~%j2T p
[[i] Last edited by 迪達拉姑 on 2008-3-30 at 01:47 AM [/i]]

睇我唔到 發表於 2008-3-30 01:59 AM

再唔係半粒鐘飲5排益力多..我就試過成功.但無拍低..飲完一定會嘔
nT{CD9C a'omPfq
0utK gEUgd
超~區區個5排:noway:
zQ$?6N ^?+[$?'L(C N3~1t|g#X5]
我試過1粒鍾10排益力多\#?V#QQP8W
個日同班fd係度玩野...%o eV X#f'_j}J p4\z
每人夾錢買10排...要我1個鍾內過飲哂...
(r,EW.\5yh :P輸左既話要我拎返10排d錢出黎:eek:I'U-H7}u V H!C%C;z
最後勁秋既我飲哂之後仲無屙絛嘔tim:fight::fight::fight:(L-NVZZQwax

&e5zp+c*o
M,} cu;}Dy&p tZ;h3r O&zEe
!V|5V k&}d1Pbz)^
hby&]j

:c!T)WW,lb7RxzTc )^Q Su3L
,@ Xs7C!Dis/Bb e

#d6su7N D;Kr7B
yT(n,H g2x%] aQw,R0y1S1Z!^0N
~ u^&iu8N

X`x} D Aq5O/U\ (V Uu|'fx'@_
Qf4{ AvC6r

&JB.u5u&m :Bw(yR f
!w-g+U0K%h i nTP6}k
dyJ3tIS8c*n
:W C!u7V3BQE
uU_[;f1}t_!b

|ZdX}D;eVt
%w ms{x uB
+MGY4OkU6v'^ v1` C+ecUR B

b&xK5K v9o(} 0{3f_.`)L S%Y9K
HF$H Ky8S#hbR1e
"ze4~%F D0d1N\
x(N(URqMg6uA

*u}ice#Ze @?3h
(E[$T/[$kv &])ScuJ-n0x!@/^8C'T
kD'I$jO3|

,[}~3@a4|q "bV0f QF/m g1D
6XEi-r3?-~%u3X
騙你的:D
c,``8L:Kac6q$@3nR
`B,R)k/y(L4N 9個字兩排我都頂唔順:giveup:
Kd I6Yt_ 飲完個喉嚨勁唔舒服:help:
'k5i-T"K(K*T xm0|$y-Qn!MY
樓主你係得既:clap::clap::clap:

迪達拉姑 發表於 2008-3-30 02:03 AM

[url]http://youtube.com/watch?v=jf4ONTucR3g[/url]:}'lIxx D4kg
補返數..送上 小林尊食叉燒包既短片
S.}6]i n3C#_ 有個香港代表本港台搵佢食燒賣..佢真係毫無大食王既功架..好慢

迪達拉姑 發表於 2008-3-30 02:09 AM

[quote]Originally posted by [i]睇我唔到[/i] at 2008-3-30 01:59 AM: y4W#Q8qF ud!?b
再唔係半粒鐘飲5排益力多..我就試過成... [/quote]
2oF7g*Yt+D$A 玩返me..你都勁!:clap:j!_'^[F wU([Q
如果真係得,,應該可以做代表參賽
(b+X`c;mE 我飲到最後1排真係支支都好辛苦隔硬上..飲完真係好似大肚婆咁坐係度一陣..頂唔順要用手掂個吊鐘增加敏感度黎嘔返出黎..當然玩$先會咁狼死:naughty:

睇我唔到 發表於 2008-3-30 02:17 AM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at 2008-3-30 02:09: z/g}iY C(FQ"gr p
/U)`@0dmN
玩返me..你都勁!:clap:cUQ/e!ey.@sX1u2q
如果真係得... [/quote]6G M I$W-z i'g;D
+iYI5O4e-c4HO

p go x4b"?D3U 參加比賽...
d&l8{V^ nrr 第1名飲到又屙又嘔...頂唔順...噴到成咀益力多$y vS4}F&@#@,sL
辛辛苦苦終於拎到個第1..6at/?;P5k3sW%X [2\2|!H
點知第1名獎品係10萬枝益力多:drool::D...j,^*x0oLy@
f+Z5{ZO!c'cr j!d
Y3x4[*JAc'@fF
3Z3k?0P_ t
你個次飲得好快..一味飲冇停過:confused:_R!|9zO$iq+l
如果唔係既話... 慢慢飲都咪話唔過隱:haha:

睇我唔到 發表於 2008-3-30 03:06 AM

頂唔順要用手掂個吊鐘增加敏感度黎嘔返出黎..當然玩$先會咁狼死<~~~俾你陰到:hitwall::hitwall::hitwall:

msv 發表於 2008-3-30 03:25 AM

你買比我我就一定食到...................
*f$J;Zjc'f ?1Q ]5@ Cf4n*K!w2rC ]
手頭鬆既時候我去m記叫2個巨冇霸+大食.......但係氣水就有杯要渣住慢慢返屋企飲了......... Au:y!{Q
左右枱d人都用好似見到外星人咁既目光睇我=3=
$S6lA qoy~#{.|
^:f!I"w^I9K| 不過成$5x........但係食得好飽..........

