娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bwk0317 發表於 2008-3-31 01:10 AM

東方人vs白種人 高低立見

[size=3][b][color=Purple][u]白種[/u]人眼裡的[u]中國[/u]男人: 皮包骨, 瘦, 小型, 醜陋, 好吵架... 崇拜西人 N"g.tK@ ~;p9x
[u]白種[/u]人: 高大 強壯 英俊
-F)~gb iw2ME)M (f dWT3ww T
+O7y;S:T/kF1k_
所以白種男人 玩[u]中國[/u]女有自信  [/color][/b][/size][img]http://appledaily.atnext.com/images/apple-photos/apple/20080330/large/30la4p2.jpg[/img]
:`L|[6H4D8v P-zH#BJ-MEw
[img]http://appledaily.atnext.com/images/apple-photos/640pix/20050731/Article_ent/31ee5p2.jpg[/img]`:fr0hV P ]!B$L3G

&|@3BS5B$a X [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=83788&fpage=1&highlight=%2Bbwk0317[/url]

d228216 發表於 2008-3-31 01:31 AM

我建議你問吓你老豆老母做究竟錯咩事, 會生個陰陽怪氣既妖人.YQW4FC%\&a D7sq
你再亂up我唔再客氣!

mtf08420842 發表於 2008-3-31 01:38 AM

只係你崇拜西人

jen01 發表於 2008-3-31 01:46 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cia1hk 發表於 2008-3-31 01:54 AM

我覺得只係D女鍾意食洋腸啫~!!!:naughty::naughty::naughty:

kuru 發表於 2008-3-31 02:17 AM

又老又光頭又大個肚腩咁都叫:高大 強壯 英俊8?6| Up|{ B"[2`
睇黎你都應該係又細粒又豬肉又自卑~

wind19831221 發表於 2008-3-31 12:22 PM

人比的不是樣貌與身材,而是心胸與志氣

lywv5 發表於 2008-3-31 12:39 PM

point is correct
2L e,]K vcLl*{ but the pictures are not good illustration

today2028 發表於 2008-3-31 01:32 PM

毫無理據
g B,x2k9Rv3Gc~ _ 可以不理

easy_man 發表於 2008-3-31 02:27 PM

無可否認地,!y Q6R;i5N
有小部份白人會自認為比華人高等,e/h a bAv)U5b"Py
呢個可能係不同歷史因素所導致,3a5g#CG T4j!? p
同時亦都係因為現在的西方國家經濟比較強ge 關係,C4^&z(ap-M*M
但係我認為阿 bwk0317 你講ge 野都幾低能下, h'z*_ @;s-{
咩叫做崇洋? 我係你身上可以睇得出.+\| }~q
咩叫做忘本? 我係你身上都可以睇得出.
&d Q(K0X W+rm,~b5x 咩叫做斷章取義? 我係你ge 文章都睇得出.
"Gw e"h-M8MS 至於咩叫做垃圾? 我相信大家都睇得出.6ys_s7n
你口中所講ge 只係個d 大腦未開發ge 白人先會有ge 思想,RF#h*{nw7L2m8f
拜託你, 唔好再係度發呢d post, hY1AO0T p8r!@
污染26fun 各位的視聽.

-仔仔仔- 發表於 2008-3-31 05:11 PM

完全係搵咬嗌
B+h6pLHZP2F3f 夠膽你就番大陸講1]Z#[G)K'zV1ta's
版主做得好 p`#q"l0D:p7HF
唔好同佢客氣

sega2hk 發表於 2008-3-31 06:42 PM

我而家身處澳洲0[`E\ P"L5ME
我可以話你聽唔係白人就高
!HDMXJ 我180cm係呢到高過好多白人 z:]5p7zp
而且我覺得佢地痴肥問題好嚴重
J ]D-E? BfJ?(B/{ 白人唔一定高大威猛

e_e 發表於 2008-3-31 07:29 PM

白人身材肥大笨重 , 反應遲緩 ...

13hahaha 發表於 2008-3-31 08:05 PM

[quote]Originally posted by [i]wind19831221[/i] at 2008-3-31 12:22 PM:'OzSrj z,v9Mm l
人比的不是樣貌與身材,而是心胸與志氣 [/quote]
"[6f:|[2co'T\4j 5`*MPp-AZ
講得好好呀~好有道理~
VHg R9L0F gK 我都要以這金句為目標~

iMacc 發表於 2008-3-31 08:08 PM

我都發覺白人有好多長處~
5i!oGef+~z 不過最叻喺香港係溝賓妹~
%KQ3lor)a"D6p&R,E 真係唔係人人做得到~0v(siA)m/oyf~5d
容我再補充一句~
4C9v I)OL1b 白人真係勇氣可嘉~:kiss:

CHECSS 發表於 2008-3-31 11:24 PM

[quote]Originally posted by [i]bwk0317[/i] at 2008/3/31 01:10:
*Q{X0Md1mho [size=3][b][color=Purple][u]白種[/u... [/quote]&S$z}$]e)Ty.WL
難怪我甘崇拜你啦 :good::love::love:

阿感 發表於 2008-3-31 11:53 PM

白種人眼裡的中國男人: 皮包骨, 瘦, 小型, 醜陋, 好吵架... 崇拜西人)UDx6lN(z qF
_________________________________________________________________
6Z0U5J2J t 我信有部份白人會有咁o既思想,不過呢d只係佢地睇得偏面,又或者可以叫做無知v$~4N-i_-q

F\8|&B%rNA8X sFOk
UW'^Wj3JU H8tTZR'C/b
白種人: 高大 強壯 英俊
L/f+qiX([ d _____________________________________________________________________
{@+IL\:H.dt 高大,強壯相東方人比可能係,英俊呢樣o野好主觀,o係你睇中先會係絕對
Y&sErz+x WB R%V b5b5di8NP

y!ql_X"^3k
AF"gi)d9} 所以白種男人 玩中國女有自信
e4m(`5D W _____________________________________________________________________
a*o*c&w.^ 唔明,因果唔對等

QuiGonJinn 發表於 2008-3-31 11:58 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bwk0317 發表於 2008-4-3 12:14 AM

[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=83788&fpage=1&highlight=%2Bbwk0317[/url]

bwk0317 發表於 2008-4-3 12:22 AM

白 靈 說 , 她 交 往 的 男 人 中 , 老 外 的 數 目 比 老 中 多 , 甚 至 包 括 了 國 外 知 名 男 藝 人 。 白 靈 坦 承 寧 選 老 外 嘿 咻 , 也 不 想 跟 老 中 來 一 腿 : 「 我 覺 得 西 方 男 人 很 細 心 體 貼 , 會 讓 我 感 覺 很 愉 悅 、 很 舒 服 , 也 能 讓 我 盡 情 撒 嬌 。 可 是 中 國 男 人 就 很 大 男 人 , 錄  又 短 又 細 ,

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.