娛樂滿紛 26FUN's Archiver

wong_hing_pan 發表於 2008-3-30 07:39 PM

稱骨表

[img]http://www.ziddu.com/temp/P/2008-3-30/1206876050_table01.jpg[/img]{0[!R W W
\n`3A:i1_\
[img]http://www.ziddu.com/temp/P/2008-3-30/1206876050_table02.jpg[/img]
3E o*H"},C
9C*j!~kiJ o [img]http://www.ziddu.com/temp/P/2008-3-30/1206876050_table03.jpg[/img]
1x l#Y&QX }dFz+J'd$~
O x?4Wp[ap :eek::eek::eek:

睇我唔到 發表於 2008-3-30 08:22 PM

3.1
m`t[8q 5TS6a?~3T6c+eUr
早年謀事艱苦  家道貧寒  為生計而[b]苦苦掙扎[/b]  中年後才見順利  興家立業  衣[b]食尚算無憂[/b].Z/aY9G.t*| A"_
tY%`HEp!d s

3vkx:i3UuzbG 8j,{E:R.Zs4Y%`
尚算無憂... 點先算尚算...  無車無樓 月薪唔過萬算唔算..:eek:

pkbrian 發表於 2008-3-30 08:40 PM

我第一張同第三張都load唔到咁既-.-

阿感 發表於 2008-3-30 09:44 PM

[quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at  20:40:
U_6L#LN#g+b7a[ 我第一張同第三張都load唔到咁既-.- [/quote] F(D w H1O[-H

{/pgPywjxF :kiss:

13hahaha 發表於 2008-3-30 11:53 PM

E度有萬年曆既網~
(G2D4P(u)z U3S [url]http://site.baidu.com/list/wannianli.htm[/url]]u"MhDF{v

\\v.gfniX?;F 不過....點解3兩之後全都係衣食無憂
tYdm$G)gy
C K9GH3Jzt :D風水術數唔係咩精密科技,只可以昨參考,不能盡信:D
#y6I;W2t6uW2zy4dw Sc :haha:都市閒情成日都講既:haha:
I#_A/J&SY*dGe/y^
8P$Q)l{]&g4Yja\/R [[i] Last edited by 13hahaha on 2008-3-30 at 11:58 PM [/i]]

markyip... 發表於 2008-3-31 12:03 AM

古人有個講法叫' 生來4 兩骨' 代表 某個人稱骨有4 兩以上~係有福之人~5M a/v3Q`8n0v
所以基本上~稱骨有4 兩以上就一定無衰野~一定衣食無憂ga la~

費事高 發表於 2008-3-31 12:20 AM

我唔知道自己既時辰喎(我老豆老母都忘記了我係幾點出世)咁點計呢:(

發表於 2008-3-31 02:20 AM

4.1? ?{r4e

|3{@%P#N sM2G 點解4-4.2都係早年不順:cry:

托迪仔T 發表於 2008-3-31 04:20 PM

[quote]Originally posted by [i]費事高[/i] at 2008-3-31 12:20 AM:R3D? ~ bs,r4H
我唔知道自己既時辰喎(我老豆老母都忘記了我係幾點出世)咁點計呢:( [/quote]
4t,{+db%e"Q
'ziF1q&?(Vdm me2....it is difficult to remember the time...:o

D9B9A97E 發表於 2008-3-31 06:02 PM

我聽人講好似話閏月出世D人用唔到呢個表
^@a,~K1l 因為係閏月
G8k X.HH _)^`0V 好似閏7月咁kG{8ItV3O@
都唔知計你6月, 7月定8月好
Z9Ej3a2P 要知道7月比起6月同8月真係差好多 eZ \ZR#_
一陣人地本來一世無休就批人要做乞兒;F1]Q3l&t*B
可能真係搞到人成世都唔安落

費事高 發表於 2008-3-31 09:41 PM

[quote]Originally posted by [i]托迪仔T[/i] at 2008-3-31 04:20 PM:
} A DR/cm&h
jb;d`3?
Q$d`3T EU'U me2....it is difficult to remember the time...:o [/quote]
I'q NT3vZ!S3k
;u/V lf3a c.B&_ 4W;W8d;^2b"g0M
同病相憐:(我都都係玩唔到呢個稱骨表架喇:cry:

CHECSS 發表於 2008-3-31 11:15 PM

2.9 :giveup::giveup::giveup:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.