高考今日正式開鑼!為高考生作出支持吧!
各位高考生!你地要加油呀!今日中化卷聽聞難度一般
大家都應該考得滿意吧!\ \;kWqt
Wr?.f ZXH{-a:p
明天9點15分中化領聽:agree:;B0G-mCU%_%F.C
大家加油,努力撐埋呢個月佢啦!:good:}E_!I ZVm
-DY `B]1Nf9?$|v"q"Q-]0B
:mad:[size=5][color=Blue]辛苦既2年都過左囉,何懼少少既一個月![/color][/size]:mad: 高考生高考加油....!!!:kicking::kicking::kicking:
自問冇經驗幫唔到你地D咩... :hitwall:只可以係度支持下你地:)p"~0mFR]k;cW
努力埋呢一個月... 為前途盡全力呀!!QQ&?4i H2H bK.WC
記住!! 盡全力!!!:gun: 我今日死左......AM9b9u`u5K
入到去好似發緊夢咁.......X)C"DV i8oB#G |b
聽日如果唔考好d o既話,i SL ju
我驚中化會唔合格......:( add OIL add OIL......................:good:
cOk:S*r-x]3p }
just remember nobody has ever died from take exams...........:kicking::kicking::kicking: [quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-3-31 10:55 PM:
今日中化卷聽聞難度一般Nj%O5}L/Q w
[/quote]l/?tmR| O
個人唔覺得易...有d深度既都..