娛樂滿紛 26FUN's Archiver

自由神 發表於 2008-3-31 10:55 PM

高考今日正式開鑼!為高考生作出支持吧!

各位高考生!你地要加油呀!
d\%Aho\n;{N 今日中化卷聽聞難度一般
|"p ^M2l"IA 大家都應該考得滿意吧!
9Z0cWOk5m!G
PT,d [@+Q%l 明天9點15分中化領聽:agree:
vDc$Vb 大家加油,努力撐埋呢個月佢啦!:good:
[cKW;y { `szRw
:mad:[size=5][color=Blue]辛苦既2年都過左囉,何懼少少既一個月![/color][/size]:mad:

睇我唔到 發表於 2008-3-31 11:05 PM

高考生高考加油....!!!:kicking::kicking::kicking:
cU7y;|3q J1@ 自問冇經驗幫唔到你地D咩... :hitwall:只可以係度支持下你地:)
9x[je)ISA W8j8t%~ 努力埋呢一個月... 為前途盡全力呀!!
B6k'FD4nr}5U 記住!! 盡全力!!!:gun:

chrislovegill 發表於 2008-3-31 11:17 PM

我今日死左......
D$NbR0{PF 入到去好似發緊夢咁......
|(@5S ? r WjZ 聽日如果唔考好d o既話,
gX6i+}0hPk.X 我驚中化會唔合格......:(

VIIV 發表於 2008-3-31 11:34 PM

add OIL add OIL......................:good:.k;tf7Vu

3R X;A iH%V2A@\b just remember nobody has ever died from take exams...........:kicking::kicking::kicking:

chong2002 發表於 2008-3-31 11:38 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-3-31 10:55 PM:
QO-Wv} 今日中化卷聽聞難度一般
n?]0c9S5yfZ [/quote]rw:Z L,\6n
個人唔覺得易...有d深度既都..W;D s(Z[Dg4K
不過自己做得唔係幾好...唉...wBOL }e4N_$^&E/g
聽日listening 要加油,K.w,]G$?}T
各位同路人加油 !:cheers:

自由神 發表於 2008-3-31 11:40 PM

[quote]Originally posted by [i]chrislovegill[/i] at 2008-3-31 11:17 PM: k1\ht k8j.w
我今日死左......E3Zge_-T
入到去好似發緊夢咁......
Q*Mh-}5xE5A&j ^ 聽日如果唔考好d o既話,4R8dLw r!q$bMV5E
我驚中化會唔合格......:( [/quote]
-n&k#p `&UpH 唔好亂諗啦
@+N{ Ke(t T 我當年就係考完pure之後日思夜想
+^k:| F'C$tz!w 搵到科physics都考得水準以下
.VU[)GG'y
r$XvBCs `L 要諗既就一個月之後先諗啦!Just Go Ahead:)

ronald711 發表於 2008-3-31 11:50 PM

any AL timetable @@?Zs!@)D%_-U'^\yC
wanna cheer my fds up :]

自由神 發表於 2008-3-31 11:53 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald711[/i] at 2008-3-31 11:50 PM:/B&Fiob}n
any AL timetable @@?
;^$^ m2^ M wanna cheer my fds up :] [/quote]N Ky:HQk7i
聽日中化listening啦6U\[ R DD?
星期4考UE
8?&?'Ryj4FxCP 星期6考UE listening:)

Foxcom 發表於 2008-4-1 12:32 AM

各位高考生加油呀!:good::good:%a b:[]6wS3L s,}g

R-KhG'O4U)P&t1B.Q3T 雖然高考成績並不代表一切, 但如今能掌握在自己手裡的未來, 好好把握以免日後後悔是非常值得的:)

michelle_tom 發表於 2008-4-1 01:12 AM

各位高考生加油! 會考都要加油! T,L5BYSFGyb.W
盡力做好自己啦.!\'XJZ{i
香港需要你地!:agree:

yuri 發表於 2008-4-1 03:08 AM

各位高考生加油努力!  入到自己心儀的大學

kelly01li 發表於 2008-4-1 07:12 AM

Hope everyone can pass their examination

eqhigh 發表於 2008-4-1 05:16 PM

作為一個過來人,比到你地既貼士都唔係好多;vjP)p2T#]
記得要以平常心去面對咁多科,唔好有壓力就自然發揮到水準:agree::agree::agree:
f%bn7i9I+YhIm i 希望你地全部都可以順利過關,加油!:kiss::kiss::kiss::kiss:

pkbrian 發表於 2008-4-1 09:12 PM

努力呀 } [%\6a0}
各位高考生4mN(Sc0@\-z

9n)o Cc `e)| Z,BL!PB 而我要為ce而努力@@

SCM 發表於 2008-4-1 09:56 PM

本會考仲有3個禮拜開鑼:cry:

大大 發表於 2008-4-3 09:11 PM

各位唔駛擔心!
#av`EZKQ 我writing已經U左
z,y Gf)WIR z 有我幫你地墊底!

自由神 發表於 2008-4-3 09:17 PM

[quote]Originally posted by [i]大大[/i] at 2008-4-3 09:11 PM:2kN0D;sw AVb `t
各位唔駛擔心!
2v?HA[Bbw 我writing已經U左
C0?8`1W'F 有我幫你地墊底! [/quote]^f6S B#b[8x ^
大大!唔好咁快放棄1cH&} K#E9S"U-R
Writing佔好少分嫁咋3g*L nQxP
Pritical Skills 28%先最重要,果份無事咪得囉:)
#o-X ? J{a'eu 加油呀!Listening拉高D分!

155220 發表於 2008-4-3 10:37 PM

呢排日日都見到高考生去考場考試,攪到我都緊張埋......X WtcOl P\
你地好辛苦先升到預科,要好好把握機會,唔好令之前既多年既努力付之一炬!

大大 發表於 2008-4-3 10:37 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-4-3 09:17 PM:
B,Jwfo Wj5WN-bN
大大!唔好咁快放棄$n)M%UPBsgr5q
Writing佔好少分嫁咋t` |%X%p G
Pritical Skills 28%先最重要,果份無事咪得囉:)N'O$~%L*Dr` V
加油呀!Listening拉高D分! [/quote]!z([Zi'x2Y{ w B
Sec E又好似寫得好少野...
[t{4g1bj/O T 篇野63分h~`'R? n B/_g
都唔知點寫俾佢...T ~3X(Pb-@l
唯有listening寫快d啦...

自由神 發表於 2008-4-3 10:45 PM

[quote]Originally posted by [i]大大[/i] at 2008-4-3 10:37 PM:"WIU1^'s

+wWN%T\ Sec E又好似寫得好少野...:b3dN$V1`/i
篇野63分
wzp*v|~r 都唔知點寫俾佢...
5^3hU1})}e)jgQ 唯有listening寫快d啦... [/quote]$`t;|,tmvt(fDU
加油啦!
1o4e-h{ {7z7E%c} 唔好再亂啦!:B@b.t p
勇往直前啦!:agree:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.