娛樂滿紛 26FUN's Archiver

自由神 發表於 2008-3-31 10:55 PM

高考今日正式開鑼!為高考生作出支持吧!

各位高考生!你地要加油呀!
7O/c]~h 今日中化卷聽聞難度一般
9|)_u4X0Q1Y(q 大家都應該考得滿意吧!\ \;kWqt
Wr?.f ZXH{-a:p
明天9點15分中化領聽:agree:;B0G-mCU%_%F.C
大家加油,努力撐埋呢個月佢啦!:good: }E_!IZVm
-DY `B]1Nf9?$|v"q"Q-]0B
:mad:[size=5][color=Blue]辛苦既2年都過左囉,何懼少少既一個月![/color][/size]:mad:

睇我唔到 發表於 2008-3-31 11:05 PM

高考生高考加油....!!!:kicking::kicking::kicking:
O3od5`*i*a|r2z|\_ 自問冇經驗幫唔到你地D咩... :hitwall:只可以係度支持下你地:)p"~0mFR]k;cW
努力埋呢一個月... 為前途盡全力呀!!QQ&?4i H2H bK.W C
記住!! 盡全力!!!:gun:

chrislovegill 發表於 2008-3-31 11:17 PM

我今日死左......AM9b9u`u5K
入到去好似發緊夢咁.......X)C"DVi8oB#G |b
聽日如果唔考好d o既話,i SL ju
我驚中化會唔合格......:(

VIIV 發表於 2008-3-31 11:34 PM

add OIL add OIL......................:good:
v(r8c9G9p?-D)g cOk:S*r-x]3p}
just remember nobody has ever died from take exams...........:kicking::kicking::kicking:

chong2002 發表於 2008-3-31 11:38 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-3-31 10:55 PM:
)e6vEJ;@/zq 今日中化卷聽聞難度一般Nj%O5}L/Qw
[/quote]l/?tmR| O
個人唔覺得易...有d深度既都..
T8zb e4Q 不過自己做得唔係幾好...唉...E6YoH~!@t
聽日listening 要加油
kC-G5O oUD m 各位同路人加油 !:cheers:

自由神 發表於 2008-3-31 11:40 PM

[quote]Originally posted by [i]chrislovegill[/i] at 2008-3-31 11:17 PM:
{ KmN0x 我今日死左......
b r_'c n4Ywd'T 入到去好似發緊夢咁......1m2v9d%TL7S A
聽日如果唔考好d o既話,yhao`6Z+m!?p:W
我驚中化會唔合格......:( [/quote]Dc:n2K,V,K7[b3`
唔好亂諗啦?s#W6Jn1Rl"z)p'v
我當年就係考完pure之後日思夜想w5?Yz5V
搵到科physics都考得水準以下
ds4q(R(D'HOL.tc ZvjP}@;{
要諗既就一個月之後先諗啦!Just Go Ahead:)

ronald711 發表於 2008-3-31 11:50 PM

any AL timetable @@??5Z!VL:Y/k0\#B/XG
wanna cheer my fds up :]

自由神 發表於 2008-3-31 11:53 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald711[/i] at 2008-3-31 11:50 PM:
$FPSA%hT%}1x any AL timetable @@?
Y&^*d2R,D`$P-Q wanna cheer my fds up :] [/quote]3F _H^.`7TAEsp
聽日中化listening啦7F7]|+Be
星期4考UE [+pRf!i&H2@v
星期6考UE listening:)

Foxcom 發表於 2008-4-1 12:32 AM

各位高考生加油呀!:good::good:%@2K~-wI7^/h

?*\+N n7{^E 雖然高考成績並不代表一切, 但如今能掌握在自己手裡的未來, 好好把握以免日後後悔是非常值得的:)

michelle_tom 發表於 2008-4-1 01:12 AM

各位高考生加油! 會考都要加油!
V].dRH5P!} 盡力做好自己啦.
j5K4q9Y'J2y5[ 香港需要你地!:agree:

yuri 發表於 2008-4-1 03:08 AM

各位高考生加油努力!  入到自己心儀的大學

kelly01li 發表於 2008-4-1 07:12 AM

Hope everyone can pass their examination

eqhigh 發表於 2008-4-1 05:16 PM

作為一個過來人,比到你地既貼士都唔係好多Rr0Z b/hH
記得要以平常心去面對咁多科,唔好有壓力就自然發揮到水準:agree::agree::agree:X!E,s |:N9M:C;^$M9J
希望你地全部都可以順利過關,加油!:kiss::kiss::kiss::kiss:

pkbrian 發表於 2008-4-1 09:12 PM

努力呀,CWS*Y-E
各位高考生 W,r;r qH? TlT
(EU3B@x"nF I$C
而我要為ce而努力@@

SCM 發表於 2008-4-1 09:56 PM

本會考仲有3個禮拜開鑼:cry:

大大 發表於 2008-4-3 09:11 PM

各位唔駛擔心!FSq%kC/e1yE
我writing已經U左 Jw"ZOq
有我幫你地墊底!

自由神 發表於 2008-4-3 09:17 PM

[quote]Originally posted by [i]大大[/i] at 2008-4-3 09:11 PM:zr6WiMVagi4P
各位唔駛擔心!
#`_dz#?q 我writing已經U左
E0rP-HGB(FM L e)Q@ 有我幫你地墊底! [/quote],M;aNU^!TfF
大大!唔好咁快放棄
I m$R.~C8|-W Writing佔好少分嫁咋
Vm6Mo4V+MN Pritical Skills 28%先最重要,果份無事咪得囉:)
,X"Bp-H+z 加油呀!Listening拉高D分!

155220 發表於 2008-4-3 10:37 PM

呢排日日都見到高考生去考場考試,攪到我都緊張埋......
;g%W6`j,ex4t 你地好辛苦先升到預科,要好好把握機會,唔好令之前既多年既努力付之一炬!

大大 發表於 2008-4-3 10:37 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-4-3 09:17 PM:
j BdY"?'Q%B c|(z@f{7B:ik+_hF
大大!唔好咁快放棄
u9YQ#?"Y Writing佔好少分嫁咋
[/g3uyd9k x:c2O(l Pritical Skills 28%先最重要,果份無事咪得囉:)
PO5?(Q P x mmhdH 加油呀!Listening拉高D分! [/quote]z%~A$U!KJO6A^W
Sec E又好似寫得好少野...
T$\W5\X5K,v&} 篇野63分 S6e `2~P/As}
都唔知點寫俾佢...
3o o!}4vY,W7I 唯有listening寫快d啦...

自由神 發表於 2008-4-3 10:45 PM

[quote]Originally posted by [i]大大[/i] at 2008-4-3 10:37 PM: SM.C&K W_/PMM
`hKK8d-e
Sec E又好似寫得好少野...
}l Z2\(o,C 篇野63分CHo3@];w)T;u%e
都唔知點寫俾佢...
3af/P\8})n 唯有listening寫快d啦... [/quote]
J9K4f)\P8?$HR7w 加油啦!f_)JYt3R;z
唔好再亂啦!P_s Vhw2oL+a
勇往直前啦!:agree:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.