迪達拉姑 發表於 2008-3-30 04:42 AM

[quote]Originally posted by [i]睇我唔到[/i] at 2008-3-30 02:17 AM:|/f_ o S!w Tk!L+~0h
?3Z],OQE
t%G/K5[x7wDf r6B
0]g W-uUi'YR,fh
參加比賽... ]qw M;B~:U7B
第1名飲到又屙又... [/quote]r6U#\N*E&u
頭3排半好快飲..1路飲一路郁個身要..學小林尊個d..未開始前仲做埋熱身運動&H,Z"[9_Ly_j
最後真係慢慢飲..但唔係享受..係折磨..試過你就知:kicking:

迪達拉姑 發表於 2008-3-30 04:45 AM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2008-3-30 03:25 AM:
6B*I!Tb,Z,`4u!]q 你買比我我就一定食到.................. [/quote]1u0ZN6O$L&M.R&x
巨無霸既話我都有自信食到3個.:haha:你食過足3兩未? 我諗一塊差不多=兩塊巨無霸入面個兩塊肉..仲有足3兩d肉得個厚字..咬落口好"鞋"唔易落肚..有d頂胃.食得急

msv 發表於 2008-3-30 04:25 PM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at  04:45 AM:
$v^ a9y e'Q&A y
rX9?2T4b,Y 巨無霸既話我都有自信食到3個.:haha... [/quote]
m:f~g"f V L J 7l_B;WLi8k
因為又玩單車又砌模型...........成日都搞到冇野食.....
_M1w5h J/q
${"\6|*y-f 1-2日冇飯食對我泥講成日既事,所以一有唔洗錢既野我一定食到盡:dev:
(QZ| s-`L 我可以一次過食2個飯盒,1個大p沙:P

qqwqqwqqw1 發表於 2008-3-30 09:47 PM

最多果次一次食6個漢堡包,仲未夠喉(懶得再去買*\F1jeh3[b
果時2,3,4,1~.{ z^p`/mJ
6個漢堡包都係18蚊,?\\5cyD
3個足3兩30min應該唔係咁難,4_8XN;i'e
差再無咁多$(我去大快樂食焗豬排飯好過)\&C8{2|+p/U1G&v
如果有人30分鐘食兩個焗豬排飯就猛lor:naughty:

SCM 發表於 2008-3-30 10:14 PM

遲d有線有個新節目好似係玩大胃王比賽

迪達拉姑 發表於 2008-3-30 10:45 PM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2008-3-30 04:25 PM:7gJ0r _r
8b&WppO'X
9e*js A+aE&BQ7I1y&N
因為又玩單車又砌模型.............. [/quote]
^NTP1G}~3hQ*\ 哦..兩盒飯盒我都試過..大pizza就未試過..太貴啦:haha:M7S&^j4lc
但係euro go go度有供膳食.試過食左個自己+到滿哂料既意粉+半邊pizza..正!:naughty:

迪達拉姑 發表於 2008-3-30 10:49 PM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2008-3-30 09:47 PM:
(B]'|+b)hx:Y bb+J 最多果次一次食6個漢堡包,仲未夠喉(懶... [/quote]} U'G jg1ZkAP
唔明=>..6個漢堡包..之後2,3,4 6漢堡包都係18蚊?
/PebQT{gs5`!q 包係會令人好快濟..唔+水既話..所以d大食比賽都以包為比試..M)U6jO*G
:fight:

迪達拉姑 發表於 2008-3-30 10:51 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2008-3-30 10:14 PM:
-wj+R*T x0B%MU3T 遲d有線有個新節目好似係玩大胃王比賽 [/quote]!V _ l;l7XR T
:good:有無多d資料?大約幾時..J y0g*f\;I|
有好多流料嫁wo:naughty:好似我搵小林尊..結果有個topic話勁過小林尊既女人..點知睇唔出邊度快邊度大胃:nogood:

mhkk 發表於 2008-3-31 02:37 AM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at 2008-3-30 01:45 AM:
b1C7c.X-[;L`ZAxH 哈哈:D被騙啦..想知有無人做到姐:naug... [/quote]
-t9FZ(l9{ 頑童大食朱可能得 C-[M(R-y9P_ m
含朱仔快D表演:drool:
N}`$p#fQ0q g*han,t|
[[i] Last edited by mhkk on 2008-3-31 at 02:40 AM [/i]]

yuri 發表於 2008-3-31 03:09 AM

一次個食3個 條友可能要好大食量先做到

qqwqqwqqw1 發表於 2008-3-31 10:22 AM

[quote]Originally posted by [i]迪達拉姑[/i] at 2008-3-30 10:49 PM:8flk0ayM.L:C'Iyl\
c9c?7e&T,O+`
唔明=>..6個漢堡包..之後2,3,4 6漢堡包都係18蚊?
I)w3]a~[f5uL 包係會令人好快濟..唔+水既話..所以d大食比賽都以包為比試.."q` v6B _!w W
:fight: [/quote]:E m-Pn7_.I
iXS)wa:]
唔記得4定5年前,m記出234計劃$2新地筒,$3漢堡包,$4applepie
c6i7ENS9Y v 果時日日放學整番個,-M,@~az3dm_xi
漢堡包有茄汁,濕濕地:dev:

gn00987333 發表於 2008-3-31 12:39 PM

[quote]Originally posted by [i]mhkk[/i] at 2008-3-31 02:37 AM:p g,YgA

z~!l7Uz 頑童大食朱可能得l#z;q#X!G$|*q7Xa4^
含朱仔快D表演:drool:
[)fejv @ cVK(TK;P(c(uo]
[[i] Last edited by mhkk on 2008-3-31 at 02:40 AM [/i]] [/quote]MJS8Xx&Y6O W)A `
3個足3兩,我係唔會食既:noway:
U"kG%K x.Z-_ 巨無霸就無所謂:redface:

mhkk 發表於 2008-3-31 02:24 PM

[quote]Originally posted by [i]gn00987333[/i] at 2008-3-31 12:39 PM:S7h4f qU
T/j S3I[Fo
3個足3兩,我係唔會食既:noway:
;G7EimhP b?g 就無所謂:redface: [/quote]
b9]2N zh,~1E 4個巨無霸:dev:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.